0
powrót
 

diskuze k tématu: Majitel Octavie: Od českého Mercedesu jsem čekal víc

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.04.2008 14:44, RE: osobní zkušenost s O1
anonym napisał:
Dobrý den, jen se chci podělit o osobní zkušenost.
Kdysi jsem koupil o1 jako novou, s TDI s max výbavou, tedy wokna, klima, centrál, opěrky hlavy v barvě potahů, koberečky, přední sklo s možností otírání stěrači, zadní sklo vyhřívané, otáčkoměr, anténa, příprava pro rádio +2 repro atd. Najel sem sní asi tak půl mil. km naprosto bez poruchy, s průměrnou spotřebou 4,8. Potom pouze čepy, tlumiče, gumičky ve stěračích jinak opravdu nic. Od tohoto posledního servisu dalších 500.000 km naprosto bezpro...
beru! Ale za 160 000,-Kč!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.04.2008 14:59, RE: Co by chtěl
Kolodмj napisał:
No pokud se bude jednat o benzínové motory, jako má recenzovaná Octavia, tak si myslím, že ve stejné ceně se dá sehnat Vectra, Mondeo nebo Laguna novější a v lepším stavu. A v těch benzínových motorech budou na tom se spolehlivostí stejně, asi lépe ale ne hůř. Navíc lepší komfort, lepší výbava.
Já bych to tady moc nevytruboval, čím míň nás to ví, tím líp.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.04.2008 15:10, RE: osobní zkušenost s O1
anonym napisał:
Dobrý den, jen se chci podělit o osobní zkušenost.
Kdysi jsem koupil o1 jako novou, s TDI s max výbavou, tedy wokna, klima, centrál, opěrky hlavy v barvě potahů, koberečky, přední sklo s možností otírání stěrači, zadní sklo vyhřívané, otáčkoměr, anténa, příprava pro rádio +2 repro atd. Najel sem sní asi tak půl mil. km naprosto bez poruchy, s průměrnou spotřebou 4,8. Potom pouze čepy, tlumiče, gumičky ve stěračích jinak opravdu nic. Od tohoto posledního servisu dalších 500.000 km naprosto bezpro...
A to já mám zasejc Trabucha 601 Limousine, najeto kolem 8 mega km, spotřeba tak půl litru na 200km, nikdy žádná porucha. Plná výbava! Ale potom, co jsem si přečetl články od majitelů oktávek, jdu rozhodně do toho!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.04.2008 15:11, RE: BUDÍKY!!!!
anonym napisał:
TAK NAPOSLED APELUJI NA ZASTÁNCE OKTÁVEK, ABY REAGOVALI NA CENU TĚCH OBROVCKÝCH VOCHCÁVÁCKÝCH BUDÍKŮ!!! PROČ MNĚ NIKDO NĚNÍ SCHOPNE ODPOVĚDĚT?
Opakuješ se a působí to už trapně. Asi máš nějaké zásadnější psychické problémy. Jinak na okraj: Auto jakékoliv značky může mít občas nějakou poruchu. Octavie však nepatří rozhodně k těm nejporuchovějším. Je dobré občas pročíst odpovídající statistiky a nedat jenom na hospodské bláboly.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.04.2008 15:17, RE: Lukin
anonym napisał:
vole, laguna ti natrhne prdel tomu tvýmu TDI
Hlavně na zadních sedačkách můžu vozit dospělého člověka, ty tam max 10 letého haranta.
tak krasny sny o tom jak me natrhne vole...nejezdil bych v tom ani kdybych to dostal zadarmo....takova hruza...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.04.2008 15:17, RE: Octavia II - synonymum kvality !
anonym napisał:
tak buď rád,měl jsem 1.6 slx 74kw,koupena s 88tis km,já najel za 4 roky 85tis a už sem víc oprav nesnesl.padlá 2 př.okna,váha vzduchu,startér,škrtící klapka,lambda,spousta čidel,po dvou vykradení 2x radio,sada zámků,2x airbag,kompresor klima....,a servis škoda? škoda mluvit pokud neutratíš aspoň 10-15litrů tak ochota jak na sociálce.můj závěr-škodovka nesmí do domu,tak užívej dokud jede,ale není kus jako kus taky znám spoustu spokojených,jen jsem neodhadl čas prodeje.
