0
powrót
 

diskuze k tématu: Nový Superb pořídíte za 619 900 korun - ovšem s motorem 1,4

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.03.2008 20:44, RE: bez předmětu
anonym napisał:
tak to je ale picovina,zakladny motor 1.4 pre vyssiu strednu triedu.a co potom zakladni motor pre c1,corsu,fiestu atd bude to 0.3 jednovalec
sa zobudte ludia.ked nemas na vyssiu striedu tak sa tam nepchaj nasilu
Se prober!! Superb NENÍ vyšší střední třída!! Nebo chceš snad tvrdit,že se řadí po bok BMW 5, Audi A6, M-B E?? Ses pomát ne?? A lidi,neoperujte objemem,koukněte se na ten výkon-plně srovnatelný s atmosférickými dvoulitry.A hlavně ještě max krouťák již při ňákých 1500 ot. To je to co je pro jízdu důležitý.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.03.2008 20:58, RE: Marně přemýšlím...
anonym napisał:
Je-li Superb nejvyšším modelem Škody, tak tam takový motor v principu nemá co dělat. Srovnání koncernu:
Montuje Seat do Toleda takový podvyživený motor?
VW má nejvyšší model Phaetona (nesrovnatelné), taky tam nemontuje přitroublé motory. Srovnávat by snad šlo s Passatem, jenže to je pro VW klíčový model, takže musí nabídnout širokou škálu pro DE důchodce.
O Audi nemluvě. Tam se taková podvyživená turbem nahoněná hrůza nevyskytuje ani u základního modelu.

Škodu: "Ne děkuji.".
1. Seat tento motor, 1,4 92 kW do Toleda nabízí !!!!
2. V Superbu I byla jako základní motorizace 2 l, 85 kW, tuším 165 Nm
3. Takže 1,4 TSI, 92 kW, 200 Nm, je mnohem víc, a je to už čtyřventil,
moderní motor.
4. Takto přeplňované benzínové motory 1,2 a 1,4 již nabízí i Renault i Fiat.
Je to jedna z možností jak snížít emise.Malý objem motoru neznamená hned malý výkon a malý krouticí moment. Informujte se, nebo se nejdříve seznamte s fakty a skutečnostmi, než tady budete projevovat své přihlouplé emoce. Pánové,vývoj , technika , technologie jde dopředu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.03.2008 21:08, Sup
Tak touhle motorizací ho povýšili na auto pro řemeslníky na stavbu.
Já myslel, že to auto má oslovit trošku jiný lidi a ne kdejakýho ferdu z vesnice. Jinak jsem měl předešlý model a byla to hrozná sra..., hrozný jízdní vlastnosti, předek odešel ve třiceti a následovala převodovka.
Nový model model se mi designově líbí, ale motorizace by měla začínat někde na dvoulitru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.03.2008 21:27, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Se prober!! Superb NENÍ vyšší střední třída!! Nebo chceš snad tvrdit,že se řadí po bok BMW 5, Audi A6, M-B E?? Ses pomát ne?? A lidi,neoperujte objemem,koukněte se na ten výkon-plně srovnatelný s atmosférickými dvoulitry.A hlavně ještě max krouťák již při ňákých 1500 ot. To je to co je pro jízdu důležitý.
No minimálně Škodovka si myslí, že nový Superb bude konkurovat A6 a MB E, o BMW 5 se nezmínili, o Mondeu a Passatu ano. Asi ale ne s 1,4 TSI, na to tam má několik (3) TDI a 3,6 FSI. Težko bude konkurovat AMG, nebo S6, ale pro obchodníky, kteří potřebují nenápadný pohodlný a levný auto je to ok. A pro taxi taky. rzr
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.03.2008 21:40, Prezidentské vozidlo
... jeden nejmenovaný prezident (když obdržel z MB superba I) kdysi prohlásil když děkoval automobilce "NEDOVEDU SI PŘEDSTAVIT ŽE BY NĚMECKÝ PREZIDENT
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.03.2008 21:42, RE: Alex
anonym napisał:
Kdyz teda vis vsechno, ktery auto okopirovala skodofka pro OI?
