0
powrót
 

diskuze k tématu: Octavia TDI nebo Megane dCi?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.11.2009 17:59, RE: Hop anebo trop
Karel napisał:
Video je dobrá reklama na Golfa. U Megana je to známá věc, stejně jako třeba u Mazdy 6. A třeba takový C. Jumper 2004 - musíš odmontovat mřížku chladiče, vymontovat světlomet, aby se daly vyměnit žárovky. A protože používá H7, je to docela často. Už to zvládám za cca 5 minut komplet.
Takže jak je vidět, tak nemoc zvaná koncernofilie nepůsobí jen u nás, ale i v zahraničí ;) Tak to mě aspoň může těšit, že češi nejsou takoví tupci sami...
Teď vážněji - ano, však jsem psal, že je poněkud tendenční. Na druhou stranu by mě zajímalo, zda ta výměna u Mégane jde REÁLNĚ zvládnout i bez odmontovaného kola. Což jsem se stále od nikoho nedozvěděl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.11.2009 18:28, RE: Renault Megane postřehy
Zdeny60 napisał:
Dovolím si položit několik OSOBNÍCH postřehů z užívání OI TDI 81kW a R Megane 1,6 80kW benzin z r. 2006:

Okty jsem měl dvě s 81kW TDIPrvní sloužila napřed jako firmení (jezdil jsem s nimi jen a pouze já a v době, když jsem ji prodával, měla 216...km) a druhá byla tzv. refer. vozidlo a kupoval jsem ji s 30000km a prodával s 145000km.

Megane (byť jde o benzín 1,6 83kW, ale domnívám se, že KVALITA provedení bude u benzínu shodná s DCI) má můj šéf a jezdíém s ním skoro dnes a denně na SC za zákaz...
Díky za potvrzení mého článku o něco starší na téma Oktavia vs. Megane.Porovnával jsem Okt2 s Meg.grand 2 s motory 1,6 benzín a opravdu je motor Renaultu velice povedený a divím se všem,že chtějí naftu.Megoše mám 27 měsíců a interiér je v poho.Po skončení záruky nemá cenu jezdit do značkovýho servisu,protože si myslím,že některý jsou jen přínosem dalších problémů,ale to je i u Škody.V záruce mi teklo dveřma u spolujezce (Okta.2) a servis na TŘETÍ pokus vyměnil gumy a bylo opět sucho.Našel jsem si soukromníčka,který má smlouvu s Renaltem a max. spokojenost i když dva servisy,které jsem si vyzkoušel nebyly špatný,ale jsou o něco dražší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.11.2009 18:58, Hop anebo trop s H7
rohYpnol napisał:
Takže jak je vidět, tak nemoc zvaná koncernofilie nepůsobí jen u nás, ale i v zahraničí ;) Tak to mě aspoň může těšit, že češi nejsou takoví tupci sami...
Teď vážněji - ano, však jsem psal, že je poněkud tendenční. Na druhou stranu by mě zajímalo, zda ta výměna u Mégane jde REÁLNĚ zvládnout i bez odmontovaného kola. Což jsem se stále od nikoho nedozvěděl.
žárovka se u meganu mění opravdu "dírou" v podběhu,ale musí se sudnat pracová krytka a stačí jen vytočit přední kola a nemusí se vůbec sundavat.Používal jsem Osram H7-2 ks za 540kč a to není zrovna dobrá volba.Dnes používám levnější a myslím i kvalitnější žárovky.Tak na závěr.opravdu není nutný sundavat přední kolo při výměně žárovky a celá výměna nezabere 5 min.,ovšem raději zaplatím výměnu-100kč jsem asi moc líný a nerad se špiním.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.11.2009 19:06, RE: Hop anebo trop
rohYpnol napisał:
Takže jak je vidět, tak nemoc zvaná koncernofilie nepůsobí jen u nás, ale i v zahraničí ;) Tak to mě aspoň může těšit, že češi nejsou takoví tupci sami...
Teď vážněji - ano, však jsem psal, že je poněkud tendenční. Na druhou stranu by mě zajímalo, zda ta výměna u Mégane jde REÁLNĚ zvládnout i bez odmontovaného kola. Což jsem se stále od nikoho nedozvěděl.
Ano, lze to zvládnout bez demontáže čehokoli - vyjma té krytky v podběhu. Není to pohodlné a na poprvé je to cca 15-20 minut, podruhé a další to zvládám do 5 minut. Dělám to o otcova vozu (megan II 1,6 benzín) tak 2x ročně. Já to u svého vozu vyřešil a připlatil jsem xenony - ty řeší pouze servis a já ušetřím v kufru místo na jednu žárovku. Tím se "kufroiditou" dotahuji na octu víte... ))).
PS: ta koncernofobie není česká specialita - potom, jak dokázali pokazit porsche se není moc čemu divit. Ono totiž všichni nejsou tupci "baštící" reklamu na das auto či simply clever.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.11.2009 23:04, RE: renault vs octavia
Pavlik napisał:
Najděte si to na EURONCAP.com - vámi zmiňovaný model je minulá generace. Tato se vyráběla od roku 2003.
Právě tam jsem to našel: http://www.euroncap.com/tests/renault/megane.aspx