Váha vzduchu?! No tak to tedy opravdu zírám. Ti, kdo mají přehled o motorech určitě ví proč jsem se podivil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.04.2008 15:24, RE: okna
anonym napisał:
Je fakt, že bratr kupoval 8 let starou Octavku TDI, má jí 2 roky s minimálním nájezdem a již nechal opravovat 3 okna, motorek stěrače a startér. Vše chronické poruchy + rezivějící okolí nádrže. Má stále určité problémy se startováním při teplém motoru a ani diagnostika to neurčí.
Auto je již jpo několikátém majiteli a ani km bych se neodvažoval odhadovat. Na můj vkus sice relativně dosti závad, ale znám mnoho majitelů výše zmiňovaných vozů, kteří měli daleko více závad, daleko dražších a u dale...
to se startováním teplého motoru je opravdu obvykle stžartérem, já měnil po 150tis., je lepší nový než pochybná repase (jinak odcházející originály jsou Bosch, takže značka). Pokud problémy přetrvávají, zvedněte si startovací dávku, práce na 10 minut s noťasem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.04.2008 15:33, RE: Údiv
anonym napisał:
Je.

Osel
Tak jsme 2. Tak jsme ti exoti asi my, co sem tam vyměníme něco, co odejde ještě před 1/4 milionem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.04.2008 16:04,
No nevím nevím.. moje Octavia 1,8T rv2001 o kterou jsem se staral jak se má ale taky jezdil jak motor umí a najel jsem s ní za 4 roky 225000 měla tyto opravy : 80t - levé přední ložisko. 150tis - pravé přední ložisko. 1x destičky na předku nekdy kolem 120tis. Toť vše. V době prodeje auta nebylo potřeba řešit ani tlumiče nic, samozřejmě dle slov servisu kam jsem každých 15tisíc jezdil. Koupil jí známý, nyní 300tisíc najeto, měnil kotouče. Tak hoši .. myslím že tohle je slušnej výkon.
Auta se sypou možná těm co se ke stroji neumějí chovat nebo těm co kupují pelech sflikovanej ze 3aut (a ani o tom nemusí vědět).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.04.2008 16:22, RE: bez předmětu
anonym napisał:
No nevím nevím.. moje Octavia 1,8T rv2001 o kterou jsem se staral jak se má ale taky jezdil jak motor umí a najel jsem s ní za 4 roky 225000 měla tyto opravy : 80t - levé přední ložisko. 150tis - pravé přední ložisko. 1x destičky na předku nekdy kolem 120tis. Toť vše. V době prodeje auta nebylo potřeba řešit ani tlumiče nic, samozřejmě dle slov servisu kam jsem každých 15tisíc jezdil. Koupil jí známý, nyní 300tisíc najeto, měnil kotouče. Tak hoši .. myslím že tohle je slušnej výkon.
Auta se syp...
To je fakt slušný. To jsi jezdil dlouhý trasy, což vysvětluje relativně vysoký nájezd při malých poruchách a opotřebení součástek.
To udělá hodně, naposkakovat 100 tisíc po městě je výrazně horší než tu stejnou porci prosvištět po dálnici.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.04.2008 16:22, RE: bez předmětu
anonym napisał:
No nevím nevím.. moje Octavia 1,8T rv2001 o kterou jsem se staral jak se má ale taky jezdil jak motor umí a najel jsem s ní za 4 roky 225000 měla tyto opravy : 80t - levé přední ložisko. 150tis - pravé přední ložisko. 1x destičky na předku nekdy kolem 120tis. Toť vše. V době prodeje auta nebylo potřeba řešit ani tlumiče nic, samozřejmě dle slov servisu kam jsem každých 15tisíc jezdil. Koupil jí známý, nyní 300tisíc najeto, měnil kotouče. Tak hoši .. myslím že tohle je slušnej výkon.
