0
powrót
 

diskuze k tématu: Poradíme s výběrem silného vozu

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2012 15:28, rada
to dan: dotaz je zřejmě myšlen vážně, tak pánovi neblbněte hlavu - motor 1,9 Tdi 81 kW AGR neexistuje a to ani v Octavii.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2012 16:04, rada
mno osobně bych řekl že jen téma je zvláštní...chce silné auto ale rychle jezdit nebude. no já nevim já zas měl výborné zkušenosti s pětkovými bavoráky(měl jsem e28,e34 a 39)-zejména e39 byla skvělá. konkrétně 540i spotřeba 17 je leda v koloně nebo na okruhu, jinak 12-13 při ježdění mimo předpisy o cca 20%, šlo to i za 9 ale to bylo ploužení podle předpisů. já naopak hledám rychlé auto. ted už mám 5 tým rokem 2 superby jedničku i dvojku obojí v naftě a obojí stojí na servisu nesmysl protože jsou nespolehlivé a pořád jim něco je. regulérně koukám práve po ojetém bmw protože s těmi jsem neměl problém.radit octavii I je sice zajímavé ale řekněme že leda 66kw motor který jakž takž drží. jinak octavia i superb jsou auta postavená hodně halabala.pokud nevadí spotřeba nebál bych se slušně ojeté ani V8 - naopak pravděpodobnost že se podělá je daleko meněí než u přeturbených nesmyslů s nespolehlivými vstřikovači, náchylnými čerpadly a odcházejícími setrvačníky a ložisky vč. např A6
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2012 16:45, rada
Ahoj, nemůžu jinak,než souhlasit s Danem. Jinak můj typ je Jeep Grand Cherokee 2.7CRDi. A pokud chce pán V8 tak určitě to samé 4.7 V8 a dát do plynu,ale ten plyn se opravdu vrátí za strašně dlouho. Přeju šťastnou ruku při výběru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2012 16:54, rada
Doporučuji Tatru 613 .Vážně ! Na rozdíl od těch vašich nabídek pán získá 8mi válec, 168 koní , 260 Nm . Navíc na ní nemůže prodělat, cena jde jen nahoru a pokud bude mít chromku, tak není co řešit. Tatry jezdí i na LPG. Takže, dobrá investice, pojezdí a ještě po pár letech na autě vydělá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2012 17:43, rada
Přidávám hlas k Passatu B5.5 a to buď s motorem 2.8 V6 4x4 s manuálem, což by mohla být velice rozumná volba a pokud je tazatel trošku blázen, tak jít do motoru 4.0 W8 4x4, což už je bonvivánská volba. Samozřejmě s manuálem ( Těch je ale hrozně málo ). Obojí bude pro manželku na ježdění určitě velice příjemné. S tímto Passatem se jezdí dobře, narozdíl od tupého řízení v B6.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2012 18:39, rada
Osobně bych si při tomhle rozpočtu koupil E39 528i. Cena slušného kousku bude okolo 100tis. Kč, za zbylých 50tis. bych koupil nové pneu, brzdy a komplet podvozek. Suma sumárum pohodlné, silné auto se spotřebou okolo 10litrů, poměrně levným servisem a i to LPG ten motor přežije. Pro rejpaly, měl jsem nekolik ojetých Bavoráků, ale E39 mi pripadá jako nejlepší kompromis mezi pohodlím, relativně svižnou jízdou, rozumným servisem i spolehlivostí. 528i jsem provozoval paralerně se služební ostavií 1,9TDI PD a v dlouhodobém horizontu, to vyšlo zhruba na stejné peníze. Jenom se lišil průběh platebního kalendáře...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2012 18:39, rada
souhlasím se Zdenkem, Passat B5,5 2,8VR6 nebo 4,0 W8. Jsou to neuvěřitelně spolehlivá auta, jenom u W8 to poněkud žere (díky stálé 4x4 narozdíl od 2,8 která má připojitelnou zadní v případě potřeby) kamarád měl oba (W8 mu rozstřelil magor v superbu, šla na odpis) v 2,8 se dá spotřeba stlačit na dálnici i na 8,5 při hodně defenzivní jízdě, u W8 pod 11 ani ťuk. Ale líbilo se mi, jak někdo navrhoval A8 V8 4,2. Při dobrém zacházení to auto všechny přežije a ještě se dá snadno předělat na plyn.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2012 18:54, rada