Problém s akceptováním existence Superbu mají hlavně ti s holou řití. Ti nejlépe vědí, co by si koupili, kdyby na to měli. Škodovka pravděpodobně už našla novou tvář, nezapadá do ní jen konfekční a nevýrazná O2. Nový design si pravděpodobně najde i dostatek zákazníků. Tento nový Superb by mohl vcelku úspěšně lovit ve vodách Laguny, Mondea (5d) a i Octavie. Velkých liftbacků moc na trhu není a tento má co do praktičnosti ještě náskok díky Twindoor. Jen těch benzínových motorů mohlo být víc, hlavně atm.2L. rzr
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.03.2008 21:45, RE: Prezidentské vozidlo
vasapasa napisał:
... jeden nejmenovaný prezident (když obdržel z MB superba I) kdysi prohlásil když děkoval automobilce "NEDOVEDU SI PŘEDSTAVIT ŽE BY NĚMECKÝ PREZIDENT
JEZDIL V JINÉM VOZDILE NEŽ NĚMECKÉM, FRANCOUZSKÝ V JÍNÉM NEŽ FRANCOUZSKÉM A ITALSKÝ V JÍNÉM VOZIDLE NEŽ ITALSKÉM" ...... O rok později když navštívil automobilku v MB tak se ho zeptali (přijel v A8) proč nepřijel suprebem .... "no víte ona ta audi přece jen trochu méně drncá" HEHEHE a pak mu ten superb ukradli jestli se nepletu )))) ....tak snad ten Superb II nebude drncat aby v něm mohli jezdit i prezidenti už se těším až v něm uvidím německého či francouzského......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.03.2008 21:54, RE: Marně přemýšlím...
anonym napisał:
1. Seat tento motor, 1,4 92 kW do Toleda nabízí !!!!
2. V Superbu I byla jako základní motorizace 2 l, 85 kW, tuším 165 Nm
3. Takže 1,4 TSI, 92 kW, 200 Nm, je mnohem víc, a je to už čtyřventil,
moderní motor.
4. Takto přeplňované benzínové motory 1,2 a 1,4 již nabízí i Renault i Fiat.
Je to jedna z možností jak snížít emise.Malý objem motoru neznamená hned malý výkon a malý krouticí moment. Informujte se, nebo se nejdříve seznamte s fakty a skutečnostmi, než tady budete projevovat ...
jj, a navíc do Laguny jako přímého konkurenta se dávají i slabší motory:atm 1,6 110k nebo 1,5dci 110k. Jinak pochopte konečně pojem "základní" motor. Původních Superbů se prodávalo nejvíc s 96kW TDI tj. ne základ, ale střed........technika a technlogie jde dopředu. Škoda, že ještě nikde nebyl dlouhodobý test na (nějaké) 1,4 TSI. Je to z principu komplikovanější motor, takže se tam má co rozsypat, ale asi se nesype....aspoň zatím.rzr
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.03.2008 21:56, RE: usměv
vasapasa napisał:
Jinak sice je design subjektivní ale ty přihřátý usměvy (mřížka před chladičem + chromová lišta) fabia II, roomsetr a ted i superb II ve mě vyvolávají největší nasranost.Posledním autem od škodovky co ho ještě nemá a tím pádem by se celekm dalo je OII ,ale myslím že to nebude dlouho trvat a i OII (respektive nebude-Li další facelift ale až O3 kdo ví) obdrží přihřátý usměv od designéru a pak bude výroba komplet hnusná..... nikomu nic nevnucuju prostě ten dementní úsměv NENÁVIDÍM..FUJ HNUS JOOOOO...
To je ale kolego tvůj problém. nemusíš nás tu s tím otravovat. Co člověk to názor. každý má jiný "cit "pro design. Mimochodem, každá automobilka prosazuje svou filosofijí, a tu promítá jak do vnějšího, tak vnitřního designu a vůbec pojetí auta. Někdo naletí na extravagantní design, aby byl středem pozorností a kvalita jej vůbec nezajímá. Jiný sází, třeba na preciznost, kvalitu a spíše usedlejší design. Já tomu říkám funkčnost a technicismus. Nikomu nic nevnucují ale také "nepliju" po těch autech které mně neoslovují. Vyhodnotím, vyzkouším, porovnám. Mám svůj názor a "modní" výstřelky mně neovlivňují. Je ale zajímavé se zamyslet, co vede toho druhého k jinému, opačnému názoru. Pokud nějaký, svůj vlastní ,názor má. Všem přejí mnoho šťastných a hlavně spokojených kilometrů za volantem svého auta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.03.2008 23:10, Proč slabý??
