0
powrót
 

diskuze k tématu: Poradíme s výběrem silného vozu

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.10.2012 19:33, rada
David: vypouštíte slinty a píšete něco čemu nerozumíte a čtete nesmysly z internetu.

Já auto mě, píšu z praxe. To je to kouzlo A8 2000-2002. Tyto spotřeby jsou reálné u A8 228kw - u žádné jiné motorízace. Praxe a přímé zkušenosti jsou hodnota. Pokud chcete potvrzení od desítek uživatelů, podívejte se někam na audiklub a pod. Tam ty spotřeby jsou. Nehodnotím nikdy spotřeby dle PC, vždy pouze plná-plná, to je platná a pro mne rálná hodnota.

Tady je sice A8 přes rozpočet, ale jsou i levnější:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a8-4-2-quattro-vollausstattung-standheizung-friedrichsthal/166589658.html?lang=de
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.10.2012 19:35, rada
Podle požadavku pana Luboše mě hned napadá, jaké vozidlo doporučit... Jelikož jsem všechny příspěvky nečetl úplně důkladně, ale jen letmo, možná někdo podobný tip zmínil a jemu se takto omlouvám. Ostatní jsou maximální zabedněnci ve smyslu - dál než 100metrů od pláže nevidím.
Velký motor s velkým výkonem, vhodný k LPG přestavbě, spolehlivý, nenáročný a levný na údržbu, nevhodný na závodní jízdu ale nedostižný na zvukový projev (jak z motoru tak i od výfuků) a maximální požitek z jízdy - taková auta umí američani!!!!
Ale ne ty evropské verze, ale opravdu Ameriky. Vím o čem mluvím. Mám (sice krátce, 1/4roku, ale to bohatě stačí) Chryslera 300C 5,7 HEMI z roku 2004. 340koní, 8 válců, LPG, spotřeba v průměru 14,5plynu = cca 7,2benzínu (při přepočtu ceny při tankování).
Tyto auta jsou levná, bytelně stavěná a motoricky se na ně evropské leštěnky sotva hrabou.
Sice do 150tis bude problém něco sehnat, ale koncern Chrysler a Dodge má co nabídnout (Jeep patří také do koncernu, ale pokud nepotřebujete off-road, tak je to zbytečné). Ale pokud máte auto jako koníček a užíváte si (nebo chcete užívat) každý kilometr, tak bych si i připlatil. Po přestavbě na LPG to máte celkem rychle zpět a cenou pravidelné údržby a spolehlivostí se Vám to vrátí... (což u BMW budete dotovat a platit servis - předražený, navíc).
A zase...kdo tvrdí, že na to nejsou díly a servis je drahý, tak ať nedělá machra a přizná, že o tom hov.. ví (při porovnání provozu - jak spotřeba tak údržba - s mým předchozím autem - Toyota Avensis T25 D-4D D-CAT 130kW r.v.2006 - vychází Chrysler levněji). Doporučuji se v něm projet - buď zkuste bazar nebo nahoďte téma na Chrysler-klubu, někdo Vás jistě rád sveze (pokud jste z Brna nebo okolí, rád Vás svezu sám.
I 300C 3,5l V6 je taky mazlík, který Vaše požadavky splní. Stačí si toho víc zjistit, než to člověk odsoudí a bude propagovat BMW - tyto auta (a jejich němečtí "sourozenci") mě zatím ničím nepřesvědčily. Mě navíc stačí, kdo v nich většinou jezdí a jak se na silnici chová.
Pokud by Vás to nadchlo a měl nějaké dotazy, na Chrysler-klubu si můžem pokecat...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.10.2012 19:36, rada
Novější A8 od 2003 už jsou nespolehlivé a proti pětiventilovým do 2002 rozežrané. Tam spadají spotřeby o kterých jste psal. Navíc noější už mají nešťastný vzduchový podvozek. Ta stará byla poctivé auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.10.2012 19:44, rada
Chrysler... ještě rád jej po roce prodáte podobnému fandovi, jelikož běžný uživatel který chce mít servis za rohem si takovou věc nekoupí. Neefektivní, neekonomické, neperspektivní, neuvěřitelná ztráta hodnoty - pouze fanda jej pořídí. Dacia po pěti letech neztratí na hodnotě tolik jako Chrysler a pod.

