0
powrót
 

diskuze k tématu: Autorizovaný nebo nezávislý autoservis - jaká je vaše volba?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Wtorek 30.07.2013 11:21, Modelový případ
Podstatné je, kdo cvaká opravu a jak staré auto se opravuje. Pokud je to zánovní auto a platí pojišťovna, opravuje autorizovaný servis. Pokud jsem se starou Oktávkou zbořil sloupek u brány, dostane šanci Auto Kelly.
Jinak článek v podstatě nic nového nepřinesl.
reagować
Muroň
ilość wystąpień71
data registracji10.06.2008
Środa 31.07.2013 12:10, RE: Modelový případ
David V napisał:
Podstatné je, kdo cvaká opravu a jak staré auto se opravuje. Pokud je to zánovní auto a platí pojišťovna, opravuje autorizovaný servis. Pokud jsem se starou Oktávkou zbořil sloupek u brány, dostane šanci Auto Kelly. Jinak článek v podstatě nic nového nepřinesl.


Já si myslím, že určitěééé .
Vlastní zkušenost: Předloni jsem vlastní vinou naboural čelně auto do sloupu (havarijní pojistku jsem neměl), nárazník, čelo a kapota zdeformované, ulomená špička nosníku karoserie (muselo na stolici) atd. Oprava v Auto Kelly (se subopravou u klempíře se stolicí) cca 15tis. Ani jsem nezjišťoval, kolik by si řekli v autorizáku, cena opravy by pravděpodobně převýšila prodejní cenu auta.
Loni do mě nabourala zezadu pani, prohnutý zadní nárazník a mírně promáčklé víko kufru. Výměna nárazníku za nový a narovnání víka kufru v autorizovaném smluvním servisu pojišťovny viníka cca 18 tis.
Ale připouštím, že programy běžných servisních prohlídek pro starší vozy jsou u autorizáků někdy zajímavé.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Cztwartek 01.08.2013 01:40, RE: Modelový případ
Muroň napisał:
David V napisał:
Podstatné je, kdo cvaká opravu a jak staré auto se opravuje. Pokud je to zánovní auto a platí pojišťovna, opravuje autorizovaný servis. Pokud jsem se starou Oktávkou zbořil sloupek u brány, dostane šanci Auto Kelly. Jinak článek v podstatě nic nového nepřinesl.
Já si myslím, že určitěééé . Vlastní zkušenost: Předloni jsem vlastní vinou naboural čelně auto do sloupu (havarijní pojistku jsem neměl), nárazník, čelo a kapota zdeformované, ulomená špička nosníku karoserie (muselo na stolici) atd. Oprava v Auto Kelly (se subopravou u klempíře se stolicí) cca 15tis. Ani jsem nezjišťoval, kolik by si řekli v autorizáku, cena opravy by pravděpodobně převýšila prodejní cenu auta. Loni do mě nabourala zezadu pani, prohnutý zadní nárazník a mírně promáčklé víko kufru. Výměna nárazníku za nový a narovnání víka kufru v autorizovaném smluvním servisu pojišťovny viníka cca 18 tis. Ale připouštím, že programy běžných servisních prohlídek pro starší vozy jsou u autorizáků někdy zajímavé.


Programy pro starší auta jsou někde možná zajímavé. Nicméně před 3 týdny jsme byl s Yarisem v Toyota Emil Frey na Černém Mostě v Praze, a přestože mi slečna po telefonu slíbila garančku po 60tkm a 4 letech za 5600 kč s DPH a v ceníku v PDF mají tuto garančku za 5800 kč, tak technik mi na místě napsal předběžnou cenu 6500 kč s tím, že mají podle smlouvy možnost tuto cenu navýšit o dalších 10%. Když jsem se technika ptal v čem tkví navýšení ceny na 6500, tak mi řekl, že je to z důvodu "že auto je staré" (r.v. 2008) a proto se účtuje 1h práce navíc. O tom nikde v jejich materiálech nebyla ani zmínka a ani slečna na telefonu se o tom nezmínila. Protože s technikem nebyla řeč, trval si pořád na svém, tak jsem si nechal zavolat jeho šéfa. S ním jsem po chvíli dohodl předběžnou cenu co předem slíbili.

