0
powrót
 

diskuze k tématu: David Minařík - motor 1,8 TSI umí pozlobit

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla, česká vozidla, česká vozidla
ctverak
ilość wystąpień255
data registracji01.08.2007
Poniedziałek 20.02.2017 08:35, RE: Spolehlivost 1.8 TSi DSG r.v. 2008
Superbjan napisał:
Superba 1.8 Tsi DSG jsem koupil s nájezdem 54tis km na podzim 2012. Jezdil skoro celou dobu jen po závodě v Ml. Boleslavi jako ref. vůz - proto tak málo najeto. K dnešnimu dni mám na počítadle 178tis km. Mimo preventivní výměny rozvodů ve 124tis km a běžného servisu jsem nemusel investovat ani korunu navíc. Až na nutnost výměny kompletních obouch bixenonů - popraskali a zamlžily se. Neorigo od Hella za 7500 kus + výbojka osram za 1400 kus. Na dálnici udělám zhuba 85% nájezdu v Německu. Rychlosti okolo 200km/h plus "pokud to jde". Dvakrát jsem dolil zhruba 0.7l oleje mezi garančkama. Jednou se objevila voda u rezervy - nikdo nedokázal zjistit proč. Od té doby nic. DSG šlape jako při koupi, zatím. Asi mám velké štěstí na kus.


Asi vás nepotěším ale brát olej začne každý 1,8TSi před okem 2012, kdo jezdí častěji kratší trasy tak se problém objeví dřív a kdo jedí hlavně po dálnicích,tak k problému dojde logicky později.
reagować
Viktor
ilość wystąpień3
data registracji26.10.2017
Cztwartek 26.10.2017 10:01, Co delat?
Mam super zkusenost s timto motorem. Koupil jsem si novy vuz Skoda Octavia Combi 1.8 TSi
v r.2011, prvnich 20.000km bez problemu , ale pak to zacalo.

Prvni servis - vymena oleje a motor zacal ztracet olej. V servisu se priznali ze byl problem s vypustnim sroubem takze olej utikal ven. Zavadu odstranili, nicmene od te doby zacal motor bastit olej.

Servis 60.000 - stejny problem jako prvni servis, spatne dotazeny sroub, olej za 600kc/litr vytekl behem snad 100km. Servis vymenil sroub a omluvil se.

Servis 90.000 - vymena svicek - zacatek konce motoru. Od te doby se stavalo ze behem jizdy najednou motor zacal vynechavat, vzdy to trvalo jen par sekund a pak motor bezel dal.

Prohlidka pred koncem zaruky - na motoru zadny problem nezjisten.

Servis 120.000Km - na servis jsem se musel nechal odtahnout, motor v rezimu EPC bezel jenom na 3 valce. V servisu jsem nechal 20.000Kc za opravu, dalsi vymena svicek s tim ze budu musel na vymenu svicek kazdych 30k.

120.400km - problem je zpet - motor v EPC a jede zrejme na 3 valce. Auto jsem odstavil a premyslim co mam delat? Moje duvera v servis Skoda je aktualne na bodu mrazu, investovat dalsi penize bez toho aniz bych mel nejakou jistotu ze bude problem odstranen nechci.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1247
data registracji08.09.2009
Piątek 27.10.2017 13:39, RE: Co delat?
Viktor napisał:
Mam super zkusenost s timto motorem. Koupil jsem si novy vuz Skoda Octavia Combi 1.8 TSi v r.2011, prvnich 20.000km bez problemu , ale pak to zacalo. Prvni servis - vymena oleje a motor zacal ztracet olej. V servisu se priznali ze byl problem s vypustnim sroubem takze olej utikal ven. Zavadu odstranili, nicmene od te doby zacal motor bastit olej.Servis 60.000 - stejny problem jako prvni servis, spatne dotazeny sroub, olej za 600kc/litr vytekl behem snad 100km. Servis vymenil sroub a omluvil se.Servis 90.000 - vymena svicek - zacatek konce motoru. Od te doby se stavalo ze behem jizdy najednou motor zacal vynechavat, vzdy to trvalo jen par sekund a pak motor bezel dal.Prohlidka pred koncem zaruky - na motoru zadny problem nezjisten.Servis 120.000Km - na servis jsem se musel nechal odtahnout, motor v rezimu EPC bezel jenom na 3 valce. V servisu jsem nechal 20.000Kc za opravu, dalsi vymena svicek s tim ze budu musel na vymenu svicek kazdych 30k.120.400km - problem je zpet - motor v EPC a jede zrejme na 3 valce. Auto jsem odstavil a premyslim co mam delat? Moje duvera v servis Skoda je aktualne na bodu mrazu, investovat dalsi penize bez toho aniz bych mel nejakou jistotu ze bude problem odstranen nechci.