K D4D jediný dobrý diesel u Toyoty z novějších aut je 2,0 D4-D 93kw ten je spolehlivý. Ty ostatní jsou časované bombičky. Benzín od Toyoty neznám, ale pár Avensisů jsme používali. Měli malou nádrž a byli pouze funkční, bez emocí. Prostě Toyota.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.10.2012 19:59, rada
tuhle A8 jsem kdysi měl půjčenou na lyže, žrala okolo 12 - na dálku. ve městě nemůže žrát 13 ani náhodou. to je prostě absolutní nonsens. kdybyste napsal 15-16, ještě by se to dalo s přihmouřením obou očí... ale 13, s quattrem, s osmiválcem... to je prostě blbost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.10.2012 20:54, rada
Tady jsou mé spotřeby. Nové pneumatiky, sbíhavost 2x ročně, rozumně slušná jízda. Jednalo se vždy o tankování od třetiny do plné. Pokud se ojjevují vysoké spotřeby nad 14L auto bylo v servisu - co tam s ním dělali je otázkou... :)
11,611
16,191
12,092
12,092
11,460
13,578
14,064
10,500
12,254
12,095
11,774
12,499
12,947
11,566
13,880
13,011
11,469
12,098
10,931
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.10.2012 21:13, rada
To MG-RR: Dovolím si reagovat. Těmto číslům u 4-litrového osmiválce v 2-tunovém autě věřím. Ovšem jako průměrným hodnotám na vyjetí 2/3 nádrže s nezásadním podílem města, ne však jako ryze městským spotřebám (ne těm od semaforu k semaforu vnitřním městem byť s absencí zácpy). Pokud městskou jízdu označujete okruhy a přivaděče, pak ano, věřím, že se na průměrných 13 lze rozumnou jízdou dostat, ale tomu se nedá říci bez upřesnění spotřeba ve městě. Rovněž čerpám z vlastní zkušenosti provozováním vidlicového šestiválce s obsahem 2,5 litru, kdy se mi průměrná spotřeba po 37 tkm dostala pod hodnotu 8,9 l/100 km, avšak předesílám, že města je tam poskrovnu a spíše právě okruhy a přivaděče. Poskakování po semaforech bych u sede viděl tak 11-12 a s klimou o litr až dva více, proto se zdráhám uvěřit podezřele nízké spotřebě u 2-tunové V8 s pohonem všech kol.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.10.2012 21:44, rada
Já nejezdil s A8 na spotřebu, jezdím pouze relativně slušně a tam kde je zapotřebí.

Netuším jakým kouzlem dokázali v roce 2000 vyrobit 4,2 V8 a to šlo o automat. Dal jsem pouze typ, který byl vyjímečný kombinací V8 + spotřeba + Quattro.

Nikdy jsem neřekl, že je to nejlepší auto, ale auto které je skvělým kompromisem.

Dnešní A8 už pro mne není auto které bych chtěl, jelikož chci řídit a ovláda vůz já. Nová A8 řídí sama a řidiči běžných aut bez těch nesmyslných asistenčních systémů jsou svobodnější a bohatší o zkušenosti s řízení které se vytrácí tím víc, čím novější auto/již spotřebič máte. A to pomíjím fakt, že kdysi Vám dal výrobce ruku na to, že co si kupujete, bude fungovat i po záruce. Takové auto dnes neexistuje a různá nařízení, emisní, či "vnitropodniková" nařizují jiné hodnoty = vyrobit místo jednoho kvalitního, několik jiných fungujících? po dobu záruky.
-------------
Jen tak na okraj. Po zmiňovaném A8 2000-2002 jsem nějakou jezdil... spíše po servisech s novějším typem A8 od 2003 a také 4,2V8 Quattro. Ty spotřeby byli proti staré A8 mnohem horší, takže nebyl důvot takové auto držet:
15,406
18,336
15,477
15,966
--------------------
Pokud by nebl podstatný rok výroby, toto mi přide jako zajímavá hračka za pár korun:

http://auto.bazos.cz/inzerat/18969706/Audi-S6-22Turbo-Quattro-sedan-new-brzdy-spojka-tlumice.php