Tzn. ne všude je zákazník se starším autem oceněn, že i po záruce jezdí do autorizáku. Např. v Toyotě Emil Frey Černý Most nemají problém klientovi říct: máš 4,5 roku staré auto, tak si za garančku připlať skoro 1000kč proti zákazníkům co mají auto v záruce.

Nicméně, radši budu jezdit dál do autorizáku. Protože nemám chuť hledat spolehlivého garážistu. Vždy ale budu ochoten platit jen předběžně slíbenou cenu. Samozřejmě jsem ochotný zaplatit vícepráce, ale jen konkrétní a ne platit pár tisíc navíc a nevědět za co...
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Cztwartek 01.08.2013 08:21, Servisy
Podla mna rozdiel medzi autorizovanym a neautorizovanym servisom je len v cene. V oboch servisoch clovek vacsinou narazi na amaterov a menicov dielov. Este ked som mal xsaru, bol som v autorizovanom servise na diagnostiku a chcel som po nich par jednoduchych veci (predlzit dobu kedy auto padne do economy modu). Jedine co vedeli je spustit test palubnej dosky. A za to si zauctovali peknu cenu. Na neautorizovanych ma ako laika obrali o asi 1200E na opravach (skusali poloosy, ktoraa je zla= mam doma stale jednu z nabehanymi asi 500km, remenicu s tlmicom mi menili 2x za 3 mesiace=vraj zabudol, ze ju menil), co nebolo treba riesit.Za tuto sumu som uz bol ochotny si tie auta nastudovat a robit si co sa da sam. Teraz mam dva servisy. Jeden neautorizovany ale vacsi servis, kde davam robit vsetky jednoduchsie veci co neviem alebo nemam cas spravit sam. Na zlozitejsie veci tykajuce sa citroena + diagnostiku chyby chodim 200km za clovekom, co sa v tom naozaj vyzna. Predtym si ale vsetko pozriem na forach, a v servise uz nevravim, ze mi nieco drnci, ale konkretne veci co maju pozriet.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 01.08.2013 10:07, Volba
Já už to od jisté doby dělám tak, že si zjistím, co tomu je sám a pak si napíšu do Forda přímo šéfovi servisu, co chci vyměnit a ať mi to nacení. A pak buď jsem ochoten to za tu sumu řešit nebo (pokud to není zásadní věc na autě) to řeším alternativně. Většinou mi dá v rámci programu na stará auta takové ceny, za které kavalitativně adekvátní díl koupím na netu, takže to nechávám dělat tam. Platím nasmlouvanou cenu a s kvalitou jsem zatím problém neměl. Dokonce nemají problém zamontovat s sebou přinesený díl. Třeba letos dojde na přední brzdy (kotouče i desky) a po zkušenostech jiných, že nejméně problémové (vibrace, pískání, brzdný účinek) jsou přímo originály, se budou měnit ve Fordu. Kupříkladu Bremba bych pořídil levněji jen o tu práci, kterou bych musel udělat sám, což mi nenacenila jako nějakou výraznou sumu.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Cztwartek 01.08.2013 11:45, smysl autorizáku
Osobně považuji smysluplné jezdit do autorizovaného servisu pouze v případě smluvní záruky (prodloužená, mobility, kulance, záruka na prorezivění) kvůli štemplu do servisky při pravidelné prohlídce a tím pádem i k jasnému prokázání servisní historie v interním systému, což se pak může kladně promítnout při následném prodeji auta. Ale na ostatní věci i tak jezdím k osvědčenému nezávislému mechanikovi. Pokud auto už nemé mobilitu, vůbec autorizák neřeším.

