Zdeny60 napisał:
Hned dnes odpoledne letím do prvního baziše koupit sobě jednu skvělou A6 s chrochtomotorem. Nesmrtelný rozvody (kdo viděl jednou výměnu vytahanýho řetězu, tak si tento motor v životě nekoupí), vstřiky netrpí na tu naši hezekou českou naftu (kdo je už měni, tak se dodnes vzpamatovává z takového malého šoku), srandy jako DPF na OOOO jsou skoro zadara, totoéž jako věčně zlobící EGR ventil. K tomu připočteme srandu jako turbo (protože OOOO není výjimkou a turbo po čase začne odcházet k velkému Manitouovi také), pak měchy či kompresor a máme takovou hezkou pojízdnou kampeličku. A pak se zamýšlím, proč se auto v PC 1,2-1,5milionu prodává po 4 letech za 400 tisíc s nájezdem krásných českých 145.000km. Hmmmm. Kauf jak noha. Soudím, že pán není sám natolik zdatný, aby se pouštěl do servisování tohoto uberwagonu sám, bude se bát ho svěřit i Lojzovi a tak bude odkázán na perfektní služby vyškolených 18-ti letých mládenců s rybízem v ksichtě
A tam za pouhou výměnu oleje v motoru (v automatu ne, tam je přeci doživotní a kdo by to měnil, když životnost auta končí prodejem po ukončení lízingu, že áno?) zacálue krásných 7.000Kč, z čehož 5.000Kč jdou a konto modrokšilatého managera servisu. Pánové, já řešit tuto otázku a rozhodvat se, kam vrazím svých 450.000 poctivě vydělaných peněz, tak to tedy OOOO rozhoně nebude. Je hromada jiných značek, které jsou provozně o obrovský kus levnější než zmíněná OOOO6, a poskytnou stejné, ne-li lepší jízdní vlastnosti (ona A6 s 3l naftovým ingiotem vpředu rozhodně není etalonem úrovně jízdních vlastností). A protože pán bude jezdit přískoky do práce, tak na to je nafta fakt ta jedniná volba a čím větší motor, tím dříve bude v autě hic
))Jo, a až přidjou ty pravé zimní mrazy a ta naše kvalitní řepková směs ztuhne, to si pak pán svoji A6 užije a jistě mu jeho nadřížený rád dopíše pozdní příchody
)) Fakt, musím se řehtat jak malej kluk. Ono sice A6 vypadá hezky, ale je to všechno, jen ne levný provozo rodinného auta. Tak s chutí do pekel, OOOO uberwagonů je plná republika a v každý řiti je jich v bazaru dost. Já bych volil Accorda s 2,4ibenzínem, Mondeo s 2,0i benzínem, Avensis s 1,8-2,0, Su´baru s 2,5i a CVT a když už bych mermomocí chtěl budit imidž a kalit vody, tak si koupím na těch 15000km za rok klidně Infiniti FX35 s 3,7 V6 benzínem a budu jediný, kdo to z fanriky bude mít a imidž je asi o 10 krokodýlích délek před slovutným OOOO. Toť mj skromný názor. PS: nemám rád AUDI a netajím se tím. A ještě méně mám rád naftu. Mám jí za 14 let až po krk.
Nechápu proč tolik nenávisti (nebo závisti?). A6 je očividně tazatelovým snem a pokud se při koupi neunáhlí, tak se sen nemusí změnit v noční můru. A to že rád jezdí na dovolenou autem je jen jeho věc. Asi nejméně zcestná alternativa co tady zazněla je BMW 5. A ještě jedna připomínka, zazněla tady rada podívat se na ošoupanost interiéru, jestli odpovídá stavu km. Jenže je zde problém, pokud v konkrétní A6 nejezdilo totální čuně a ještě se 150 kg živé váhy, nelze se tím řídit. Interiér A6 vydrží opravdu hodně. Nedávno jsem viděl před myčkou vyčištěnou A6 cca z roku 2006 s 320 000 km, zrovna se sušila. Kdyby bylo na tacho o 200 tkm méně, nešlo by to podle interiéru poznat. Žádná popraskaná nebo odřená kůže, pedály OK, sedadla si nepamatovala, kdo do nich pr.děl. Jen sem tam odřeninka plastu od prstýnku a nehtů. Takže km u Audi raději ověřovat jiným způsobem