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.10.2012 23:23, rada
Dobrý den,hádky o spotřebě určitě tazateli hódně pomůžou.Náhodou mě tento dotaz celkem zaujal,protože taky zvažuju,že si pořídím něco na zábavu.Uvažuju taky o nějaké americe,motor Hemi jsem v jeepu slyšel a zvuk je to nádherný.Proti tomu mercedesovský 4,2 je teda prd.Nějak to ti amíci umí líp.A jasně že jedině s lpg,všem kritikům bych rád řekl,že pořízením lpg do auta cenu tohoto majetku nadhodnocujete,čili nečiníte ze sebe žebráka (či sráče),ale zhodnocujete svou, i když jasně že nevýhodnou investici.Mám malou firmu,v ní jen tři osobní vozy a všechny jezdí prakticky od novoty na lpg (accent,octavia,mazda).V kombíku mé ženy je taky lpg (mazda 6),je mi úplně jedno,kdy se ta investice vrátí.Podpořil jsem totiž živnostníka ,který se přestavbami zabývá,a přispívá tak k ekologii (stejně jako p.Kříž jsem ze severní inverzní moravy).Když přijedu k vyděračské benzínce neplatím za plnou (omv 39.90kč/l) 2.500,- ale 800,- ujedu na to přes 500km,následné roční náklady navíc jsou směšné (určitě menší než výměna stěrače u autoriz.servisu mercedes).Mezi další výhody lpg patří třeba: neplatí se silniční daň,vyšší dojezd,u většiny aut se dá nouzově nastartovat jen na lpg,když se pokazí něco v benzínové soustavě,absolutně mě nezajímá spotřeba (proto taky neplatí úspora na palivu 50procent,je to méně ale svezu se).Rozhodně jako větší sráč,bych se cítil v dlouhé frontě u jediné levné pumpy nedaleko místního letiště.Po dlouholetých zkušenostech s Tdi jsem s naftou skončil.Měl jsem jedno s prvních červených TDIček,jelo to super ,spotřeba malá,ale ten servis...čím starší,tím je to horší...kdo se nachytal na longlife a repasoval pak kupoval turbo spolu se snímačí váhy vzduchu na kila bude vědět.Mimo Us cars bych poradil mazdu 6 2.3, mondeo nebo volvo t5 ,to rozhodně není nudné.Nemám zkušenosti s velkými bmw benzínovými motory,ale určitě tam bude stejný servis problém jako u mercedesu (drahý jako kráva).Hodně štěstí při výběru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.10.2012 07:44, rada
ale pane MG-RR... o co uvádíte jsou kombinované spotřeby, které se od městské u takhle silného benzínu liší klidně o 5-6 litrů... jezdil jsem s pětilitrovým osmiválcem v kombinaci za 12,5 a jednou jsem si spotřebu na týden, kdy jsem věděl, že nepojedu mimo město vynuloval a výsledek byl 17,5... to o předpokládáte, že se městská spotřeba liší od kombinované o litr až dva se děje u turbodieselu, ale nikdy u atmosférického osmiválce... btw. http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/3-Audi/23-A8.html?fueltype=2
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.10.2012 08:46, rada
Tenhle dotaz mě docela zaujal, protože je ve své podstatě neřešitelný, pokud majitel nemá min 50 tis v druhem rukávu na nutné opravy. Ale v podstatě to dokážu pochopit. Za sebe pokud bych si to přebral: 1) jde mi o pohodlné svezení, zohlednit nastupování atd, vyšší posaz, proto možná i to SUV 2) jde mi o jízdu s V8 / V6 s automatem s pěknou zvukovou kulisou, aby mě to potěšilo, prostě zahřálo u srdce.. 3) chci imidžofku pro poškádlení vesnice, nebo na to kašlu a beru co se líbí mě a chci se povozit jen pro zábavu, nebo to budu využívat i pro běžnou potřebu.(možná proto tam byl zmíněn i ten LPG) Takže za mě, kašlu na to co si myslí ostatní a vybírám co se mi líbí. Nejlíp je samozřejmě posbírat nějaké info po forech, kde se k danému modelu vždy vyskytuje nějaký zapálený fanda. Z rodinné zkušenosti zavrhuji starší BMW sedmičkové a pětkové řady. Na koleně se to opravit nedá a v garážích po okolí u servisáků to není o moc lepší. Origo servis je za hroudu zlata. Svezení v 730 a 535 tedy opravdu špičkové a auto na české poměry luxusní. Ale tak nějak je to o srdci toho auta. Zvuk, projev, chování... chci pohodlně plout krajinou za zvukové kulisy lahodící uchu. Vím, že každý jsme jiný, ale pár měsíců v US mě nahlodalo natolik, že si prostě nic jiného než ameriku nedokážu představit. Možná i proto bych doporučil se tak nějak neomezovat na kus země, kde každých 500 km jsou nějaké hranice a poohlédnout se po něčem velkém. Sem tam se totiž objeví velká atmosféra s již namontovaným LPG. Nesmysly že auto z roku 2000 bude mít 170 tis na tacho jsou snad všem jasné. Takže hledat fakt dobrý kus a neskočit do první naleštěné volavky.. Dejte vědět zda-li se to povedlo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.10.2012 09:24, rada
