0
powrót
 

diskuze k tématu: Subaru Outback 2.0D v redakčním testu

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 06:41, RE: Scooby
anonym napisał:
pridam nazor.

Nemam na toto auto.

A nekupil by som ho, ani keby som nan mal. TEchnika aj vonkajsi dizajn je fajn.

ALE - sedel som v nom na autosalone a je to des. Vnutri malinke, Palubovka ako z Kie. Cena otrasna. Nie, nie. Ani keby ten motor oblozili zlatom, tak z toho premiovka nebude... Uz A3 je v pocite z interieru uplne niekde inde
Jízdní vlastnosti ti bohatě vynahraděj nějaký neměkčený plasty v interieru
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 10:53, RE: Scooby
anonym napisał:
Sedět nestačí, chce to de projet a nejlíp někde v horách, nebo když napadne sníh.Tam kde A3 zastaví a budě čekat na sněhové pluhy, tak outback pojede bez problému dál.Subaru se svým pohonem je určeno do zemí s drsnějším klimatem nebo s horským terénem a tam kde na něj lidi maj love.Skandinávie, Švýcarsko, Kanada, USA apod.U nás ho v podstatě nepotřebujete a kdyžtak jenom pár dní v roce.Ale kdo se v něm sveze, tak o něm minimálně uvazuje, když už si ho rovnou nekoupí.
A3 x Outback? zajímavý srovnání.................
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 26.07.2008 19:54, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Jenom jedna poznámka - Subaru je běžná mainstramová produkce a nikoliv prémie typu Audi či Volvo. Tím vůbec neříkám, že to je špatné auto, ale průměrná prodejní cena podobných modelů u těchto značek je někde jinde, individualizace a třeba řemeslné provedení interiéru taky.

Jinak nedávno jsme někde viděl měření pružnosti - ten motor Subaru v tomto celkem zaostává za konkurencí. On totiž plynulý přísun výkonu znamená, že tomu autu chybí někde okolo 1500-2000 otáček točivý moment, což se samozřejm...
Po přečtení všech příspěvků přidám pár postřehů po cca 5000 km s novým Outbackem 2.0D

Chtěl jsem něco trochu jiného než masové výrobky a tohle splňuje lépe než Audi, BMW apod. které si zbourané nebo ojeté přiveze každý puberťák za pár kačáků.
Outback v Dieslu je tichý jako u jiných značek benzín. Zátah přichází až kolem 1800-2000 otáček, ale je famózně točivý - žádná rychlá smrt jako u dieslů PD od VW. Pokud někdo čeká brutální zátah a kopance do zad nedočká se - převody jsou delší a tudíž se zdá, že nemá takový krouťák, ale zrychlení na 100km/hod má lepší než přímá konkurence i při relativně vysoké hmotnosti s pohonem všech kol a navíc vzhledem k nízké hlučnosti fakt klame tělem a často jedete o 20-30 km/h více než se zdá.
Výhoda permanentního pohonu 4x4 je nesporná a jízdní vlastnosti přísně neutrální - tohle oceníte již při prvním větším dešti a už se těším na sníh a led. Navíc žádné ztráty při přenosu síly na vozovku jako u předokolek. Také nevozíte celý rok mrtvou váhu zbytečně jako u Haldexů.
Na můj vkus trochu měkčí nastavení podvozku, ale na českých tankodromech je to spíš příjemné. Až na velkých dírách trochu odskakuje v rychlých zatáčkách.
Prozatím hodnotím jako slabinu pouze řazení. Nejde o pouhých 5 stupňů, ale zpátečka jde fakt dost blbě řadit a pokud se chcete projet v zatáčkách a potřebujete rychle řadit tak přesnost nic, moc...

Zmiňovaná vyšší cena je dost relativní - nejvyšší možnou výbavu a se spoustou dalších doplňků a dodělávek mám po poskytnuté slevě a odpočtu DPH za cca 830 000,- . Za Octavii Scouta v této výbavě a s pohonem pouze 2+"sem tam něco" vysázíte to samé a možná i víc
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.09.2008 21:14, nejhorší diskuze
tohle je nejhorší diskuze, co jsem kdy četl. Jeden ubožák větší než druhej, Chtěl bych vás fakt osobně poznat. Vy byste si měli založit vlastní automobilku a do dvou let by se asi prodávali jen vaše auta, protože o tom víte úplně všechno, ale objektivně vůbec nic............ M.H.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 23.10.2008 15:40, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Po přečtení všech příspěvků přidám pár postřehů po cca 5000 km s novým Outbackem 2.0D

Chtěl jsem něco trochu jiného než masové výrobky a tohle splňuje lépe než Audi, BMW apod. které si zbourané nebo ojeté přiveze každý puberťák za pár kačáků.
Outback v Dieslu je tichý jako u jiných značek benzín. Zátah přichází až kolem 1800-2000 otáček, ale je famózně točivý - žádná rychlá smrt jako u dieslů PD od VW. Pokud někdo čeká brutální zátah a kopance do zad nedočká se - převody jsou delší a tudíž se ...
Copak má to Subaru za úžasnou extra výbavu, že stojí i po slevě o 200tis. víc? Btw, Octa 4x4 stojí necelých 800tis. včetně DPH, maličký rozdíl :o)
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.