Petr - TipCars.com napisał:
Impreza v mých očích vyměkla a ze silně sportovně říznutého automobilu, který vyžaduje nějaké ty zkušenosti z řízení silných vozidel se příblížila širší veřejnosti. Nové STi se hodí na každodenní dojíždění do práce, odveze relativně pohodlně rodinu na chalupu a v případě potřeby s ní lze vyrazit na okruh či opuštěné polní cesty nebo třeba jen zdolat serpentiny v alpách .... a vždy si STi užijete. Nebudou Vás bolet ruce, nebude Vám týden pískat a řinčet v uších, prostě budete v pohodě.
Myslím, ž...
Vážený Petře, chápu Vaše nadšení z tohoto auta. Samotnému se mi trochu líbí a rád bych se v něm svezl. Vlastnit ho netoužím, zvolil bych jinak. Se současnou WRX často jezdím, i když mi nepatří. Z toho možná plyne můj ne 100%ně pozitivní postoj. Auto se mi moc nelíbí zvenčí, nejsem nadšen ani z interiéru. Motor táhne pěkně, ale na ten výkon je dost nenasytný (píši tedy o WRX). Podle mne existují lepší motory v podobné výkonové kategorii (preferuji atmosferické V6). Chování na silnici velmi dobré, komunikativní řízení, v zatáčkách vyvážené, celkově stabilní a vyspělé jízdní vlastnosti. Ale to nabízí i jiná auta, některá i víc. Opakuji se tedy, že i dle mne je auto podařené s mnoha jasnými klady. Váš text se mi zdá příliš "zamilovaný" a málo objektivní, neberte to ve zlém.
Slečnu beru s humorem, vím že se takto prezentuje již tradičně. Myslím že by mohla zatraktivňovat fotky testovaných aut i jinak, než natahováním se v zavazadlovém prostoru (ano, občas sedí i na sedadle, ale zdá se mi že častěji ji vidím v kufru).
Jinak přeji hodě štěstí na silnicích i v dalším testování. S pozdravem Radek