Ohledně nacenění opravy v článku: lepší by bylo srovnat ceny za práci a lakování s použitím shodných dílů. Karosářské díly je stejně nejlepší používat originální. Třeba i starší z vrakáče. Zvlášť u aut, u kterých jsou díly pozinkovány. Neoriginál sice může být vyrobený velmi kvalitně, že vše sedne a auto pak vypadá jako nové, ale za pár let začne kvést. Taková oprava s použitím levnějších dílů má smysl jen když se auta budu zbavovat.

reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 01.08.2013 11:54, RE: Modelový případ
Petr S napisał:
Muroň napisał:
David V napisał:
Podstatné je, kdo cvaká opravu a jak staré auto se opravuje. Pokud je to zánovní auto a platí pojišťovna, opravuje autorizovaný servis. Pokud jsem se starou Oktávkou zbořil sloupek u brány, dostane šanci Auto Kelly. Jinak článek v podstatě nic nového nepřinesl.
Já si myslím, že určitěééé . Vlastní zkušenost: Předloni jsem vlastní vinou naboural čelně auto do sloupu (havarijní pojistku jsem neměl), nárazník, čelo a kapota zdeformované, ulomená špička nosníku karoserie (muselo na stolici) atd. Oprava v Auto Kelly (se subopravou u klempíře se stolicí) cca 15tis. Ani jsem nezjišťoval, kolik by si řekli v autorizáku, cena opravy by pravděpodobně převýšila prodejní cenu auta. Loni do mě nabourala zezadu pani, prohnutý zadní nárazník a mírně promáčklé víko kufru. Výměna nárazníku za nový a narovnání víka kufru v autorizovaném smluvním servisu pojišťovny viníka cca 18 tis. Ale připouštím, že programy běžných servisních prohlídek pro starší vozy jsou u autorizáků někdy zajímavé.
Programy pro starší auta jsou někde možná zajímavé. Nicméně před 3 týdny jsme byl s Yarisem v Toyota Emil Frey na Černém Mostě v Praze, a přestože mi slečna po telefonu slíbila garančku po 60tkm a 4 letech za 5600 kč s DPH a v ceníku v PDF mají tuto garančku za 5800 kč, tak technik mi na místě napsal předběžnou cenu 6500 kč s tím, že mají podle smlouvy možnost tuto cenu navýšit o dalších 10%. Když jsem se technika ptal v čem tkví navýšení ceny na 6500, tak mi řekl, že je to z důvodu "že auto je staré" (r.v. 2008) a proto se účtuje 1h práce navíc. O tom nikde v jejich materiálech nebyla ani zmínka a ani slečna na telefonu se o tom nezmínila. Protože s technikem nebyla řeč, trval si pořád na svém, tak jsem si nechal zavolat jeho šéfa. S ním jsem po chvíli dohodl předběžnou cenu co předem slíbili. Tzn. ne všude je zákazník se starším autem oceněn, že i po záruce jezdí do autorizáku. Např. v Toyotě Emil Frey Černý Most nemají problém klientovi říct: máš 4,5 roku staré auto, tak si za garančku připlať skoro 1000kč proti zákazníkům co mají auto v záruce.Nicméně, radši budu jezdit dál do autorizáku. Protože nemám chuť hledat spolehlivého garážistu. Vždy ale budu ochoten platit jen předběžně slíbenou cenu. Samozřejmě jsem ochotný zaplatit vícepráce, ale jen konkrétní a ne platit pár tisíc navíc a nevědět za co...


mohu se zeptat co obnáší ´´garančka´´ za tyhle peníze?
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Cztwartek 01.08.2013 11:59, RE: smysl autorizáku
Paul napisał:
Osobně považuji smysluplné jezdit do autorizovaného servisu pouze v případě smluvní záruky (prodloužená, mobility, kulance, záruka na prorezivění) kvůli štemplu do servisky při pravidelné prohlídce a tím pádem i k jasnému prokázání servisní historie v interním systému, což se pak může kladně promítnout při následném prodeji auta. Ale na ostatní věci i tak jezdím k osvědčenému nezávislému mechanikovi. Pokud auto už nemé mobilitu, vůbec autorizák neřeším.Ohledně nacenění opravy v článku: lepší by bylo srovnat ceny za práci a lakování s použitím shodných dílů. Karosářské díly je stejně nejlepší používat originální. Třeba i starší z vrakáče. Zvlášť u aut, u kterých jsou díly pozinkovány. Neoriginál sice může být vyrobený velmi kvalitně, že vše sedne a auto pak vypadá jako nové, ale za pár let začne kvést. Taková oprava s použitím levnějších dílů má smysl jen když se auta budu zbavovat.


