davy napisał:
Poohlížím se po novém autě a minulý týden jsem měl takové štěstí a svezl jsem se octávkami 2.0TFSi a 2.0TDi. Vždycky jsem razil heslo nafta patří do kamen, ale vývoj nikdo nezastvaví a musím pomalu měnit názor. 2.0TFSi se dává pouze do sportovní verze RS a taky jsem po právu patří. Motor zabírá již od spodu a krásně se vytáčí až do 6500ot. Podvozku není co vytknout. Nemyslím,že RS je sportovní auto, od toho tu budou jiní. Bezesporu je to velmi velmi rychlí, sportovně laděný rodinný vůz. Pokud s...
zdravím rozhodoval jsem se podobně.zkušenosti s oběma motory by byly.takže tfsi-hodně rychlé,tdi mu nestačí ani omylem,tichý, živý, normální spotřeba když se nezávodí ani necourá 9,5-10l/100km,prasení 17-25l/100
tdi-tvrdý, hlučný charakterem typický diesel,perfektní zátah odspoda,velmi slušná dynamika i kolem 150km/h....normálním stylem spotřeba 6,5-7l,závodění 12-14l/100 u tohoto tdi už se jezdí za 5l jen velmi obtížně,klidný styl znamená spíš 6,5l
jinak k tomu srovnání:fsi skutečně nežere moc vzhledem k výkonu a 4x4,ta primera gt jezdila co vím od známého tak kolem 10l, v zápřahu moc a moc, fsi je velmi povedený dvoulitr.