Kobyla napisał:
Mě právě příjde,že tuv má patent na vše a jen jeho názor je ten nejlepší.Proto jsem napsal,že by měl hodnotit gumy,palivo a další kraviny.Výrobci sami ví nejlépe,včem jsou jejich káry nedokonalí,ale to se dozvíš jen se svolávačky a tu provádí nejčastěji právě vw.Pak jsou na řadě servisy a jejich záruční a pozáruční opravy,či výměny vadných dílů,ale ty si to taky nechávají pro sebe.Nějaký tuv mě proto nezajímá a neřídím se jím,ale raději si přečtu recenzi a názory třeba tvoje,protože určitě jsi z oboru.To si myslím.
Myslím, že výrobci to občas asi ani neví, kde je slabina jejich vozů. Takový Renault s jejich úžasným 30tis. km intervalem na olej by mohl povídat. To mohl vymysled jedině chorý mozek. Je fakt, že automobilky na problémech často zapracují. Ale jak si vysvětlit např. hliníkovou nápravu na nepředfaceliftové předchozí generaci VW, která nic nevydrží? Na to soudruzi z NDR opravdu při předvýrobních testech nepřišli? Obvzláště když se občas vychvalují videem z testování, jak tomu dali "pokouřit"? Nevím, ale přijde mi, že součástí vývoje (obecně) dnes je i první rok nebo dva roky produkce vozů ;)
TUV vůbec nestavím jako řídící hledisko spolehlivosti. Jak jsem psal, považuji jej za jeden z indikátorů. Každopádně když Peugeot téměř 2x častěji vykazuje vážnou závadu při kontrole TUV než Škoda nebo Ford, pak to už podle mě asi o něčem vypovídá.
Těšil jsem se na reakci Kylie, jenže asi nic nepřijde. Ona totiž zásadně na příspěvky, které se jí nehodí do její C5 kampaňmánie, nereaguje (můj pocit). A že teď nemá čas? No nevím. Začala přispívat i na jiném webu, tak možná jen přesunula kampaň jinam ;p