Souhlas. Jenže ne každý tomu rozumí, a rozdíl na (třeba) kapotě originál s pozinkem a "jen" katoforézou je dvojnásobný. Rozhodně bych u nového/zánovního auta nešetřil na pojistce. On sice kdekdo jezdí bezpečně, ale nedávno se vrátila domů manža s půl roku starým autem od montážní pěny. Prostě nějakej dobrák vzal pistoli, a krásně ojel celý bok. Chytit ho, klidně bych si to odseděl. Nejspíš to půjde rozleštit, ale kdyby ne, tak se stříká půlka auta . Jinak do autorizáku jezdím s autem v záruce a pár let po, s ostatníma do neautorizovanýho servisu se specializací na danou značku - což je asi nejlepší...
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 01.08.2013 12:04, RE: smysl autorizáku
Pepe napisał:
Paul napisał:
Osobně považuji smysluplné jezdit do autorizovaného servisu pouze v případě smluvní záruky (prodloužená, mobility, kulance, záruka na prorezivění) kvůli štemplu do servisky při pravidelné prohlídce a tím pádem i k jasnému prokázání servisní historie v interním systému, což se pak může kladně promítnout při následném prodeji auta. Ale na ostatní věci i tak jezdím k osvědčenému nezávislému mechanikovi. Pokud auto už nemé mobilitu, vůbec autorizák neřeším.Ohledně nacenění opravy v článku: lepší by bylo srovnat ceny za práci a lakování s použitím shodných dílů. Karosářské díly je stejně nejlepší používat originální. Třeba i starší z vrakáče. Zvlášť u aut, u kterých jsou díly pozinkovány. Neoriginál sice může být vyrobený velmi kvalitně, že vše sedne a auto pak vypadá jako nové, ale za pár let začne kvést. Taková oprava s použitím levnějších dílů má smysl jen když se auta budu zbavovat.
Souhlas. Jenže ne každý tomu rozumí, a rozdíl na (třeba) kapotě originál s pozinkem a "jen" katoforézou je dvojnásobný. Rozhodně bych u nového/zánovního auta nešetřil na pojistce. On sice kdekdo jezdí bezpečně, ale nedávno se vrátila domů manža s půl roku starým autem od montážní pěny. Prostě nějakej dobrák vzal pistoli, a krásně ojel celý bok. Chytit ho, klidně bych si to odseděl. Nejspíš to půjde rozleštit, ale kdyby ne, tak se stříká půlka auta . Jinak do autorizáku jezdím s autem v záruce a pár let po, s ostatníma do neautorizovanýho servisu se specializací na danou značku - což je asi nejlepší...


já loni bohužel chytil pána co mi prokopnul dveře. sice mi zaplatil skoro 70k ale podmínka za ublížení na zdraví, byť jen 18 měsíců a amnestovaná za to fakt nestála.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Cztwartek 01.08.2013 14:36, RE: smysl autorizáku
tomaskrtek napisał:
Pepe napisał:
Paul napisał:
Osobně považuji smysluplné jezdit do autorizovaného servisu pouze v případě smluvní záruky (prodloužená, mobility, kulance, záruka na prorezivění) kvůli štemplu do servisky při pravidelné prohlídce a tím pádem i k jasnému prokázání servisní historie v interním systému, což se pak může kladně promítnout při následném prodeji auta. Ale na ostatní věci i tak jezdím k osvědčenému nezávislému mechanikovi. Pokud auto už nemé mobilitu, vůbec autorizák neřeším.Ohledně nacenění opravy v článku: lepší by bylo srovnat ceny za práci a lakování s použitím shodných dílů. Karosářské díly je stejně nejlepší používat originální. Třeba i starší z vrakáče. Zvlášť u aut, u kterých jsou díly pozinkovány. Neoriginál sice může být vyrobený velmi kvalitně, že vše sedne a auto pak vypadá jako nové, ale za pár let začne kvést. Taková oprava s použitím levnějších dílů má smysl jen když se auta budu zbavovat.
Souhlas. Jenže ne každý tomu rozumí, a rozdíl na (třeba) kapotě originál s pozinkem a "jen" katoforézou je dvojnásobný. Rozhodně bych u nového/zánovního auta nešetřil na pojistce. On sice kdekdo jezdí bezpečně, ale nedávno se vrátila domů manža s půl roku starým autem od montážní pěny. Prostě nějakej dobrák vzal pistoli, a krásně ojel celý bok. Chytit ho, klidně bych si to odseděl. Nejspíš to půjde rozleštit, ale kdyby ne, tak se stříká půlka auta . Jinak do autorizáku jezdím s autem v záruce a pár let po, s ostatníma do neautorizovanýho servisu se specializací na danou značku - což je asi nejlepší...
já loni bohužel chytil pána co mi prokopnul dveře. sice mi zaplatil skoro 70k ale podmínka za ublížení na zdraví, byť jen 18 měsíců a amnestovaná za to fakt nestála.


