pepe napisał:
chlapi, nebuďte na autora článku tak zlý. Já bych taky oktávku nechtěl ani zadarmo, ale po čase je tu zase zkušenost uživatele, která se dá číst. A je machr, že uvedené závady přiznal. Škodovkáři si je nikdy nepřipouští a ikdyž jsou pořád v servise, tak je to pro ně super spolehlivé auto, protože asi jiné auto nikdy neměly ( kromě 120tek a favoritů).
já měl první řadu, druhou řadu, mám bazar, kde prodávám hlavně škodovky. Skutečnost, že je to nejoblíbenější auto u nás, a prodává se samo, je důkazem toho, že naprostá většina názorů, že auto je špatné, je naprosto scestných. Na svých octávkách jsem najezdil tisíce km, a bez problémů. A to jsem s autem tahal plaťák, a nijak jsem je nešetřil.To, že praskne stahovačka, jednou za rok nebo za dva (mě se to třeba nestalo za 2 roky ani jednou), mě vůbec nevadí. Auto nežere, jede, má dobrou akceleraci, vypadá pořád dobře i ta první řada, seženete na něj uplně všechno, spoustu věcí si udělá člověk sám, diagnostika je dneska dostupná uplně všude, nebo si jí člověk koupí přes annonci za 5tisíc, a hlavně, dá se sehnat za dobrý peníze. Můj kamarád vozí francouzský auta, Renault,Peugeot atd, na bazaru prodávám samozřejmě i jiný značky než německý, a když porovnám poruchovosti, a problémy při případných opravách, vůbec se nedivim že lidi kupují raději octavky. Všude jinde Vám při trochu větším problému zbude jediná věc: značkovej servis,diagnostika,sazba od 600/hodina vejš. Takže zastávám se ve všem pisatele článku. Proč každej z Vás nenapíše čim jezdí on sám? Pohanim mu to taky, to umí každej vocas, tím víc když se může schovat za mail.