Tak to je fajn... Nový Superb není tak špatný, ale nechápu proč se tu polemizuje o tom, zda 1,4 TSI 96 kW je slabý? Zvlášť když tento motor je dopovoaný kompresorem a turbem (ikdyž je trochu přiškrcený). Spíš bych se ptal jestli spíš 1.9 TDI PD 77 kW, který je taky v nabídce motorizace není příliš slabý... zvlášť když tento motor bude dražší než 1.4 TSI ... ale to nevím samozřejmě jistě ... možná ten nafťák bude levnější...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.03.2008 23:13, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Se prober!! Superb NENÍ vyšší střední třída!! Nebo chceš snad tvrdit,že se řadí po bok BMW 5, Audi A6, M-B E?? Ses pomát ne?? A lidi,neoperujte objemem,koukněte se na ten výkon-plně srovnatelný s atmosférickými dvoulitry.A hlavně ještě max krouťák již při ňákých 1500 ot. To je to co je pro jízdu důležitý.
My probraný jsme, ale v MB asi ne :o). Ve staistikách prodejnosti je Schade ve společnosti Mercedes E, BMW 5 ap. To neni z mojí hlavy. Stejně jako Octavia je ve střední ne ? Nebo se pletu ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.03.2008 23:15, RE: bez předmětu
anonym napisał:
A proc ne 1,4 TSI? Vykon to ma solidni, malo to žere a tím pádem to má malé emise. Já osobně s tím problém nemám. Myslím, že pro někoho, kdo s tím bude jezdit po městě, popojíždět v zácpách to bude ideální. Dokážu si představit třebas finanční manažerku která to bude mít jako služební auto, ráno pojede z okraje města do středu, přes den na finanční úřad a zpět a večer zpátky domů. Bude mít auto kterým bude reprezentovat, nebude předražený, motor bude dostatečnej...co víc si přát???
Vždyť je to jako s Octavií. Je to jen pro reklamu aby se mohlo psát cena již od ..... Kdo soudnej si koupí Octavii s 1.4 59 kW ????
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.03.2008 23:20, Myslím, že hlavní problém nebude výkon, ale životnost
Motor 1,4 má díky přeplňování dostatečný výkon, 92 kW na Superb bude stačit, základní motor Passatu má jen 75 kW.
Podle mě to horší bude s životností, přeplňované motory mají všeobeně nižší životnost a služební Superby můžou za pár let najet třeba 200 tisíc kilometrů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.03.2008 23:20, RE: Je to pěkný auto
A4 napisał:
Jenže tohle všechno zarytým antiškodovákům prostě nevysvětlíš...
14. TSI 92 kW je v Supebu uboze málo, jenže tohle Škodovkářům nevysvětlíš. Pro ně je dodnes modlou Favorit, Felicie, O1 ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.03.2008 23:24, RE: Je to pěkný auto
Peet napisał:
Tak včera jsem měl možnost si nový Superb důkladně prohlídnout a prozkoumat. A nevypadá to špatně! Seděl jsem ve verzi Ambiente, tj. prostřední stupeň výbavy. Základní bude Comfort a nejvyšší Elegance.
Motor to mělo 1.8 TSI 118kW, to jen pro doplnění, svézt jsme se nemohli.
Z obrázků se mi nelíbil volant, ale ve zkutečnosti to vypadá dost
dobře. Auto mělo perfektní sedačky s jakoby sportovním tvarováním, jen výplně dveří v šedivé barvě bych nemusel. Ale to jde určitě změnit v závislosti na po...
Ehm a k čemu je prakticky ta dvojitá výklopná záď ???? Max. 200 km/h to je pěkný, jenže to nic neříká jak dlouho to bude trvat a jaká je nad těmi 100 km/h pružnost. Asi nic moc co? Ale ano, stačí říct polovinu informací, on se už někdo chytne, ale to asi antiškodovkář nikdy nepochopí :o) a milovník škodovek bude nadšen :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.03.2008 23:25, RE: bez předmětu
anonym napisał:
No a? Základní nemusí znamenat sr.čka. Základní = sr.čka, umí jen Škodovka.