To asi ne, ale takhle bych určitě v daným okamžiku nepřemejšlel, v tu chvíli by ta 1/16 balkánský krve ve mě asi měla navrch .
reagować
free78
ilość wystąpień300
data registracji19.09.2008
Cztwartek 01.08.2013 16:19, RE: smysl autorizáku
Pepe napisał:
Paul napisał:
Osobně považuji smysluplné jezdit do autorizovaného servisu pouze v případě smluvní záruky (prodloužená, mobility, kulance, záruka na prorezivění) kvůli štemplu do servisky při pravidelné prohlídce a tím pádem i k jasnému prokázání servisní historie v interním systému, což se pak může kladně promítnout při následném prodeji auta. Ale na ostatní věci i tak jezdím k osvědčenému nezávislému mechanikovi. Pokud auto už nemé mobilitu, vůbec autorizák neřeším.Ohledně nacenění opravy v článku: lepší by bylo srovnat ceny za práci a lakování s použitím shodných dílů. Karosářské díly je stejně nejlepší používat originální. Třeba i starší z vrakáče. Zvlášť u aut, u kterých jsou díly pozinkovány. Neoriginál sice může být vyrobený velmi kvalitně, že vše sedne a auto pak vypadá jako nové, ale za pár let začne kvést. Taková oprava s použitím levnějších dílů má smysl jen když se auta budu zbavovat.
Souhlas. Jenže ne každý tomu rozumí, a rozdíl na (třeba) kapotě originál s pozinkem a "jen" katoforézou je dvojnásobný. Rozhodně bych u nového/zánovního auta nešetřil na pojistce. On sice kdekdo jezdí bezpečně, ale nedávno se vrátila domů manža s půl roku starým autem od montážní pěny. Prostě nějakej dobrák vzal pistoli, a krásně ojel celý bok. Chytit ho, klidně bych si to odseděl. Nejspíš to půjde rozleštit, ale kdyby ne, tak se stříká půlka auta . Jinak do autorizáku jezdím s autem v záruce a pár let po, s ostatníma do neautorizovanýho servisu se specializací na danou značku - což je asi nejlepší...


montážní pěna jde přece rozpustit acetonem (nebo zkusit nějakou jinou ropnou látku). Kdyžtak bacha - opatrně, aby to při čištění nevzalo s sebou i lak, ale toto jde odstranit snadno.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 01.08.2013 16:35, RE: smysl autorizáku
free78 napisał:
Pepe napisał:
Paul napisał:
Osobně považuji smysluplné jezdit do autorizovaného servisu pouze v případě smluvní záruky (prodloužená, mobility, kulance, záruka na prorezivění) kvůli štemplu do servisky při pravidelné prohlídce a tím pádem i k jasnému prokázání servisní historie v interním systému, což se pak může kladně promítnout při následném prodeji auta. Ale na ostatní věci i tak jezdím k osvědčenému nezávislému mechanikovi. Pokud auto už nemé mobilitu, vůbec autorizák neřeším.Ohledně nacenění opravy v článku: lepší by bylo srovnat ceny za práci a lakování s použitím shodných dílů. Karosářské díly je stejně nejlepší používat originální. Třeba i starší z vrakáče. Zvlášť u aut, u kterých jsou díly pozinkovány. Neoriginál sice může být vyrobený velmi kvalitně, že vše sedne a auto pak vypadá jako nové, ale za pár let začne kvést. Taková oprava s použitím levnějších dílů má smysl jen když se auta budu zbavovat.
Souhlas. Jenže ne každý tomu rozumí, a rozdíl na (třeba) kapotě originál s pozinkem a "jen" katoforézou je dvojnásobný. Rozhodně bych u nového/zánovního auta nešetřil na pojistce. On sice kdekdo jezdí bezpečně, ale nedávno se vrátila domů manža s půl roku starým autem od montážní pěny. Prostě nějakej dobrák vzal pistoli, a krásně ojel celý bok. Chytit ho, klidně bych si to odseděl. Nejspíš to půjde rozleštit, ale kdyby ne, tak se stříká půlka auta . Jinak do autorizáku jezdím s autem v záruce a pár let po, s ostatníma do neautorizovanýho servisu se specializací na danou značku - což je asi nejlepší...
montážní pěna jde přece rozpustit acetonem (nebo zkusit nějakou jinou ropnou látku). Kdyžtak bacha - opatrně, aby to při čištění nevzalo s sebou i lak, ale toto jde odstranit snadno.


