Wtorek 01.12.2009 15:54,
No, moc nevěřím tomu, že to mělo těch deklarovaných 200 tkm, i když...ten dvouhmoťák tohle nevydrží, kotouče také ne, o destičkách nemluvím. Takže buď to ten někdo měnil, anebo s tím prostě jezdil (resp. měnil destičky) - v tom případě, pokud jde o dvouhmoťák, potěš pambů co tam ještě klekne. Že se tam šprajcla destička a hoblovala kotouč, to se stát může. Když to stálo v bazáru třeba půl roku, tak už ty kotouče musely být rezavé jako liška. Nedivím se, že ten obroušený sajrajt šel do válečku, který se šprajcnul. Stalo se mi to dvakrát - u staré Hondy jsem měl hodně rezavé kotouče, jezdil jsem v létě v zimě, teď jsem pořídil dva roky staré Volvo, stálo na place půl roku, udělalo to taky. Vyřeší to akorát výměna kotoučů a destiček (není to žádná tragédie ani Volva, ani u Japonce a u Mercedesu, nevím důvod, proč by měla být u Octy I). Toho odlupujícího se laku si měl pisatel všimnout, šterlování u xenonů taky. Vypadá to, že se trošku moc spoléhal - u škodovky s takovým nájezdem se to nevyplatí. Teď nevím, jestli autor píše, že to koupil u bazarníka, anebo u dealera. Já jsem to Volvo kupoval u dealera, byl jsem taky dost zklamaný, anebo spíš ukolébaný tím, že to před šesti lety bylo absolutně v pohodě (předchozí Volvo bylo evidentně prohlédnuté), teď bylo auto pouze umyté a nahraný český SW (nenafoukali ani gumy a nedobili baterku). No, po vychytání drobných mušek (nesklápějící se zrcátko mi uznali a opravili, destičky a kotouče nikoliv) už snad bude vše dobré.
reagować