0
powrót
 

diskuze k tématu: porovnání vozidel ford,citroen,octávia.

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 10.03.2013 13:54, porovnání vozidel ford,citroen,octávia.
chci si koupit koupit vuz do 300000kč a rozhoduji se mezi ford mondeo combi 2.2TDCi r.v.2008,nebo citroen C5 combi 2.7HDi r.v.2008,nebo škoda octavia combi lll.gener.2.0TDi RS r.v.2008


děkuji předem za radu.spozdravem josef.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Piątek 05.04.2013 22:44, Re:
Dobrý den. Nemohu Vám doporučit konkrétní vozidlo, jelikož neuvádíte žádné bližší požadavky na to, co od auta očekáváte. Forda Mondeo Vám mohu shrnout jako prostorné kombi střední třídy s prostorným objemným zavazadelníkem a perfektními jízdními vlastnostmi. Jízda s ním Vás bude (dle mého názoru) bavit nejvíce ze všech tří vozidel. Pokud hledáte nadprůměrný komfort cestování a líbí se Vám francouzská auta, je pro Vás Citroen C5 ten pravý. Škoda Octavia je vůz nižší střední třídy a ostatními dvěma ji lze porovnávat snad jen ve velikosti zavazadelníku. Lepší komfort nebo dynamiku jízdy Vám ale nenabídne.
reagować
Frankiee
ilość wystąpień15
data registracji02.11.2012
Piątek 26.04.2013 09:47, Mondeo
Ja bych vybral Mondeo, Mazdu 6 anebo Hondu Accord. Za tyto penize se sezenou vsechny v perfektnim stavu a jine kombi nebude mit lepsi jizdni vlastnosti. Francouze ani za nic a Oct je auto o tridu niz, nesrovnaval bych to.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Piątek 26.04.2013 10:56, Francouz? Proč ne?
Frankie dělá unáhlené závěry. Naopak já bych třebas volil C5 a to na základě 14-ti leté zkušenosti s franc. vozy (konkretně Pežoty). C5 z koncernu PSA na tom bude stejně=dobře.
2,0HDI nebo 2,2 či 2,7 jsou výtečné motory a pohybují se mezi tím lepším, co dnes naftový motor nabídne. Jenže auto není jen o motoru, ale třebas také o komfortu jízdy, tím, co se komu líbí, ale i tím, jak rychle hnije. A zde bych hned vyškrtnul Mazdu. Avensis je jako rodinné auto na hranici, protože má malý kufr, na to jak je velké zvenku. Mondeo = tuctovka, má ho dnes kdekdo, ale špatná volba to není.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Piątek 26.04.2013 12:07, RE: Francouz? Proč ne?
Zdeny60 napisał:
Frankie dělá unáhlené závěry. Naopak já bych třebas volil C5 a to na základě 14-ti leté zkušenosti s franc. vozy (konkretně Pežoty). C5 z koncernu PSA na tom bude stejně=dobře. 2,0HDI nebo 2,2 či 2,7 jsou výtečné motory a pohybují se mezi tím lepším, co dnes naftový motor nabídne. Jenže auto není jen o motoru, ale třebas také o komfortu jízdy, tím, co se komu líbí, ale i tím, jak rychle hnije. A zde bych hned vyškrtnul Mazdu. Avensis je jako rodinné auto na hranici, protože má malý kufr, na to jak je velké zvenku. Mondeo = tuctovka, má ho dnes kdekdo, ale špatná volba to není.


Mimořádně se Zdenym60 souhlasím, jen bych podotknul, že do nové C5 se (s největší pravděpodobností) 2,7 HDi nedával. Nahradil ho nový V6 3,0HDi 177kW s údajně o 20%nižší spotřebou oproti předchůdci 2,7. Ten se asi do limitu nevejde, jelikož je v kombinaci s nejvyšší výbavou - ale do toho bych šel já (kdybych na to měl, a bylo to aktuální).
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Piątek 26.04.2013 12:35, 3.0HDI
Do najnovsej c5 sa motor 2.7HDI montoval, ale 3.0HDI je po kazdej stranke lepsi motor. Do C5 ale bohate staci 2.2HDI bi-turbo. Auto nema podvozok urceny na sportovu jazdu a preto je 2.2HDI podla mna idealna volba do novej C5. Problemom u novej C5 bude skor mensi kufor v porovnani s octaviou a mondeom. Stale by ale mal stacit na rodinne pouzitie. Urcite bude vacsi ako ma navrhovany Accord.
reagować
tesnav
ilość wystąpień22
data registracji11.08.2010
Sobota 27.04.2013 00:04, Rozšířit výběr?
Rozhodně bych doporučil rozšířit výběr i třeba na Volvo V70. Za 300tKč lze koupit ročník 2008 (což je srovnatelné s nadefinovaným výběrem). Pohodlný rodinný koráb na dlouhé trasy s obrovským kufrem. Servisně ne až tak náročné (spousta dílů Ford), spolehlivé, pro zloděje nezajímavé. Designově i přes krabicoidní siluetu velmi povedné. Sice bez spousty nesmyslných a často zbytečných elektronických vychytávek, ale festovní a bezpečné.