právě že nejde, zaschlá už jen mechanicky, nezaschlá spec. přípravkem
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Cztwartek 01.08.2013 17:00, RE: smysl autorizáku
tomaskrtek napisał:
free78 napisał:
Pepe napisał:
Paul napisał:
Osobně považuji smysluplné jezdit do autorizovaného servisu pouze v případě smluvní záruky (prodloužená, mobility, kulance, záruka na prorezivění) kvůli štemplu do servisky při pravidelné prohlídce a tím pádem i k jasnému prokázání servisní historie v interním systému, což se pak může kladně promítnout při následném prodeji auta. Ale na ostatní věci i tak jezdím k osvědčenému nezávislému mechanikovi. Pokud auto už nemé mobilitu, vůbec autorizák neřeším.Ohledně nacenění opravy v článku: lepší by bylo srovnat ceny za práci a lakování s použitím shodných dílů. Karosářské díly je stejně nejlepší používat originální. Třeba i starší z vrakáče. Zvlášť u aut, u kterých jsou díly pozinkovány. Neoriginál sice může být vyrobený velmi kvalitně, že vše sedne a auto pak vypadá jako nové, ale za pár let začne kvést. Taková oprava s použitím levnějších dílů má smysl jen když se auta budu zbavovat.
Souhlas. Jenže ne každý tomu rozumí, a rozdíl na (třeba) kapotě originál s pozinkem a "jen" katoforézou je dvojnásobný. Rozhodně bych u nového/zánovního auta nešetřil na pojistce. On sice kdekdo jezdí bezpečně, ale nedávno se vrátila domů manža s půl roku starým autem od montážní pěny. Prostě nějakej dobrák vzal pistoli, a krásně ojel celý bok. Chytit ho, klidně bych si to odseděl. Nejspíš to půjde rozleštit, ale kdyby ne, tak se stříká půlka auta . Jinak do autorizáku jezdím s autem v záruce a pár let po, s ostatníma do neautorizovanýho servisu se specializací na danou značku - což je asi nejlepší...
montážní pěna jde přece rozpustit acetonem (nebo zkusit nějakou jinou ropnou látku). Kdyžtak bacha - opatrně, aby to při čištění nevzalo s sebou i lak, ale toto jde odstranit snadno.
právě že nejde, zaschlá už jen mechanicky, nezaschlá spec. přípravkem


