David V napisał:
Reno napisał:
...ale ten motor zní i takhle:)https://www.youtube.com/watch?v=npitoqMXxzE
Podpásovka to rozhodně není. Zní to fakt hrozně u BMW až ostudně. Prostě to dokončení, té z poloviny naplněné řady válců tam dost chybí. To není o tom, jak je naladěna výfuková soustava, ale co do ní na začátku pustíš. O výkonech nehodlám nijak spekulovat, ty mohou být klidně naprosto vynikající, jde jen o to, jak je motor nadimenzován, takže když se mu dá několik tureb a kompresor, může to být raketa.To je jako kdybys u hudby neřešil interpreta, ale řešil, jak jsou nastavené basy a výšky. Když se Ti nelíbí interpret, tak nastavení grafického ekvalizéru je bezpředmětné.Základní zvuk tříválce je prostě shodný u všech výrobců a všichni mají odstup zážehu 240°, což znamená, že se klika musí pootočit o 2/3 otáčky, než pálí následující válec. Platí, že čím vyšší číslo, tím horší projev motoru a problematičtější vyvážení.
Tak pro mně je to rajská hudba proti všem dieselům světa. Protože to co slyšíš je to co slyšíš venku, ale vevnitř ten motor má daleko příjemnější zvuk, než všechny diesely. A obzvlášť u motorek jsou tříválce velmi ceněné a zajímavé motory.Kdybych nejel v tom ecoboostu od Fordu a neměl srovnání, tak neřeknu ani slovo, ale ten motor je opravdu na několikanásobného vítěze motoru roku příšerný.