a co je ještě sračka ty rozumbrado!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.03.2008 23:34, RE: Alex
anonym napisał:
Problém s akceptováním existence Superbu mají hlavně ti s holou řití. Ti nejlépe vědí, co by si koupili, kdyby na to měli. Škodovka pravděpodobně už našla novou tvář, nezapadá do ní jen konfekční a nevýrazná O2. Nový design si pravděpodobně najde i dostatek zákazníků. Tento nový Superb by mohl vcelku úspěšně lovit ve vodách Laguny, Mondea (5d) a i Octavie. Velkých liftbacků moc na trhu není a tento má co do praktičnosti ještě náskok díky Twindoor. Jen těch benzínových motorů mohlo být víc, hlavně atm.2L. rzr
Moc jich neí máte pravdu - Mondeo, Laguna, M6, Avensis .... nestačí ???? A k čemu ten Twindoor je ??? V čem je jeho praktický využití ????Neni to jedno jestli jestli otevřu zadní víko najednou nebo nadvakrát ??? Nesnižuju to, ale z tohohle se fakt na p...l neposadim.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.03.2008 23:38, RE: neeeeeeee já chci 1,2
anonym napisał:
tak si precti hodnoceni typka, co ma 1,4 tsi v Golfu... Tohle je sice tezsi, ale taky to neni GTcko... 92 KW uplne staci
Jak komu, nemlu za mě ....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 05.03.2008 00:11, 92 kW
Bez ohledu na všechny chytrolíny, který by do všeho cpali aspoň 400 kW, a přesto, že Škodovák nejsem v žádnym smyslu - vlastnil sem vždy jen Toyoty a Lexusy (zatím celkem 6) - musim říct, že 92 kW jakožto motorizace pro "nejnižší cenovou kategorii" je naprosto dostačující i pro tak velkej a těžkej auťák. Já si sice jízdu v takovym poměru výkon/hmotnost "nedokážu představit", ale každej neni psycháč/"závodník" jako já, takže určitě SPOUSTĚ lidí ten motor stačit bude - zvlášť ve městě, kde stejně jen každej popojíždí jako důchodce v kolonách a na semaforech, takže výkon tam zrovna moc nevyužije, pokud teda nechce během roku přijít o řidičák. Tam naopak slabej motor umožní odstranit nepříjemný cukání apod. (aspoň mě po 20 minutách popojíždění už nebaví se rozjíždět a brzdit plynule, tak na to šlapu fest, ať si to gumy a destičky užijou... )))) ). Spotřeba bude fine atd., takže celkově za 620 tisíc OK. Já bych do toho nešel, protože mám rád adrenalin, ale jak říkám, spoustě lidí to auto přijde jako fajn svezení za dobrý peníze, s dobrejma nákladama - pojistka, spotřeba, údržba, opravy... Prostě kdo řiká, že nejnižší varianta jakýhokoli modelu (nejen u Škodovky) musí splňovat nějaký vysoký výkonový kritéria, je pitomec, kterej žije v dětskym pokoji a na zdi má plakát Ferrari... Realita pro drtivou většinu lidí znamená, že prostě musej jít do kompromisu - buďto low end auto s high end motorizací (např. Fabia RS) nebo střed-střed (např. Octavia 2.0) a nebo "high end" auto s low end motorizací, jako je tohle... Podobně taxikáři atd., který maj auto jako prostředek výdělku/pomocníka - tohle auto s timhle motorem je pro ně relativně dobrá alternativa dieselů (+/-). A kdo si může dovolit "fakt" vostrý auto, tak si koupí BMW, Merc, Jag, Lex (IS-F) apod. Novej Superb v nejvyšší motorizaci 3.6 bude kupovat jen patriot (nebo v cizině milovník "exotiky" - třeba v UK, kde Škodovky frčej jak svině). Za ty peníze (přes 1 mega) se totiž dá koupit hodně třeba rok starejch aut s nesrovnatelnejma parametrama a od skutečně prestižních značek, což v Čechách Škodovka nikdy nebude, kvůli vůli koncernu držet Škodovku v hierarchii dole. Čau všichni... Peace
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 05.03.2008 02:06, Životnost
1.4 TSI je podle mě málo. Motor bude rychle utahanej a moc dlouho jezdit nebude. Superba si člověk nekoupí, aby mu stál doma v garáži. Pořád bude na silnicích, Takový auta maji najeto během pár let pře 250t/km a což u tohoto motoru bude asi až moc? Bude se strácet olej, žrát benzín,budou umírat turba. A pak příjde klidná smrt...
To je teda můj názor
reagować
  1 ... 3 4 5 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.