Díky, dělám ve stavebnictví, takže vím, jakej je to prevít. Snadno to nejde, odolalo to přípravkům určeným na auta (na dehet, asfalt a pod). Nicméně jsem to nechal v "autorizáku" rozleštit, už je to hotový, ale ještě jsem to neviděl. Každopádně to před rozleštěním nafotili pro případ, že by se nezadařilo, a byla by třeba oprava laku. Ona bílá perleť je krásná, ale jen bez takovéhle výzdoby
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Piątek 02.08.2013 01:51, RE: Modelový případ
tomaskrtek napisał:
Petr S napisał:
Muroň napisał:
David V napisał:
Podstatné je, kdo cvaká opravu a jak staré auto se opravuje. Pokud je to zánovní auto a platí pojišťovna, opravuje autorizovaný servis. Pokud jsem se starou Oktávkou zbořil sloupek u brány, dostane šanci Auto Kelly. Jinak článek v podstatě nic nového nepřinesl.
Já si myslím, že určitěééé . Vlastní zkušenost: Předloni jsem vlastní vinou naboural čelně auto do sloupu (havarijní pojistku jsem neměl), nárazník, čelo a kapota zdeformované, ulomená špička nosníku karoserie (muselo na stolici) atd. Oprava v Auto Kelly (se subopravou u klempíře se stolicí) cca 15tis. Ani jsem nezjišťoval, kolik by si řekli v autorizáku, cena opravy by pravděpodobně převýšila prodejní cenu auta. Loni do mě nabourala zezadu pani, prohnutý zadní nárazník a mírně promáčklé víko kufru. Výměna nárazníku za nový a narovnání víka kufru v autorizovaném smluvním servisu pojišťovny viníka cca 18 tis. Ale připouštím, že programy běžných servisních prohlídek pro starší vozy jsou u autorizáků někdy zajímavé.
Programy pro starší auta jsou někde možná zajímavé. Nicméně před 3 týdny jsme byl s Yarisem v Toyota Emil Frey na Černém Mostě v Praze, a přestože mi slečna po telefonu slíbila garančku po 60tkm a 4 letech za 5600 kč s DPH a v ceníku v PDF mají tuto garančku za 5800 kč, tak technik mi na místě napsal předběžnou cenu 6500 kč s tím, že mají podle smlouvy možnost tuto cenu navýšit o dalších 10%. Když jsem se technika ptal v čem tkví navýšení ceny na 6500, tak mi řekl, že je to z důvodu "že auto je staré" (r.v. 2008) a proto se účtuje 1h práce navíc. O tom nikde v jejich materiálech nebyla ani zmínka a ani slečna na telefonu se o tom nezmínila. Protože s technikem nebyla řeč, trval si pořád na svém, tak jsem si nechal zavolat jeho šéfa. S ním jsem po chvíli dohodl předběžnou cenu co předem slíbili. Tzn. ne všude je zákazník se starším autem oceněn, že i po záruce jezdí do autorizáku. Např. v Toyotě Emil Frey Černý Most nemají problém klientovi říct: máš 4,5 roku staré auto, tak si za garančku připlať skoro 1000kč proti zákazníkům co mají auto v záruce.Nicméně, radši budu jezdit dál do autorizáku. Protože nemám chuť hledat spolehlivého garážistu. Vždy ale budu ochoten platit jen předběžně slíbenou cenu. Samozřejmě jsem ochotný zaplatit vícepráce, ale jen konkrétní a ne platit pár tisíc navíc a nevědět za co...
mohu se zeptat co obnáší ´´garančka´´ za tyhle peníze?


Nové svíčky, olej (3.4L) + olej. filtr. Brzdová kapalina. Vzduchový filtr motoru, kabinový filtr. Eko likvidace dílů plus práce. Auto umyli, vyleštili pneu a utřeli prach na přístrojovce. Navíc podle papíru co jsem dostal kontrolovali cca 30 prvků jako stěrače, výfuk, ostřikovače, klimu, kotouče, destičky atd.