reagować
petr87
ilość wystąpień2
data registracji27.04.2013
Sobota 27.04.2013 20:19, ?
mondeo 2,0TDCi a C5 2,0 HDi maji spolecny motor. Spolehlivost teto motorizace hodnotim jako vybornou. Jizdnimi vlastnostmi se priklanim k mondeu, pocitove k C5. Octavie je z vyberu o tridu nize. Osobne bych si vyzkousel vsechny dane vozy.
reagować
petr87
ilość wystąpień2
data registracji27.04.2013
Sobota 27.04.2013 20:22, RE: Rozšířit výběr?
tesnav napisał:
Rozhodně bych doporučil rozšířit výběr i třeba na Volvo V70. Za 300tKč lze koupit ročník 2008 (což je srovnatelné s nadefinovaným výběrem). Pohodlný rodinný koráb na dlouhé trasy s obrovským kufrem. Servisně ne až tak náročné (spousta dílů Ford), spolehlivé, pro zloděje nezajímavé. Designově i přes krabicoidní siluetu velmi povedné. Sice bez spousty nesmyslných a často zbytečných elektronických vychytávek, ale festovní a bezpečné.


Bohuzel s motorem D5 136 kW nebo 2,4 D 120 kW celkem poruchove.
reagować
Bill98
ilość wystąpień2
data registracji25.09.2012
Niedziela 28.04.2013 09:09, RE: Rozšířit výběr?
tesnav napisał:
Rozhodně bych doporučil rozšířit výběr i třeba na Volvo V70. Za 300tKč lze koupit ročník 2008 (což je srovnatelné s nadefinovaným výběrem). Pohodlný rodinný koráb na dlouhé trasy s obrovským kufrem. Servisně ne až tak náročné (spousta dílů Ford), spolehlivé, pro zloděje nezajímavé. Designově i přes krabicoidní siluetu velmi povedné. Sice bez spousty nesmyslných a často zbytečných elektronických vychytávek, ale festovní a bezpečné.


Věta "servisně ne až tak náročné" mi ve spojení s V70 přijde značně zavádějící. Ceny všeho jsou oproti Fordu úplně někde jinde
reagować
tesnav
ilość wystąpień22
data registracji11.08.2010
Poniedziałek 29.04.2013 22:34, RE: Rozšířit výběr?
Můžu vycházet jen ze zkušeností s benzínovou motorizací 2.4i, kde při srovnatelném stáří a výrazně vyšším stavu tacho ve srovnání s předchozí benzínovou OI (kterou hodnotím jako spolehlivou a bezproblémovou) Volvo rozhodně není servisně dražší. Rozdíl je jen v tom, že s Volvem momentálně stačí zajet co 15tkm na výměnu oleje a plánované opravy, zatímco na OI to každou chvilku byla nějaká další blbůstka.

Samozřejmě, v autorizovaném servise jsou ceny někdy jinde, než v neznačkovém servise. A když se k tomu přidá fakt, že některé díly jsou absolutně shodné s Fordem, jen řádově 2x dražší, tak ve finále je cena sevisu úplně někde jinde. Zatím jediné, co jsem na autě dělal za 4 roky (koupeno při 180tkm), byly rozvody a komplet zadní brzdy vč. ruční. Cena realizovaná - cca. 16,5tKč, nabídnutá z autorizovaného servisu - 36tKč. Takže asi tak.

Naftové motorizace máme v práci, resp. je kolegové mají i soukromě (XC60 /XC70, ročníky 2009 a 2010) a u žádného auta zatím nebyl u motoru žádný problém.