Nevim kde berete informace o tom, že se přestavba na LPG vrátí za strašně dlouho, ale určitě je to vlastní zkušenost. Já se snažim sebevíc a s tazatelovo nájezdem km ročně mi to při spotřebě 15l benzínu (19,5 LPG) vychází na rok a půl. Máme doma dva sporáky a jeden stihl ušetřit 100tis a druhý se po 3/4roce už zaplatil. Každopádně nikomu LPG nedoporučuju. Je to nespolehlivý, smrdí to, každou chvíli to vybuchuje a návratnost je evidentně nulová. Nehledě na ty věčně podpálený a zaklepaný ventily . LPG nechte nám tragédum, protože kdyby na to jezdil každej, tak to určitě zdražej. Tazateli místo tahání rozumů z místních odborníku a znalců poradim, aby si tady do vyhledávače zadal požadovaný parametry a v klidu si prošel nabídku vozidel. Moc jich stejně nebude
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2012 19:30, rada
Uvedu jen pár čísel ohledně Subaru, protože mám dvě a tudíž po 4 letech mohu hodnoti. Tak začnu spolehlivostí. Stručně řečeno, díky jednoduchosti patří Subaru mezi vysoce spolehlivé značky. hromada věcí je mechanického prinicpu (tedy pohon 4x4), kde odpadjí různé elektronické systémy. V autě je relativně málo elektorniky, tudiíž opět plus z pohledu spolehlivosti. Pohledem na různá diskzuní fora zjistí tazatel, že staší Subaru se dožívají skutečně atronomických porcí km a jezdí pořád. (Bohužel nejsem si jist, jak se budou chovat dnešní vozy po 10-15 letech). Sám vlastním dva modely Legavy IV (tedy předposlední typ, ten, co byl vyráběn před tímto současným). Předně se zníním u motoru 2,0R se 121kW. není to rozhodně trhač asfaltu. Jeho výkon po odečtení ztrát asi 15% v mechanickém systému pohonu z něj dělá zhruba slušnou 1,8. Ovšem jeho síla je jinde - v naprosoto skvělých ( v porovnání s tuctovou konkurencí) jízdních vlastnostech. Možná že to, co by ztratil na výkonu srovnatelného 2litru v jiném autě, by dohnal zcela jistě v rukou zkušeného řidič na prvním úseku technické tratě- tam by asi řada ostatních viděla jen záď jak mizí v další zatáčce. Motoro potřebuje otáčky, neb má jen 195Nm, ale nad 4000rpm už poskytuje opravdu svižné a parádní svezení. Dalším mým Subaru je opět Legacy, ale tentokrát vzácná edice SPecB s 3,0R motorem (ten je stejný, jako např. v Outbacku či Legacy, s automatem), ovšem s jiným podovzkem )tlumiče, prožiny, stabilizátory, brzdy, 18´´ kola). Pojetí s 180kW H6 je silěn emotivní. Opět, ani ne tak do výkonu (protože 245HP dnes má kde co a ještě více), ovšem jeho silnou zbraní je opět technicky náročnější trať. zatímco zmiňovaný Pasát s motorme W8, či BMW s V8 a podpobné krace s přetíženými předky budou zápasit v první rychleji najeté zatáčce, SpecB si vynutí pořádně duopnout na plyn, kdy podřadí o 2-3 kvalty a jako přisátý k zemi protáhne utaženou zatáčku bez mrknutí oka a řvaní gum na přední nápravě. Jako vrchol zážitku mi kolega z práce nabídnul svezení s Audi A4Quattro 3,0TDI, ať prý to zkusím, jaký to je péro. Když jsem mu pak po asi 15km auto vrátil se slovy, že mu půjčím své SpecB se stejným výkonem a pohonem, jen se smál. po20km jsem se smál já tomu, když mi jej nechtěl vrátit a že ještě kousek. Stručně - nebe a dvoje dudy. To, co A4Q 3, TDI dokáže na rovině (akcelerace nafty do cca 80-100km/h), beznadějně ztratí v první zatáčce. Takže konkretně SUbaru není o výkonu a mimo STI nikdy nebylo (ani tam to není nic extra, foukaný 2,5 litr s 221kW není dnes nic vzácného), ale síla Subaru leží v naprosoto geniálnícj jízdnách vlastnostech v techncikcýh úsecích. Ke spotřebě: s 2,0R průměr po 80.000km ježdění léto zima denodenně v podhůří Jeseníků (okresky/město/dálnice 50/30/20%) je 7,98l/100 BA95 Lukoil. Se SpecB po 2 letech a a si 15.000km ježdění pro zábavu (tedy občas se prohnat např. na sedlo Skřítek, kdy je v neděli ráno zcela prázdná cesta) a k tomu pár delších tratí do měsíce 8,99l/100km. Je to moc? Mně se to zdá krásné a vím, že až přijde zima, budu se jen usmívat
