Poniedziałek 22.02.2010 10:21,
rada
Sice to nezmiňujete, nicméně předpokládám, že se zde bavíme o motorizaci 74 (75) kW a středním stupni výbavy (starší GLX/novější Ambiente). Pokud je novější auto skutečně novým modelem a ne tolik oblíbenou optickou omlazeninou a je zároveň, jak píšete, v perfektním stavu, není podle mého názoru co řešit, vzal bych to. Každý z nás, co vysedáváme u počítače a koukáme celé dny po autech, také spíš koukneme po novějším modelu, jako ojetina bude vždy atraktivnější a lépe se následně prodá. Další nemalé plus může u skutečně novějšího modelu být v tom, že člověk investuje čistě do auta a neplatí ekologickou, kdy tři tisíce za euro 2, což jsou třeba dvě nové letní pneu, jsou úplně do háje. Jistě, jednou jsem daň zaplatil a při následném prodeji mi to také pomůže, ale co pořtřebujete ve skutečnosti víc? Brzdové destičky nebo eko daň?
Na druhou stranu, servisovaná oktávie při 200 tisících km není špatné auto a mnozí lidé s těmito kilometry mají auta v lepším stavu, než mnozí "manažeři" s polovičním nájezdem. Jak tu zmínilo již více lidí, je to o penězích, pokud disponujete pouze 100 tisíci, nepouštěl bych se do žádné velké akce, i udržované auto po servisu může vyžadovat pár korun.
Šťastnou ruku při výběru a mnoho spokojených kilometrů.
reagować