Megan 2002 14b. Megan 2008 15,8b. Možná Megan 2014 bude mít těch 17b.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.11.2009 23:08, RE: renault vs octavia
Petr S napisał:
Právě tam jsem to našel: http://www.euroncap.com/tests/renault/megane.aspx

Megan 2002 14b. Megan 2008 15,8b. Možná Megan 2014 bude mít těch 17b.
Megan 2003 tam žádný není. No to je fuk...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 21.11.2009 07:11, RE: Gumy
Guru napisał:
Zdarec kořeni, tož nevíte pro jaké gumy se mám rozhodnut?Dayton nebo Barum 155/80 R13 pro moji nezkrotnou nákupní šelmu.
Zásadně KORMORAN !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 21.11.2009 10:42, RE: renault vs octavia
Pavlik napisał:
Najděte si to na EURONCAP.com - vámi zmiňovaný model je minulá generace. Tato se vyráběla od roku 2003.
Ať hledám, jak hledám, stále nacházím jen Mégane II testovaný v r. 2002 se 14 body při frontal impact a Mégane III s 15,8 body...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 22.11.2009 11:34, RE: renault vs octavia
rohYpnol napisał:
Ať hledám, jak hledám, stále nacházím jen Mégane II testovaný v r. 2002 se 14 body při frontal impact a Mégane III s 15,8 body...
Vždyť ano, spousta tady těch řečí na obranu Meganu jsou jen prázdná slova... Já osobně bych, stejně autor článku, volil octávku. V dnešní rychlospotřební době je nutné dělat rychloobrátkové zboží a tak pokud budu chtít ojetinu, tak jako tazatel, na jehož podnět byl článek psán, je nutné volilt hlavně prověřenou kvalitu, a tou je bezesporu značka škoda mnohem více, než renault.
reagować
Kuno
ilość wystąpień2
data registracji15.09.2013
Niedziela 15.09.2013 20:11, Renauklt versus Octavia....
MeganeII byl pos..ný už na reklamním prospektu a to zvlášte DCI provedení. Není to "háklivostí" na kvalitu paliva ale užitím nekvalitních materialů čerpadla,trysek..atd.
Sám jsem M III s vadou čerpala a trysek koupil a po výměně jezdí už šestý rok denně na bionaftu bez poruchy čerpadla nebo vstřikovačů. Benzin je na tom mírně lépe ale má vysoce poruchové variabilní časování. I když byl téměř všemi majiteli reklamován a měněn dokud bylo auto v záruce, výrobce osadili M III stejným systemem beze změn a nové auta "rachtají" po proběhu 7-9 tis. km téměř všechny.
Dílenské zpracování Renaultu bylo diskutováno dodal bychza mnohé určitě ještě odlupující se barva,časté zatékání vody a fatální poruchy elektroinstalace,zadírající se naftové motory-hlavně 1.5DCI a to už po proběhu kolem 150 tis. KM.
Je toho daleko více a Renault bych nikomu nedoporučil, Vím to,jejich opravy mne 20 let živí.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.