Tak začal bych tím, že bych zanechal marné snahy servisovat auto ve značkovém servisu a šel tam, kde tomu rozumí. Již řadu let tvrdím, že JAKÝKOLIV ZNAČKOVÝ servis je cesta do pekel. Včera totiž borec vařil knedlíky a dneska to opravuje motory. Ti šikovní totiž ze značkových servisů dávno odešli a dnes mají své zavedené soukromé firmy.
Jako druhý postulát bych uvedl, že bych se oprostil od nutnosti vlastnit COKOLIV od značky VW GRoup. Pak budeš mít z obrovské části po problémech. Já bych ti poradil, abys svoji pozornost soustředil na japonské značky, ale to by tu zase vyvoloalo vlnu emocí
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Sobota 28.10.2017 16:41, aaaaaaa bbbbbbb ccccccc
Pockat. Aby som tomu chapal. Po prvom servise ti zle utiahli srob. Takze ti olej vytiekol, a motor bol uz pridrety. Zacal teda zrat olej. Druhykrat to iste. Ty si si ale nevsimol kaluz oleja pod autom... Ok, motor pridrety druhy krat. Potom menili sviecky, pretoze boli cele od oleja, ktory motor cez pridrete kruzky spaloval. Tak ti povedali, ze ich mas menit s olejom. Z mojho pohladu ti teda na komplet rozbili auto, a ty si to nechal tak az do skoncenia zaruky.
reagować
Viktor
ilość wystąpień3
data registracji26.10.2017
Wtorek 31.10.2017 12:46, .
Zdeny60 napisał:
Viktor napisał:
Mam super zkusenost s timto motorem. Koupil jsem si novy vuz Skoda Octavia Combi 1.8 TSi v r.2011, prvnich 20.000km bez problemu , ale pak to zacalo. Prvni servis - vymena oleje a motor zacal ztracet olej. V servisu se priznali ze byl problem s vypustnim sroubem takze olej utikal ven. Zavadu odstranili, nicmene od te doby zacal motor bastit olej.Servis 60.000 - stejny problem jako prvni servis, spatne dotazeny sroub, olej za 600kc/litr vytekl behem snad 100km. Servis vymenil sroub a omluvil se.Servis 90.000 - vymena svicek - zacatek konce motoru. Od te doby se stavalo ze behem jizdy najednou motor zacal vynechavat, vzdy to trvalo jen par sekund a pak motor bezel dal.Prohlidka pred koncem zaruky - na motoru zadny problem nezjisten.Servis 120.000Km - na servis jsem se musel nechal odtahnout, motor v rezimu EPC bezel jenom na 3 valce. V servisu jsem nechal 20.000Kc za opravu, dalsi vymena svicek s tim ze budu musel na vymenu svicek kazdych 30k.120.400km - problem je zpet - motor v EPC a jede zrejme na 3 valce. Auto jsem odstavil a premyslim co mam delat? Moje duvera v servis Skoda je aktualne na bodu mrazu, investovat dalsi penize bez toho aniz bych mel nejakou jistotu ze bude problem odstranen nechci.
Tak začal bych tím, že bych zanechal marné snahy servisovat auto ve značkovém servisu a šel tam, kde tomu rozumí. Již řadu let tvrdím, že JAKÝKOLIV ZNAČKOVÝ servis je cesta do pekel. Včera totiž borec vařil knedlíky a dneska to opravuje motory. Ti šikovní totiž ze značkových servisů dávno odešli a dnes mají své zavedené soukromé firmy.Jako druhý postulát bych uvedl, že bych se oprostil od nutnosti vlastnit COKOLIV od značky VW GRoup. Pak budeš mít z obrovské části po problémech. Já bych ti poradil, abys svoji pozornost soustředil na japonské značky, ale to by tu zase vyvoloalo vlnu emocí


To je presne to co jsem udelal. Nasel jsem si lokalni servis v Brne(Auto Jurecka), ktery se zabyva GO TSi motoru a uctuje si polovic toho co autorizovany servis.