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2012 20:04, rada
Mě osobně ten dotaz nepříjde zas tak absurdní. Myslím, že do 150tis. se dá sehnat spousta zajímavejch aut... počínaje tím subaru, které je určitě zábavné, ale už né tak exklusivní až po tu Alfu 166, nebo Lancii thesis, které tu už zazněly i když to jsou spíš auta pro fajnšmekry a nadšence:). BMW bude určitě dobrá volba, VW a jeho další deriváty nebudu komentovat... nemám je rád:) Můj ososbní tip je Mercedes E(w210) nebo S(mamut) s V8, daj se sehnat za daleko míň peněz a zbytek se dá investovat do údržby:))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2012 20:09, rada
Před třemi lety jsem potřeboval jiné auto a tak jsem si řekl, že moje volba nemusí být vždy rozumná a rozhodl jsem se, že si udělám radost. Po dost dlouhém surfování na netu jsem si vybral BMW 540i, E39, v manuálním 6 kvaltu s téměř úplnou výbavou. Chybělo jen nezávislé topení a vyhřívaný volant. Byl to sice rok 1998 (před faceliftem), ale bylo koupeno v CZ s úplnou servisní historií a najetými 150 tis. km. Po ujetí cca 10 tis. km jsem nechal namontovat vstříkové LPG, což jsem při nájezdu cca 40 000 km/rok považoval za rozumné. S baworákem jsem měl jediný problém, když odešli 4 vstřikovače benzínu a liberecký značkový servis neuměl identifikovat závadu. Nakonec jsm se "protrápil" až do pražského Inveltu, kde závadu identifikovali a odstranili (jeden vstřik stál 2 500,- Kč). Svezení s 540 bylo parádní. Výkon více než dostatečný (z 0 na 100 za 6,2 s), motor je nádherně "kulatý" a při citlivé pravé noze lze řadit 6 v 60 km/hod. Jízdní komfort je velmi dobrý ( jezdil jsem 16" kola), a pokud jsem se chtěl svézt svižně, stačilo přitvrdit tlačítkem podvozek a přeřadit za 3. Byl jsem rozhodnutý, že si 540 nechám hodně dlouho. Člověk míní a život mění. S novým zaměstnáním jsem dostal novou služební Octavii II 2.0 TDI CR Combi (už je přečipovaná na 172 PS a 378 Nm) i k osobnímu používání a tím i do daní. Držet v tomto případě BMW a svézt se 2x za měsíc nemělo cenu. Se slzou v oku jsem baworáka za 105 tis. Kč prodal a jsem přesvědčený, že nový majitel bude hodně spokojenej. Celý tento alaborát píšu proto, že není špatný udělat si někdy radost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2012 20:16, rada
Jirko pleteš se, všechny passaty B5 a B5.5 měly motory uloženy podél a všechny 4x4 ( ať už Syncro nebo 4motion ) jsou permanentní 4x4 systém quattro s rozdělením 50:50. Tyto modely neměly Haldex a připojitelný zadek, prostě jen permanent. Haldex měly Golfy, Bory, Octavie a pak až Passaty B6. S 2.8 V6 se dá jezdit kolem 9l, s W8 pod 10 jen na dálku, normál kolem 11l
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2012 20:37, rada
Až ti nějakej trouba poradí zase Lexus prvně si zjisti co stojí náhradní díly, hlava se ti bude točit ještě v důchodě,a hlavně vše pouze v origu!!! Moje osobní zkušenost je BMW 330i M-packed r.v. 2003 sice to není pohodlná pětka ale svezení to je nádhera. Němci jsou němci.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2012 06:17, rada
Tomi: no protože jis v něčem lepším zatím ještě nejel Já tedy nevím, ale od jistého věku (dejme tomu nad 50 let) mám rád určitou míru pohodlí a dejme tomu nebojím se to nazvat i určité společenské příslušnosti k stavu, takže do tuctové šedi typu Ford, BMW či Audi bych tedy nešel. Při vší úctě, 10 let stará 330i je vhodná pro dospívající rybizy s trnem v nose a šponou v uchu, ale ne už pro důstojného pána vyššího, ale stále středního věku.