Auta se syp...
No dyť! Všichni tvrdíme těm zaslepencům, jak je octvávia naprosto bezporuchová! Nevím, proč nám ti chlapci nevěří. Jo a ten trabant je na tom stejně. No tak asi tak no.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.04.2008 17:42, RE: Co by chtěl
anonym napisał:
Dle oslích počtů:

Palivo: u benzínu 8l/100 a 29 kč. je 232, u LPG 9,5l/100 a 15 je 142. Oslíkovi vychází úspora 90 háků na km. Ale ono záleží jak kdo práská do kočáru.
Podle mýho je potřeba do kalkulace zahrnout životnost nádrže, ty můžou být různý, prý tak mez 6 - 10 lety. Co stojí nová, nevím, hádal bych tak 10 000.
Nevím co stojí revize LPG. Fakt jenom 200 Kč? Včetně revize nádrže?
Nicméně uznávám, že při nájezdu 15 000 za rok se může vyplatit si LPG pořídit, pokud předpokládám, že auto b...
Taky jsem nechal do svého auta instalovat LPG a nájezd jsem měl 30 000km/rok, kdybych nenajel tolik km ročně, tak se na LPG můžu vys..... jde nejen o návratnost, ale taky abych na tom co nejvíce vydělal. Já měl za rok LPG splacený a teď jen vydělávám a to jde ne? osobně neznám nikho, kdo najede 10 000km a dá si plyn. Oslík to napsal naprosto přesně a komu se to nelíbí, tak asi neví o čem je řeč. Souhlasím s tím, co bylo napsáno nade mnou, osel má většinou pravdu a spostě lidem tady vadí, většinou těm, co jsou oslové skuteční!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.04.2008 22:38, RE: osobní zkušenost s O1
anonym napisał:
Dobrý den, jen se chci podělit o osobní zkušenost.
Kdysi jsem koupil o1 jako novou, s TDI s max výbavou, tedy wokna, klima, centrál, opěrky hlavy v barvě potahů, koberečky, přední sklo s možností otírání stěrači, zadní sklo vyhřívané, otáčkoměr, anténa, příprava pro rádio +2 repro atd. Najel sem sní asi tak půl mil. km naprosto bez poruchy, s průměrnou spotřebou 4,8. Potom pouze čepy, tlumiče, gumičky ve stěračích jinak opravdu nic. Od tohoto posledního servisu dalších 500.000 km naprosto bezpro...
Tak to mi z toho počtu km lezou oči z důlku. Ne že bych nevěřil, ale nafoť tachometr a dej odkaz. Jinak v Galerii na Autorevue - taky určitě uplatníš. Měj se
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.04.2008 06:21, RE: AndrewN
anonym napisał:
Take me pri precteni nedlouhe (ale ne spatne) recenze napadlo, ze ta padajici a praskajici okna mohou mit duvod v drivejsi havarii. Octavia by nemela byt az tak poruchova - spis ma za sebou neco, o cem recenzent nevi. Pekny den , M.
To "padání" bočních okének je způsobeno špatně nadimenzovaným plastovým dílem v mechanismu stahování okénka. Takhle se mi rozbily postupně všechna 4 okna. A rozhodně to nebylo po nějaké havárii. Dělaly to všechny starší ročníky Octavií. Ani nevím, jestli to Škodovka u novějších nějak vyřešila. Dále typickou závadou jsou problémy s centrálním zamykáním, se startérem, gum. silentbloky stabilizátoru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.04.2008 08:42, RE: osobní zkušenost s O1
anonym napisał:
Tak to mi z toho počtu km lezou oči z důlku. Ne že bych nevěřil, ale nafoť tachometr a dej odkaz. Jinak v Galerii na Autorevue - taky určitě uplatníš. Měj se
Počet km je nesmyslný, neboť to vypadá na stabilní nájezd 80 tkm ročně po dobu 12 let. To je nesmysl. To by nikdo nevydržel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.04.2008 08:25, RE: osobní zkušenost s O1
David V napisał:
Počet km je nesmyslný, neboť to vypadá na stabilní nájezd 80 tkm ročně po dobu 12 let. To je nesmysl. To by nikdo nevydržel.
