Abík napisał:
Subaru vyrábí svá auta také do jiných podmínek, než jsou prosolené silnice a kruté zimy. Jsou státy, ty blíže k rovníku, kde je neustálé teplo a nepadá sníh. A tam prodejci objednávají Subaru bez pozinkované karosérie. Jsou o poznání levnější. To jsou ty ojetiny, které při převozu do Čech po pár zimách zkorodují jako čuňata. O tom se tady již psalo před mnoha léty. Dokonce před těmito ojetinami varují. To třeba dokáže i takový SAAB z Itálie. Takže pozor na auta z jihu. AR s tím hnitím byla v sev...
To se mi moc nezdá. Kde jset k tomuto přišel? Pokusím se tuto informaci ověřit, ale myslím si, že je mylná. I do jižních států putují auta ze stejných výrobních závodů, jako do zbytku Evropy. Příklad. Třeba pohledná a dnes již poměrně stará Calibra se vyráběla pouze ve dvou závodech. V Německu (tuším, že v Bochumi) a ve Finsku. Ta ze severu má údajně, dle německých odborných časopisů o špetku lepší antikorozní ochranu, která je však tady i tak nevalná. Tím chci říci, že vozy třeba z Německa určitě jezdí jak ve Španělsku, tak i v Rusku. A že by pro prvně jmenovaný stát vynechali některou z technologických procedur se mi zdá nepravděpodobné.