anonym napisał:
Ber mazdu a nemudruj! Proč by jsi měl za stejný prachy kupovat předraženou nižší střední s nějakým kryploidním osmiventilem nebo příliš povedeným přímostřikem případně van chrochtem, když můžeš mít střední s fajn motorem? Aby jsi měl stříbrnou octávku na hlínách, v TDi a s křídlem, která dáhne božsky vodcpodu? Proboha proč každej chce, aby motor táhnul vodcpodu? I u benzínu. To jste tak zblbí marketingem koncernu?
Hýky, hýk
Osel
A proc je spatny benzinovy motor s preplnovanim turbodmychadlem, co je potom schopen jet pruzne i od nejakych 1800 otacek. To je nejake dogma, ze jedine benzinovy motor bez turba a nejlepsi je pouze ten, co netahne od nizkych otacek ale zato tahne az v posledni tretine sveho pasma pouzitelnosti? Vzdyt o tom to prece je, ne? Osla nejak nechapu, protireci si, nelibi se mu Tdi, budiz, jeho problem, ale nechapu, proc se mu nelibi benzinovy motor s preplnovanim, jak krasna alternativa pro naftu a pokud bude motor fakt tak usporny, jak pisou, proc ne?
Ad předražena středni třída: Za 400 tisic si dnes mužete pořidit auto středni třidy /třeba tu mazdu/ nebo nižši středni /třeba tu octavii/ nebo dokonce i fabii, což je o kategorii niže. Analogii napřič třidama mužu najit i u forda, opela i u těch všemi vychvalovanych japoncu.
Co když nekdo vybira zrovna mezi těmito auty jen proto, že se jim prostě libi? je na tom něco špatneho? Nebo jediny spravny nazor je mit za 400 tisic jedině to největši auto, co jde sehnat? A nebo co kdyz nekdo nebude chtit proste tak velke auto jakym mazda 6 je?
Ač už jsem si na Osla zvykl, dneska mě naštval. Nechapu proč hani benziny, to jako v tech autech maji byt slapaky? nebo budem na strechu pridavat plachty, at nas tlaci vitr? Mužeš mi vysvětlit, co je teda špatneho na tom, ze motor jede i odspodu? Ja bych rekl, ze docela nic, navi v nasem debilnim systemu 50/90/130 je neco nejaky sportovni silny motor skoro nanic, ac svezeni s nima je krasne.
Petr