Ty debile! To si někdo dělá prdel! neboť s kokty si každej rozumnej dělá prdel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.04.2008 08:29, RE: BUDÍKY!!!!
anonym napisał:
Opakuješ se a působí to už trapně. Asi máš nějaké zásadnější psychické problémy. Jinak na okraj: Auto jakékoliv značky může mít občas nějakou poruchu. Octavie však nepatří rozhodně k těm nejporuchovějším. Je dobré občas pročíst odpovídající statistiky a nedat jenom na hospodské bláboly.
seš piča! A to pičatá!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.04.2008 11:09, RE: osobní zkušenost s O1
anonym napisał:
Ty debile! To si někdo dělá prdel! neboť s kokty si každej rozumnej dělá prdel.
Aha, děkuji za upozornění, já to bral celou dobu vážně, jen jsem se ještěže jsem se neodhodlal zavolat na to číslo. Nájezd přes milion se mi totiž zdál divný, ale pokud to bude 1123800, tak na tacho bude obligátních 123800. S jiným číslem na tacho bych snad auto dnes ani nechtěl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.04.2008 14:36, RE: Bludy z krabičky
anonym napisał:
Až na to, že poddimenzovaný plast je plast. Takže okénka padají i u referentských ojetin ze Škodovky, i u nově zakoupených.
A praskání okna? To může být dáno kroucením karosérie. Takhle jsem viděl prasklé přední sklo i u Subaru Impreza i u Forestera po jízdě lesem. Anebo špatným uložením skla a lokálním napětím. S najetými kilometry to nemá nic společného.


Zkus si představit, že by ti doma v almaře prasklo sklo, protože je už 10 let stará... blbost že. Ale o auta ti to jako blbost nepřide...
U Lagun praskaji okna jako popkorn. Svagrovi letos v unoru ruplo z nicehonic zadni okno. Videl jsem na vlastni oci. Ale to tak ze se rozsypalo na drobne kousicky. Bylo slabe pod nulou. Docela mne to zaujalo tak jsem hledal na internetu a narazil jsem na vice podobnych pripadu u Lagun - takze nejspise konstrukcni vada. Rok predtim musel menil celou palubovku za cca 40 tis. Zacala blbnout veskera elektronika. Rok vyroby 2002. Ja vlastnim zde tolik zatracovanou Oktavku (II rv. 2006), zatim zadna zavada. Pro Osliky slovem i cislem: pocet zavad = 0;
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.04.2008 15:40, RE: Bludy z krabičky
anonym napisał:
U Lagun praskaji okna jako popkorn. Svagrovi letos v unoru ruplo z nicehonic zadni okno. Videl jsem na vlastni oci. Ale to tak ze se rozsypalo na drobne kousicky. Bylo slabe pod nulou. Docela mne to zaujalo tak jsem hledal na internetu a narazil jsem na vice podobnych pripadu u Lagun - takze nejspise konstrukcni vada. Rok predtim musel menil celou palubovku za cca 40 tis. Zacala blbnout veskera elektronika. Rok vyroby 2002. Ja vlastnim zde tolik zatracovanou Oktavku (II rv. 2006), zatim zadna za...
To by byla dost ostuda, kdybys měl nějakou závadu na 2 roky starým autě. Já mám 13 let starý auto, brrrr, 5 let s ním jezdím já a měl jsem 2 závady nad 3000 Kč a s oběma jsem dojel domů po vlastní ose. Je to pro Tebe moc nebo málo? Nemám ani Škodu ani Renaulta. U Škody mi vadí, že jejich auta jsou dražší, než co pod plechama skutečně je a u Renaultu, že nízkou prodejní cenu se snaží dohánět na servisování. A bacha mám v autě měkčené plasty - a to je něco
reagować
  1 ... 7 8 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.