Samozrejme to byl posledni vuz z concernu VW ktery jsem vlastnil.

Co se tyce japoncu, slysel jsem ze uz to taky neni co to byvalo? To bude asi platit o vsech vyrobcich, nebot mi prijde ze je poslednich 10 let trendem delat z aut spotrebni zbozi ktere nic nevydrzi tak aby si lidi kupovali nove auta.
reagować
Viktor
ilość wystąpień3
data registracji26.10.2017
Wtorek 31.10.2017 12:57, RE: aaaaaaa bbbbbbb ccccccc
Citroenak napisał:
Pockat. Aby som tomu chapal. Po prvom servise ti zle utiahli srob. Takze ti olej vytiekol, a motor bol uz pridrety. Zacal teda zrat olej. Druhykrat to iste. Ty si si ale nevsimol kaluz oleja pod autom... Ok, motor pridrety druhy krat. Potom menili sviecky, pretoze boli cele od oleja, ktory motor cez pridrete kruzky spaloval. Tak ti povedali, ze ich mas menit s olejom. Z mojho pohladu ti teda na komplet rozbili auto, a ty si to nechal tak az do skoncenia zaruky.


Veril bys tomu jakej ja jsem vul? No bohuzel ja zase veril tvrzeni ze se nejedna o nic zavaznevo a ze ubytek oleje nemuze zpusobit poskozeni motoru jak mi trvdili v nekolika Skoda servisech. Dokonce mi nalhali ze limit pro spotrebu oleje je 1l na 1000km a pri tom ted zjistuju ze je to pouze 500ml/1000km.
Ted kdyz uz je prakticky pozde jsem teprve pochopil ze jejich prace neni nic jineho nez mazat lidem med kolem huby tak aby s tim oni meli co nejmene starosti a neresili nejake kulance a podobne neprijemnosti.

Ano mas recht, rozbili me auto a ja si to nechal libit, asi mi dobre tak. Alespon jsem se poucil a do znackoveho servisu uz nikdy nepachnu.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Wtorek 31.10.2017 18:17, Rozbite auto
Nech to vyznelo akokolvek, kazdy sa nejako ucime. Neboj sa, mal som velmi podobnu skusenost pri prvom aute, kde som bol taktiez nuteny sa o autach naucit asi vsetko. Po roku som zistil ze som kupil pekne nalestene auto zvarene z dvoch kusov. Nasledne som do auta za vtedy 80k vrazil dalsich 60k a potom ho predal :) Ak sa clovek o tieto veci nezaujima, podla mna preraba na servise asi 50 %. Cest vynimkam. Ta politicka natura musi z niecoho vychadzat. Je to asi zial v nas.. Ja mam problem si najst servis. Dam prvu otazku: mozem si nosit vlastne diely? A 80% servisov tymto neprejde.Nie som totiz asi ich cielova skupina typu: nieco mi bucha na pravej strane, nevymenite mi to?
reagować
ctverak
ilość wystąpień255
data registracji01.08.2007
Środa 01.11.2017 07:52, RE: aaaaaaa bbbbbbb ccccccc
Viktor napisał:
Citroenak napisał:
Pockat. Aby som tomu chapal. Po prvom servise ti zle utiahli srob. Takze ti olej vytiekol, a motor bol uz pridrety. Zacal teda zrat olej. Druhykrat to iste. Ty si si ale nevsimol kaluz oleja pod autom... Ok, motor pridrety druhy krat. Potom menili sviecky, pretoze boli cele od oleja, ktory motor cez pridrete kruzky spaloval. Tak ti povedali, ze ich mas menit s olejom. Z mojho pohladu ti teda na komplet rozbili auto, a ty si to nechal tak az do skoncenia zaruky.
Veril bys tomu jakej ja jsem vul? No bohuzel ja zase veril tvrzeni ze se nejedna o nic zavaznevo a ze ubytek oleje nemuze zpusobit poskozeni motoru jak mi trvdili v nekolika Skoda servisech. Dokonce mi nalhali ze limit pro spotrebu oleje je 1l na 1000km a pri tom ted zjistuju ze je to pouze 500ml/1000km.Ted kdyz uz je prakticky pozde jsem teprve pochopil ze jejich prace neni nic jineho nez mazat lidem med kolem huby tak aby s tim oni meli co nejmene starosti a neresili nejake kulance a podobne neprijemnosti.Ano mas recht, rozbili me auto a ja si to nechal libit, asi mi dobre tak. Alespon jsem se poucil a do znackoveho servisu uz nikdy nepachnu.


