anonym napisał:
Už chápu. Škodovkáři jsou lidi zvláštního ražení. Po takovejch zážitcích být spokojenj, tak to chce žaludek. Já jezdil pět let, ve svým prvním autě, v ojetým korejci, v době koupě tři leta starým, s neznámým počtem km. Najel jsem 96 000. Na tachecu při mém prodeji bylo 153 000, ale auto mělo podle mýho o 100 000 víc. Kromě běžných úkonů při prohlídkách dle manuálu (oleje, destičky atd.) jsem investoval do předních tlumičů (5 000 i s prací), dvakrát do jakýhosi bazmeku na podvozku (2X 950 kč i s ...
Ty závady, které tady autor popisuje, jsou pro Oktávku typické. Ale jsou to celkem drobnosti, vemete-li do úvahy, že je to dneska již desetileté auto. U těch stěračů většinou stačí ten mechanizmus jednou za 3 roky trošku promazat. Neříkám, že Oktávka je bůhvíjak spolehlivé auto, sám ji vlastním, ale pokud budu srovnávat s P307, který máme ve firmě (cca 4 roky starý) , tak Oktávka je na tom se spolehlivostí o několik řádů lépe.