free78 napisał:
Právě jsem se vrátil ze servisu s autem. Auto jelo divně, cukavě... Ani mechanici tomu nechtěli věřit, tak jsem dostal vzorek nafty do lahvičky s sebou.
V půl litru nafty plave dole cca 15 - 20 ml vody a dále zhruba stejné množství hlíny, chlupů, prostě svinstva. Filtr nafty zcela černý. Po měsíci od výměny. Nedovedu si představit kolik toho svinstva bude v nádrži celkem... Todle je jen vzorek vytaženej hadičkou.
Fakt děs. Kdyby chtěl být někdo chytrej, jak jsem auto tankoval bůhví kde, tak ne...
Budem reagovat na tento email, hoci reakce patrí aj na ostatne. Mam Mitsubishi Outlander 2,0 s Volswagwn motorom 2.0 103kW 140 koní. V česhách tankujem všade. Občas JZD , jednu stálu levnu pumpu v Měšicich u Prahy, AGIP, Schell , ONV, Benzina, Tesco, Globus. Palivovy filter mením každe 30.000 km. A zatial som žiadne problemy nemal. Po zaruke si už servisujem auto sám. Pravidelna kontrola stavu rozvodoveho remeňa, kedže som ho nemenil v 120 000km ale v 155 000km. Ciže aj k dalším príspevkom: Nieje to od typu motora, ale o štastí a kvality požitých rozvodov. Stav remena aj po tych 150 km dobry, jedna kladka ako nova dve mali už vole v ložiskách. (Menil som všetko za nove aj pumpu). Ešte by som na rozvodoch jazdil, ale sa začala tratiť chladiaca kapalina, tak som vedel že odchádza vodna pumpa. Akurát pred zimou už musel skontrolovat žhavice a 3 boli špatne.