Pavlik napisał:
Paul napisał:
Pavlik napisał:
To jsem opravdu zvědavý, jak se zmíněný "prudký růst poptávky" po rapidu projeví na silnicích "v reálném světě". Zatím je na nich rapidů hoooodně poskrovnu navzdory tomu, že marketingové oddělení škodovky funguje na jedničku (jako obvykle). V průběhu "krize" čech asi konečně pochopil, že kombinace vysoké ceny, mizerného motoru, malé výbavy a průměrné kvality není úplně to nejlepší......
A není to tím, že se na auto musí nějaký ten týden čekat, než se vyrobí? A pak než dorazí k dealerovi a zákazník si jej fyzicky převezme? Asi nemusí dělat na sklad jako jiní...
Ale ta nenávist (nebo závist?) je teda pořádná
Proč závist - mám teď čtyři auta různých značek a všechna jsou lepší než Rapid
. Jinak pro tvou informaci - na Rapida se nečeká, dealeři jich mají plné dvory. Už jsem to tu psal - před třemi týdny jsem se bavil s prodejcem škoda v Olomouci (byl jsem tam s jednou firemní zlobivou O2 TSi) - cituji: "Koupili jsme 20 Rapidů a připravili se na přijímání dalších objednávek formou pořadníku, to bylo koncem října 2012. Bohužel nám jich 16 stále stojí na dvorku a nedaří se je prodat." Klidně si pro nějakého zajdi, na výběr jsou různé barvy i výbavy.
Nene, vyděržaj, pijaněr! Čím delší uloženka, tím větší "dotace" od výrobce = větší sleva.
Seděl jsem v tom, místa v oblasti loktů je stejně, jako ve jmenovci od Renaltu (Rapid, resp. Express). Vezmu-li v potaz, že v případě Renaultu je to odvozenina od R5, tak se Škodovce povedl majstrštyk
. Zlatá 301, sice se v ní na rozdíl od Rapidu šaltpákou kvedlá jak vařečkou ve svíčkové, ale překousnu to radši, než stísněný prostor. A to nejsem klaustrofobik
.