Ono s tím autorizovaným servisem je to samozřejmě o lidech, jsou i autorizované servisy, které jsou výborné a obecná rada jezdit do neautorizovaného servisu taky vždycky není výhra. Znám případ kdy pán dělal servis především koncernu a pokud to dělal sám s pár lidma, tak to bylo OK ale když postupně rostl a přestěhoval se do větších prostor, tak samozřejmě nemá čas na každé auto a už to není nic moc. Tak rozumím tomu že firma má růst a rozvíjet se ale uhlídat kvalitu je problém.
reagować
TheoTom
ilość wystąpień1
data registracji01.12.2017
Piątek 01.12.2017 13:53, VW TIGUAN R.V 7/2013 2.0 TSI 147KW DSG 6st. 4x4
AHOJ,

UVA6UJI O KOUPI VW TIGUAN R.V 7/2013 2.0 TSI 147KW DSG 6st. 4x4. MOHU OČEKÁVAT STEJNÉ NEZDARY JAKO U STARŠÍCH MODELŮ MOTORŮ 1.8 A 2.0 TSI (PÍSTNÍ KROUŽKY, OLEJ ŽROUT, NAPÍNÁK) ČI JIŽ BY TENTO ROK R.V. MĚL BÝT NĚJAK POSYCHROVÁN? MÁ NĚKDO ZKUŠENOST? DÍKY
reagować
Hanses
ilość wystąpień1
data registracji25.12.2017
Poniedziałek 25.12.2017 21:56, Škoda Octavia 1,8tsi
Vlastním Škodu Octavií 1,8tsi,118kw od roku 2010 a nemám s touto motorazizací nejmenší problém. Momentálně najeto 120tis.km. Držím se několika zásad. Výměna oleje jednou ročně bez ohledu najetých km. Zatím preventivně výměna rozvodového řetězu ( 100tis.) a vodního čerpadla. Motor nevytáčím nad 30tis. otáček pokud není zahřatý ikdyby mě měl na světlech předjet Trabant. Po svižné jízdě je třeba nechat turbo schladnout. 3-4 min volnoběh. Benzin tankuji jen Verva 100 na Benzině. Není to atmosféra u tohoto motoru je třeba se držet několika zásad a není si myslím problém.
reagować
Mrochtna
ilość wystąpień1
data registracji15.02.2018
Cztwartek 15.02.2018 14:13, RE: Co delat?
Viktor napisał:
Mam super zkusenost s timto motorem. Koupil jsem si novy vuz Skoda Octavia Combi 1.8 TSi v r.2011, prvnich 20.000km bez problemu , ale pak to zacalo. Prvni servis - vymena oleje a motor zacal ztracet olej. V servisu se priznali ze byl problem s vypustnim sroubem takze olej utikal ven. Zavadu odstranili, nicmene od te doby zacal motor bastit olej.Servis 60.000 - stejny problem jako prvni servis, spatne dotazeny sroub, olej za 600kc/litr vytekl behem snad 100km. Servis vymenil sroub a omluvil se.Servis 90.000 - vymena svicek - zacatek konce motoru. Od te doby se stavalo ze behem jizdy najednou motor zacal vynechavat, vzdy to trvalo jen par sekund a pak motor bezel dal.Prohlidka pred koncem zaruky - na motoru zadny problem nezjisten.Servis 120.000Km - na servis jsem se musel nechal odtahnout, motor v rezimu EPC bezel jenom na 3 valce. V servisu jsem nechal 20.000Kc za opravu, dalsi vymena svicek s tim ze budu musel na vymenu svicek kazdych 30k.120.400km - problem je zpet - motor v EPC a jede zrejme na 3 valce. Auto jsem odstavil a premyslim co mam delat? Moje duvera v servis Skoda je aktualne na bodu mrazu, investovat dalsi penize bez toho aniz bych mel nejakou jistotu ze bude problem odstranen nechci.



