mufik.martin napisał:
Nevim, jesli sledujete nekdo autosalon na prime, ale testovali tam v zimnich podminkach octavii predokolku, octavii 4x4 a potom subaru 4x4. A jezdili mylsim ze po sjezdovce nebo co do kopce, urcite to nebyla silnice. Samozrejmne predokolka nemela sanci, ale octavia vyjeta to same co subaru, samozrejmne ze ve vetsich extremech by subaru melo na vrch, ale kdyz jste se podivali na to srovnani, zastaveni v kopci a znovurozjeti tak nemela octavia vetsi problemy. Subaru to samozrejmne zvladlo lepe, al...
Tu rádoby škodareklamu na Primě jsem viděl a řádně prostudoval ze záznamu, bo mi tam cosi nesedělo. A ten sranda kopeček s dvěma hrby měla Octávia bez řetězů co dělat - Impreza vyjela, pak ji řidič promáčkl spojku a znovu přidal, aby náhodou nevyjela výš - (u Octávie to ale neudělá = proč?) fakt trapné. A s řetězy to měla Octávie na hraně svých možností, kdežto Impreza vyjela ladně a s rezervou. Zajímaly by mě snímky z pokusů, které nezveřejnili.
Do míst, kde se Impreza vyhrabe bez řetězů, by se škodovkáš neodvážil - prostě nevyjede. Výjezd té zasněžené louky - Impreza to vyjede pomaličku a bez hrábnutí - pod plynem bude smykovat jako na onom videu (a stejně jako každé jiné auto 4x4), ale Oktávie pod plynem bude v zatáčce mnohem nebezpečnější.
Závěrem = nejedná se o relevantní porovnání aut., ale zase jen o reklamu, škoda, mohl to být krásný test několika aut.
Za základě vlastních zkušenosti mě pak jen mrzí velká neobjektovnost testu - ono, kdo by si pak kupoval škodovku a řetězy.