Takže správná orientace je onen Lexus, kde sice díly jsou dražší (nisméně je řada daleko dražších značek), ovšem konkretně ve srovnání s vylítanou popelnií po 6 22 letých ajitelích jich bude potřeba jen zlomek a vesměs půjde o díly,. které lze zakoupit i v obyčejné distribuční síty - např. kotouče a desky, víc třeba nebude.

A srovnávat cestování starám LSkem nebo 330i - to nad může jen diletant)))))))))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2012 09:28, rada
V daném zadání a cenovém limitu bych osobně viděl jedinou možnost, a to je sehnat Nissan Maxima 3,0 ve slušným stavu, což by znamenalo p.p. poohlédnout se mimo ČR. Sehnat Outback v dobrým stavu za tyhle peníze by byl zázrak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2012 10:11, rada
http://icarstore.cz/detail.aspx?id=5675
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2012 10:38, rada
BMW E38 740i s motorem M62B44 (V8, 210kW) a systémem EDC jasná volba. Auto dostatečně důstojné, tiché, velmi pohodlné a v ročnících 1999 a výše (tedy po faceliftu) sehnatelné ve slušné výbavě i s uvažovaným rozpočtem. Při přestavbě na LPG, která vyjde tak na 30-35 s bombou do rezervy jde spotřeba udržet na příjemných 13l. Moc se jich na silnicích nevidí, je ale lepší se pro něj stavit v reichu. "Zaručeně plné palby" na českých inzertních serverech jsou obvykle předražené, vylítané a s "plnou palbou" nemají moc co dělat. např: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-740i-vollaustattung-bis-auf-schiebedach-ergolding-landshut/164736993.html?lang=de
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2012 10:43, rada
Za me V70 II, 2.4T 2002-2003, za tu cenu v pohode i s prestavbou na plyn (35.000Kc)
Pohodlne, nenapadne, rychle. Nekrade se a nerezne.
spotreba LPG okolo 11l
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2012 11:08, rada
Dobrý den! Pánové,silná,rychlá,a drahá auta si kupují lidé kteří na to mají prostředky. Ti,kteří si na něco hrají pak montují lpg,radí tyto nesmyslné hovadiny o staré 540i která má 400tis km v těle a je naprosto fantastická,spolehlivá více než slunce a roztrhá na požádání cokoli včetně 911 turbo S protože to patří taky do strašného a nenáviděného koncernu VW. Octavia by asi nebyla ani má volba,ovšem mám služební SUPERB TDI,sem tam si něco vyžádá pže je to jen a pouze věc která se opotřebovává,ale má najeto 240tis km bez vážných problému,pouze běžný servis,spojka,nyní vstřikovače,rozvody a další servisní věci. Je to solidně postavené auto bez sportovních ambicí,uživatelsky vstřícné,nabízí velkorysý prostor,dobrou výbavu a v této době poměrně nízké provozní a servisní náklady. Jinak pan Muron nebo co to je pravdu nemá,motor 1.9 tdi agr skutečně existuje,viz autoojetiny a komentář ing.Zdenka Jandy. To je snad dostatečně fundovaný odborník pane MUROŇ
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2012 11:19, rada
AGR existuje,taky existuje ALH. K těmto radám no comment. jsou tady tak tři normální lidi. Kupte Superb,Passat,Mondeo snad i to ST220,jezděte rozumně a lpg se vyhněte,nevrátí se to!!!!! Mám BMW 750Li E65,je velmi velmi dobré,ale také velmi velmi nákladné!!
reagować
  1 2 3 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.