Victor, niečo podobné mám aktuálne aj ja na Octavii II FL 1.8 TSI, model. rok 2010. Mám najazdených 117 tis. km a pred mesiacom mi ešte studený motor začal vynechávať. Po zastavení a opätovnom rozjazde na križovatke zrazu hrozné vibrácie, nepravidelný chod. Na palubnej doske sa mi rozsvietila kontrolka EPC, následne aj kontrolka "systém riadenia kontroly výfukových plynov", zaznel signál a LCD display vypísal: Porucha motoru. Do servisu! Myslím, že riadiaca elektronika prepla motor do núdzového režimu - znížený výkon a otáčky a za silných vibrácií som prišiel do autorizovaného servisu. Po diagnostike - prečítaní pamäte RJ bolo zistené vynechanie zapaľovanie na valci č. 2 a o chvíľu vynechávanie valca č. 2. Riešenie: podozrenie na zapaľovacie cievky, alebo sviečky. Vymontovali sviečky, ktoré vyčistili - celé zakarbónované a cik-cak ich namontovali každú do iného valca ako pôvodne. Boli aj značne od oleja. (najazdené na nich je cca 10 000 km) Vozidlo som prevzal s tým, že mám pozorovať prípadné zopakovanie závady.

Na druhý deň ráno - ako cez kopírák. Na rovnakom mieste cestou do práce to isté. Znova servis, diagnostika, tentokrát vynachávanie zapaľovania valca č. 3. Preto doporučená výmena sviečok. Vozidlo som prevzal. Jaudil som cca 4 týždne, medzitým niekoľko krát občasné šklbnutie motora - evidentne vynechaný zápal, ale motor sa rozbehol.

Tento týždeň v pondelok však zopakovanie poruchy, 2 svietiace kontrolky, beh na 3 valce, núdzový režim. Po prijatí do servisu diagnostika, podľa výpisu stop valca č. 3. Po vyresetovaní poruchy z pamäte motor beží normálne. Nevedia čo s tým. Diagnostik v servise navrhuje v prípade opakovania poruchy pozrieť sa na rozvody. Že vraj od výrobcu existuje nejaká staršia technická produktová informácia (TPI), že problém môže byť v pohone vačkového hriadeľa a nesprávnom časovaní otvárania ventilov v dôsledku opotrebenia rozvodu, čo môže spôsobovať poruchy zapaľovania a vynechávanie valca a následný núdzový režim motora. Navrhovaná oprava - výmena komplet v Škoda servise stojí cca 800 €.

Auto som prevzal včera, dnes ráno znova motor začal "šklbať", blikla kontrolka riadenia výfukových plynov, no nakoniec to teraz motor ustál a rozbehol sa. Neviem čo stým robiť, obávam sa, že porucha sa už dnes po ceste z práce objaví znovu. Nemám dôveru k tomu autu, bojím sa s ním vyjsť z mesta a blízkosti servisu, aby som vôbec došiel do najbližšieho servisu.

Podotýkam, že motor mi žerie olej približne okolo tej "normovanej" hranice od výrobcu - 1l/ 1000km. Prakticky jednu fľašu na mesiac dolievam.

Čo Ti pri tej poruche pri 120 tis. km robili v servise a za čo účtovali 20. 000 CZK ? Aký bol ďalší postup a aktuálny stav?


reagować
Komis
ilość wystąpień1
data registracji18.08.2018
Sobota 18.08.2018 08:01, Nová Octáva nebo Seat leon
Dobrý den, chtěl bych koupit octávu, nebo leona 1.8TSI 132KW, manuál. Zajímá mě, zda neduhy tohoto motoru už jsou odstraněny nebo VW stále záměrně prodává špatný motor.

seat leon


škoda octavia

díky
reagować
devmixil
ilość wystąpień2
data registracji05.03.2019
Wtorek 05.03.2019 21:24, Mrochtna
reagować
devmixil
ilość wystąpień2
data registracji05.03.2019
Wtorek 05.03.2019 21:27, RE: RE: Co delat?
cytat:
reakce na: Mrochtna, 15.02.2018 14:13 (Victor, niečo podobné mám aktu ...)



Ahoj,vyresil si problem? Prosim,kdyz tak mne kontaktuj na zdenalovec@gmail.com, mam ten stejny problem,diky.

1.8 tsi 132kw leon 2014
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.