Kamarat tiez riesil podobny problem, len chcel naftak. Vysledok- Lancia Thesis. Po kupe sice zistil ze ma najazdene 870 tis. km (rok 2003-2004, neviem presne), a ze to nie je emblema (chybali ale len prkotiny). Vybava kralovska, dokonca ma ovladanie hlasom, tak sa s autom sam na cestach moze aj porozpravat. Auto na tie kilometre ide vyborne, motor paradny (2.4 5V), len na interieri to uz trochu vidno. Ale ten ide nechat vymenit za ten z emblemy. Za auto dal okolo 4t Eur. Takze vam zostane dost aj na servis. Len pozor na elektriku, toto auto bez diagnostiky nekupovat. Myslim ale ze na lancia klube najdete ludi, co vam radi pomozu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.10.2012 09:25, rada
Dobrý den, původně jsem se nechtěl zůčastnit debaty,ale rady p.KŘÍŽE mě zvedly ze židle!!Co je to za nesmysl,že 540i jezdí skoro za stejno jako 530i??Máte doma snad favorita??nebo jste s uvedenýma autama asi nikdy nejel,530i má v e39 231PS což se mě nezdá až tak málo,asi nejsem tak náročný a dá se jezdit v manuálu svižně ccc.12L/100Km což 540i která má sice o cca.50PS víc nikdy nemáte šanci dosáhnout,město vás sežere!!Neberu že motor je daleko složitější,zatížení př. nápravy větší a rízením matice kulička,které je též samý čep!!!Tak se napřed svezte než začnete radit nebo si o tom aspoň něco předčtěte!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.10.2012 09:30, rada
Pane MG RR,víte,já měl A8 3.7Q,pak A8 4.2Q a nyní mám 4.2 fsi Q.Mohu Vám říci že zdaleka nejůspornější je má nynější A8,jezdí v průměru za cca 13,6l,čistě městský provoz 18l a někdy i více. Předchozí,tedy Vámi uváděná jezdila v průměru za 15l,ve městě atakovala v zimě i 20. Nedávno se mi podařilo jet velmi svižně za 12,5l,ovšem byla to zapůjčená A8 4.2 TDI poslední generace. Pokud jste se rozhodnul rovnat A8 4.2 první a druhé generace ve prospěch první,tak v tomto bych byl velmi opatrný,protože A8 druhé generace je nesmírně povedené a kvalitní auto,stejně tak jako generace první. Mě osobně první ani druhá ničím nevytrestala,první 4.2 jsem kupoval jako zánovní,druhou jako novou,ničím jsem je nešidil,servis používám výhradně značkový,ovšem velmi drahý. Nyní mám najeto 255 tis km a je čas na změnu.Opět A8,ovšem dnes již díky velmi drahým phm na TDI. Jestli už výše zmíněná 4.2,nebo 3.0 ještě nevím,více se kloním k 3.0tdi. Ale v této době bych pánovi A8 4.2 Q první generace již nedoporučil,auto bude silně opotřebené,a závady četné,tzn.že pán nebude mít šanci pokrýt náklady na servis a provoz! A pokud někdo má A8 4.2 2001 s najetými 100tis km,tak vám ji stejně neprodá za tyto peníze a vozidlo bude užívat dál.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.10.2012 09:52, rada
Teda co to tady píše tem MG RR je síla! Ten člověk je uplně mimo,nebo uvádí spotřebu na 70km,pak ano.Jenže spotřeba není to nejdůležitější na A8,toto velesoustrojí pánovi jako 14let starou ojetinu absolutně nedoporučuji.Myslím že pokud by chtěl lepší auto za málo tak at raději sejde níže a pokusí se venku sehnat A6 3.0Q,nebo BMW E39 523,525,528,530i,nebo co takhle hledat a hledat 530d M packet,ale jestli sežene je ve hvězdách.Pane MG RR,píšete ukrutné nesmysly,zřejmě se slunce otáčí kolem země,a to 365x za den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.10.2012 09:56, rada
To: Martin P. a Kojot027 - moje řeč!!!
Kdo ameriku nemá nebo neměl, nebo v ní alespoň nejel, tak neví, o čem je řeč. O co je chudší a méně kvalitní interiér, o to je lepší motor (zátah, zvukový projev, kultivovanost ad.). Kecy, jako tady má MG-RR, že to auto rád prodám, ať si nechá pro sebe a hýčká ty svoje Audiny a BMW (jen mi to opět podle těch jeho řečí potvrzuje, kdo v takových autech jezdí...).
A ameriky ohledně servisu? Ano, jsem z Brna, tedy většího města kde servisů je dost a stejně do značkového (natož pak autorizovaného) nejezdím - proč? Stejně tomu tolik nerozumí a jsou drazí. Sice je mi jasné, že bydliště v menší obci či malinkaté dědince může znamenat problém s dostupností servisu, ale zase věřím tomu, že se všude najde někdo, kdo tomu rozumí. Běžný servis typu výměny olejů a provozních kapalin zvládne průměrně zručný servis-man (takže stejně žádný značkový servis není třeba). Na něco většího už možná bude třeba znalý mechanik, ale to si snad každý pečlivý majitel auta rád zajede i pár desítek km (já na revize LPG taky budu využívat chlapíka 40km od Brna, protože je to prostě machr v oboru).
Pořád tvrdím, že kdo v americe jel, měl ji nebo ji má, tak mluví jinak. A když někde slyšíte zvuk amerického 8mi válce, tak se vám buď sbíhají sliny, nebo si je už utíráte nebo vám auta nic neříkají.
Opět tedy autorovi tématu doporučuji se v něčem projet a zřejmě si připlatit - takové 300C HEMI co je na TipCarsu za těch 219tis...hm....to bych zvážil (když jsem kupoval svoje, tak stálo 289tis.). Holt se toho všichni bojí, což vždycky říkám, ještě že tak, protože by už jinak nebylo z čeho vybírat...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.10.2012 14:19, rada
Spotřeby starých osmiček o kterých píšete odpovídají modelu do 1999 se čtyřventilovou technikou. Já měl úspornější, pětiventilový motor a byl jsem spokojen.

