mufik.martin napisał:
JA bych to videl tak, ze pokud ma majitel tazatel cca 300 tis na auto, tak by krome pomerne predrazene octavie vztit treba radeji Mondeo Kombi. Za 300 tis sezene 2004, auto je to velike, bezpecnejsi nez logan s 3 hvezdickami, prostornejsi jak Octavia, o vybave se asi nema cenu bavit, kdyz temer kazde mondeo ma vybavu GHIA. Dalsi auto treba Citroen C5, pokud se koupi novejsi rocnik neni tam tolik problemu, jako u prvnich verzi. Pokud trvate opravdu na novem aute, mozna radeji nez logan bych vzal ...
Je pravda, že najít vůz, který by neměl stočené km je fakt těžké. Podle mě je hlavním důvodem to, že lidi prostě nechápou, že většina aut s najetými 200 000km ještě ani zdaleka nepatří do šrotu a že jsou tak v půlce své životnosti. Většina lidí v bazaru uvidí z dálky auto, které schánějí a když přijdou blíž, tak řeknou "no jo, ale to má moc najeto" Otočí se a jdou jinam. Nakonec si koupí auto co má 100 000km na tacháku a jedou spokojeně domů. Auto se jim začne sypat, protože má ve skutčnosti 190 000km a potom tady píší, jak je ten, nebo ten model sračkoidní a nechápou, že prostě jenom byli podvedeni. Osobně si raději koupím auto, co má najeto skutečných 200 000km a vím to, než abych se potom divil, že mi odešla převodovka ve 120 000km. Podívejte se na německé stránky Mobile.DE, nebo Autoscout.DE, kolik mají ta auta najeto, není to jako u nás většina aut do 120 000km, to je u nás totiž móda.