0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Superb 2.0 TDI 103 kW - zkušenosti majitele po dvou letech

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
Sup
ilość wystąpień1
data registracji03.09.2016
Sobota 03.09.2016 11:32, Superb 1,9 PD 96kw
Zdravím, bud toto auto neznáte nebo jen opakujete co jste někde slyšel. Takže sucha fakta o mam superbu:
Vyroba:2004
Najeto 451.000km (koupeno při nájezdu 14.000km)
Výměna či oprava:alternátor, chladic,tlumič vybraci motoru,termospojka ventilátoru, 2 predni ramena na prave strane,tlumice při 330000km,jeden zadní brzdící, hadice propojujici P a L stranu, mechanismus stahování okna u řidiče, výškove nastaveni sedačky, zámek u ŽP dveří, 2x manžety u hom.kloubů,1x brzdového kotouče.
Auto jezdilo do cca 210.000km z 85% na dálnici, od 2009 převážně Praha a okolí. 2 řidiči, Já a manželka. Výměna oleje: do 300.000km po 20.000km,dále po 15.000km.
P
Jezdím svižneji, vždy ale počkám az se ručka u teploměru oleje hne na 60 stupňů, d o te doby točím kolem 2000 otacek, bez výjimky za každého počasí. Turbo dochlazuji. Spotřeba oleje mezi výměnou cca 0,7 litrů a to již cca od 150.000km.
Olej v převodovce měněny po 60.000km.

Raději podotykam: původní turbo, dvouhmotovy setrvačník, spojka, ložiska kol.

Takže mi Prosím nevypravejte o spatne spolehlivosti Superba I a motorů PD. Je to o řidiči, stylu jízdy, dodržování základních pravidel, pravidelné výměně oleje, ne zanedbávání servisu a o MECHANIKOVI. ..TI "sparavni" toho z kurvy nejvíc.

Pěkný den.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Poniedziałek 05.09.2016 12:11, RE: Superb 1,9 PD 96kw
Sup napisał:
Zdravím, bud toto auto neznáte nebo jen opakujete co jste někde slyšel. Takže sucha fakta o mam superbu:Vyroba:2004Najeto 451.000km (koupeno při nájezdu 14.000km)Výměna či oprava:alternátor, chladic,tlumič vybraci motoru,termospojka ventilátoru, 2 predni ramena na prave strane,tlumice při 330000km,jeden zadní brzdící, hadice propojujici P a L stranu, mechanismus stahování okna u řidiče, výškove nastaveni sedačky, zámek u ŽP dveří, 2x manžety u hom.kloubů,1x brzdového kotouče. Auto jezdilo do cca 210.000km z 85% na dálnici, od 2009 převážně Praha a okolí. 2 řidiči, Já a manželka. Výměna oleje: do 300.000km po 20.000km,dále po 15.000km.PJezdím svižneji, vždy ale počkám az se ručka u teploměru oleje hne na 60 stupňů, d o te doby točím kolem 2000 otacek, bez výjimky za každého počasí. Turbo dochlazuji. Spotřeba oleje mezi výměnou cca 0,7 litrů a to již cca od 150.000km.Olej v převodovce měněny po 60.000km.Raději podotykam: původní turbo, dvouhmotovy setrvačník, spojka, ložiska kol.Takže mi Prosím nevypravejte o spatne spolehlivosti Superba I a motorů PD. Je to o řidiči, stylu jízdy, dodržování základních pravidel, pravidelné výměně oleje, ne zanedbávání servisu a o MECHANIKOVI. ..TI "sparavni" toho z kurvy nejvíc. Pěkný den.



Dobrý den, napište prosím o svém Superbu recenzi na TipCars: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Dostane se tak k mnohem většímu počtu čtenářů. Budeme potěšeni.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.