55,85 107 603 481 11,611
45,82 107 886 283 16,191
60,70 108 388 502 12,092
65,66 108 931 543 12,092
42,86 109 305 374 11,460
74,95 109 857 552 13,578
52,88 110 234 376 14,064
48,30 110 693 460 10,500
75,73 111 311 618 12,254
62,29 111 826 515 12,095
53,69 112 282 456 11,774
50,37 112 685 403 12,499
60,98 113 155 471 12,947
44,53 113 540 385 11,566
68,01 114 030 490 13,880
47,10 114 391 362 13,011
69,73 114 999 608 11,469
51,90 115 428 429 12,098
30,06 115 703 275 10,931

Ujetá vzdálenost 8.100km, 1-6 měsíc, takže vč. zimího provozu tankováno vždy do plné nádrže po hrdlo 1.061,41L / 13,1L/100km
------------------------------------------
Tvrdit o novější generaci 2003, že je spolehlivější... asi jste měl zrovna štěstí. Od banalit jako vyjíždějící navigace a její rozbité ozubené kolečko které se jako samostatný díl nedodával a oprava je velmi drahá, přes vzduchový podvozek a jeho kompresor (hodně nejen osmiček potkáte padlých na jednu stranu s bouchnutým, nebo ucházejícím měchem), čidla... to jsou věci které spolehlivé nejsou, jsou drahé, ve staré A8 nebyli.

Navíc model od 2003 hlavně z počátku výroby měl spoustu zbytečných závad v jednotkách kterými je auto doslova prošpikované a např. výměna baterie u původní A8 byla bezproblémová a baterie běžná. Novější osmy už běžnou baterii nemají, musíte je koupit kvůli jednotce u Audi a jsou 2x tak drahé.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.10.2012 14:48, rada
Kdyby se mi moje A8 pokazila,nechal bych ji opravit.V tomje rozdíl mezi mnou a Vama pane MG RR.Také bych jako cvok neshromaždoval nesmyslná čísla o spotřebě. Vydělám cca 300tis kč měsíčně takže nemusím počíta spotřebu na 12,5687431558971145698litru jako Vy. Plácáte zde nesmysly.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.10.2012 14:50, rada
Ahoj, ja neradim, ja jen pisu svoji zkusenost. Podobny problem jsem resil na jare tohoto roku a volba padla na BMW E46 330CI. Vuz jsem koupil z Nemecka, mel najeto jen 110tkm, r.v. 2001. Dle servisu BMW byl vuz havarovany na predni blatnik a dvere, km souhlasily. Vuz stal 140tkc a abych ho dal nakonec do slusneho stavu, kdy se nebojim s nim jezdit kdekoliv po Evrope, stalo me to dalsich 60tkc. Spotrebu mam kombinovanou okolo 9l, ve meste se to vsak podezrele blizi k 15l. Jinak spokojenost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.10.2012 15:01, rada
330ci sice bylo skvělé,je pěkné ovšem podmínky pana nesplnuje ani náhodou.Jinak dobrá volba pro mladého kluka nebo sportovněji zaměřeného uživatele.Spotřeba sedí
reagować
  1 ... 4 5 6 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.