Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Focus Combi vs. Octavia Combi - co koupit?
0
powrót
 

diskuze k tématu: Focus Combi vs. Octavia Combi - co koupit?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, česká vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 22:14, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Dávám za pravdu, redakce buď má omezený "rozhled" v automobilismu, nebo jsou to fandové škodovek (nic proti žádné značce).
Já psal před půl rokem dotat do poradny ohledně Mazdy RX8 a dodnes také nic. Wankelův motor jim asi nic neříká...
Sem občas ještě zabrousím, ale když se tu omýlají pouze dokola stejná auta, tak jsem raději na jiných stránkách...
Dej tip na jiné autostránky...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 09:31, RE: Chvála čerpadlu
anonym napisał:
Muroňu jel jsi někdy vozem, který nepoháněl motor TDi? Zkus to! Je to docela zajímavá zkušenost.
Marťan Martin
Člověče, jel. 2,5 tds od báwa, 330i od báwa, V8 od Daimlera atd. Uznávám, že některé z nich mají i lepší zvuk než moje tédéíčko, ale s ničím jiným nebudu jezdit pod 5. Zrovna včera večer, když jsme projížděli táhlé zatáčky za Loděnicema a tédéíčko si brumlalo v optimálních 2100 ot., tak si řikám, tohle je nejkrásnější symfonie. Manželka se zeptala, na co myslíš? Jápam, na to naše tédéíčko.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 12:35, RE: Chvála čerpadlu
Muroň napisał:
Člověče, jel. 2,5 tds od báwa, 330i od báwa, V8 od Daimlera atd. Uznávám, že některé z nich mají i lepší zvuk než moje tédéíčko, ale s ničím jiným nebudu jezdit pod 5. Zrovna včera večer, když jsme projížděli táhlé zatáčky za Loděnicema a tédéíčko si brumlalo v optimálních 2100 ot., tak si řikám, tohle je nejkrásnější symfonie. Manželka se zeptala, na co myslíš? Jápam, na to naše tédéíčko.
Ach zapadající slunce a podvečerní romantika s tédéíčkem, tak to neznám. Já jel v kámošově Peugeotu 107 a taky jsme jeli prý za 5l! A to tam má benzín a ne tu úspornou verzi s naftou!
Teda symfonii mám nejradši asi devátou od beethovena, ale tdi symfonie má určitě taky něco do sebe. No nic měj se (i když se sekačkou-traktůrkem jsi mi neporadil)
Marťan - Martin
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 30.08.2008 21:46, RE: V benzínu 1,6
anonym napisał:
Jen je škoda, že "produkty" vychvalovaného motoru, tedy mikroskopické saze, jsou velmi karcinogenní. Zejména pro plíce a leukémii (rakovina krve).


Ne nadarmo se říká, že slušný člověk na naftu v osobním autě nejezdí.
bohuzel Vas nazor je podporovan pouze vyrobci novych automobilu, ale ne statisticky. Mikrocastice ve vzduchu, ktery dychame, jsou prevazne z pevnych topenist a uhelnych elektraren, z provozu nakladnich aut a z provozu pneumatik. Osobni auta s diesely delaji jenom asi 10% celkove produkce (nakladni 20%). Cili i kdyby zadne auto s dieselem neexistovalo, stale zbyva zhruba vice 70% uhlikovych mikrocastic
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.