Reno napisał:
škoda, že tam nedají 3,6ku z passatu R36... pak by se dalo mluvit o sportovním autě...
Hmmm, takže když do Superbu dáme motor z lokomotivy, máme sportovní vůz? To asi ne
Kdybych chtěl vytvořit prodejný sportovní vůz z toho, co má škoda k dispozici postupoval bych takto:
vzal bych krátkou Fabii 2, snížil podvozek, rozšířil rozchod kol do původní délky F1, uřízl 5 cm ze sloupků, aby to stále nevypadalo jako krabice a aby měla co nejnižší těžiště (sedačky taky spustit dolů, klidně na úkor zadních míst, podvozek taky 8 čísel nad zem). Do toho bych strčil alespoň ten Haldex, když už není quattro. Dozadu kotouče, dopředu vrtaný, šestiqualt zpřevodovaný na sílu (tedy špička do 180 km/h) a do toho vrazil 1,4 tsi 125 kW (verze kompresor+turbo, lehoučký motůrek bez děr v otáčkách) vyházet z toho všechny nepotřebný krámy, aby to vážilo do tuny. Vzniklo by si myslím velice zajímavé náčiní s cenovkou kolem 600 klacků.
Takto vzniká sportovní vůz. Jenže na to nemá škoda koule, místo toho lepí na héčbeky batohy na převoz půl chalupy, olepí to nápisem RS a máme brutální ultimativní sporťák