Za sebe a čistě z osobní zkušenosti hodnotím vzhledem k ceně (ojetého) auta, užitné hodnotě, spolehlivosti a provozním nákladům jako jednoznančně nejlepší auto, které jsme kdy doma měli. A až jednou doslouží, tak se budu dívat po odpovídající náhradě.
reagować
luke75
ilość wystąpień2
data registracji30.04.2013
Wtorek 30.04.2013 14:13, comment
Právě jsem si koupil Mondeo 1.8 TDCI. Zatím spokojenost na 100%, ale mám ho krátce, tak uvidíme. Uvažoval jsem o podobných kandidátech, okrajově jsem zvažoval ještě X-type.
Je fakt, že Octavia je opravdu o hodně menší auto a do této skupiny úplně nepatří.
Jsem zvědavý jaký bude výsledek testu.
reagować
Franta Sádra
ilość wystąpień4
data registracji04.03.2013
Wtorek 30.04.2013 22:01, Velké naftové rodinné kombi
Mně ve výběru chybí Passat, podle mě v kategorii snad nejtypičtější. Mám rok 1.9 TDi 96 kW r.v.2002 automat a celá rodina má toto auto moc ráda.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Cztwartek 02.05.2013 15:28, RE: porovnání vozidel ford,citroen,octávia.
nepřihlášený uživatel napisał:
chci si koupit koupit vuz do 300000kč a rozhoduji se mezi ford mondeo combi 2.2TDCi r.v.2008,nebo citroen C5 combi 2.7HDi r.v.2008,nebo škoda octavia combi lll.gener.2.0TDi RS r.v.2008 děkuji předem za radu.spozdravem josef.


Vzhledem k rozdílnosti aut Vám doporučím se v každém z nich svézt. C5 s 2,7 Hdi je typický dálniční křižník zaměřený hlavně na pohodlí. Octavia RS je naopak tvrdší a i projevem motoru se hodí nejlépe na kvalitní dálnice nebo silnice první třídy s dlouhými táhlými zatáčkami, kde s RS předjedete téměř vše na co dojedete. Mondeo je někde mezi, karosářsky nejnudnější (vím, je do hodně subjektivní), ale jinak jde o pohodlné a jisté auto. U každého se musí dávat pozor na dieselové pasti, u RS určitě nebrat 2,0 TDI PD, které si absolutně nerozumělo s DPF. Common raily jsou na tom lépe. I když u RS by měl být jasnou volbou 2,0 TSI, nemá s ním tak utažené tlumiče a vůbec působí živěji.
reagować
PV
ilość wystąpień28
data registracji15.05.2007
Piątek 03.05.2013 08:52, autor
Po dlouhé době velice dobře a srozumitelně napsaný článek. Nevím, kdo je autor MŠ, ale má za 1.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Piątek 03.05.2013 15:15, Pekny clanok
Presne takto to vidim s Citroenom C5 aj ja. Je treba si ho naozaj najskor vyskusat, pretoze to nie je auto pre kazdeho. Ak ale hladate komfort, nevahajte. Pekny clanok.
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Piątek 03.05.2013 17:23, RE: autor
PV napisał:
Po dlouhé době velice dobře a srozumitelně napsaný článek. Nevím, kdo je autor MŠ, ale má za 1.


Souhlas, velice střízlivě a srozumitelně sepsaná odpověď.
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Piątek 03.05.2013 17:26, Hmotnost
Jen z toho výběru upozorním na hmotnost. O2 bude z těchto aut nejlehčí, Mondeo Mk4 ztloustlo oproti Mk3 o 100 kg (asi přece jen bezpečnost), ale C5 je hotový otesánek. Nicméně s dieslem to na spotřebu nemá zas takový vliv, ale při vykružování zatáček je potřeba s tím počítat.
reagować
Ajk_liberec
ilość wystąpień1
data registracji03.05.2013
Piątek 03.05.2013 21:11, C5 - rejd
U C5 si rozhodně vyzkoušejte manévrovatelnost.Kamaráda tchán má o něco starší ročník a říká, že rejd je zoufale malý.Parkovací domy a pod. je hotové peklo.Sestra má V70 a super stroj.Pohodlný, tichý.Velmi příjemný interiér (béžový).Kufr mi nepřidje zase až tak mega.Do Alp ve 4 jezdime s rakví. Řízení jak u videohry, sportovní antitalent.Ale na dálky se v něm cestuje fantasticky.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 03.05.2013 21:41, RE: Hmotnost
Koloss napisał:
Jen z toho výběru upozorním na hmotnost. O2 bude z těchto aut nejlehčí, Mondeo Mk4 ztloustlo oproti Mk3 o 100 kg (asi přece jen bezpečnost), ale C5 je hotový otesánek. Nicméně s dieslem to na spotřebu nemá zas takový vliv, ale při vykružování zatáček je potřeba s tím počítat.


C5 kombík s čtyřválcovou naftou má 1770kg. když to srovnám se svojí FX35 ve čtyřkolce, s V6 benzínem která má 1835 tak mi to vychází jako brutální nepoměr. to i sup v kombíku má skoro o čtvrt tuny menší váhu než C5.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.