No na předchozím autě mi garážista vždy akorát měnil olej.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 02.08.2013 10:01, RE: smysl autorizáku
Pepe napisał:
tomaskrtek napisał:
free78 napisał:
Pepe napisał:
Paul napisał:
Osobně považuji smysluplné jezdit do autorizovaného servisu pouze v případě smluvní záruky (prodloužená, mobility, kulance, záruka na prorezivění) kvůli štemplu do servisky při pravidelné prohlídce a tím pádem i k jasnému prokázání servisní historie v interním systému, což se pak může kladně promítnout při následném prodeji auta. Ale na ostatní věci i tak jezdím k osvědčenému nezávislému mechanikovi. Pokud auto už nemé mobilitu, vůbec autorizák neřeším.Ohledně nacenění opravy v článku: lepší by bylo srovnat ceny za práci a lakování s použitím shodných dílů. Karosářské díly je stejně nejlepší používat originální. Třeba i starší z vrakáče. Zvlášť u aut, u kterých jsou díly pozinkovány. Neoriginál sice může být vyrobený velmi kvalitně, že vše sedne a auto pak vypadá jako nové, ale za pár let začne kvést. Taková oprava s použitím levnějších dílů má smysl jen když se auta budu zbavovat.
Souhlas. Jenže ne každý tomu rozumí, a rozdíl na (třeba) kapotě originál s pozinkem a "jen" katoforézou je dvojnásobný. Rozhodně bych u nového/zánovního auta nešetřil na pojistce. On sice kdekdo jezdí bezpečně, ale nedávno se vrátila domů manža s půl roku starým autem od montážní pěny. Prostě nějakej dobrák vzal pistoli, a krásně ojel celý bok. Chytit ho, klidně bych si to odseděl. Nejspíš to půjde rozleštit, ale kdyby ne, tak se stříká půlka auta . Jinak do autorizáku jezdím s autem v záruce a pár let po, s ostatníma do neautorizovanýho servisu se specializací na danou značku - což je asi nejlepší...
montážní pěna jde přece rozpustit acetonem (nebo zkusit nějakou jinou ropnou látku). Kdyžtak bacha - opatrně, aby to při čištění nevzalo s sebou i lak, ale toto jde odstranit snadno.
právě že nejde, zaschlá už jen mechanicky, nezaschlá spec. přípravkem
Díky, dělám ve stavebnictví, takže vím, jakej je to prevít. Snadno to nejde, odolalo to přípravkům určeným na auta (na dehet, asfalt a pod). Nicméně jsem to nechal v "autorizáku" rozleštit, už je to hotový, ale ještě jsem to neviděl. Každopádně to před rozleštěním nafotili pro případ, že by se nezadařilo, a byla by třeba oprava laku. Ona bílá perleť je krásná, ale jen bez takovéhle výzdoby


hm, bílá perleť... připadá mi že přitahuje problémy. za 4 roky tak patnáct promáčklin od vozíků na parkovišti u marketu, nárazníků, možná i od jízdních kol. vyvrcholilo to zmíněným prokopnutím. drobným odřeninám a škrábancům zabránila čirá folie. auto jsem nechal dát do kupy a potáhnout černým matem. od té doby skoro 3 roky nic, naprosto nic. parkuju na stejných místech, jezdím stejně, nikoho to neláká, ani ťukánek, ani důlek.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Piątek 02.08.2013 10:19, RE: Modelový případ
Petr S napisał:
tomaskrtek napisał:
Petr S napisał:
Muroň napisał:
David V napisał:
Podstatné je, kdo cvaká opravu a jak staré auto se opravuje. Pokud je to zánovní auto a platí pojišťovna, opravuje autorizovaný servis. Pokud jsem se starou Oktávkou zbořil sloupek u brány, dostane šanci Auto Kelly. Jinak článek v podstatě nic nového nepřinesl.
Já si myslím, že určitěééé . Vlastní zkušenost: Předloni jsem vlastní vinou naboural čelně auto do sloupu (havarijní pojistku jsem neměl), nárazník, čelo a kapota zdeformované, ulomená špička nosníku karoserie (muselo na stolici) atd. Oprava v Auto Kelly (se subopravou u klempíře se stolicí) cca 15tis. Ani jsem nezjišťoval, kolik by si řekli v autorizáku, cena opravy by pravděpodobně převýšila prodejní cenu auta. Loni do mě nabourala zezadu pani, prohnutý zadní nárazník a mírně promáčklé víko kufru. Výměna nárazníku za nový a narovnání víka kufru v autorizovaném smluvním servisu pojišťovny viníka cca 18 tis. Ale připouštím, že programy běžných servisních prohlídek pro starší vozy jsou u autorizáků někdy zajímavé.
Programy pro starší auta jsou někde možná zajímavé. Nicméně před 3 týdny jsme byl s Yarisem v Toyota Emil Frey na Černém Mostě v Praze, a přestože mi slečna po telefonu slíbila garančku po 60tkm a 4 letech za 5600 kč s DPH a v ceníku v PDF mají tuto garančku za 5800 kč, tak technik mi na místě napsal předběžnou cenu 6500 kč s tím, že mají podle smlouvy možnost tuto cenu navýšit o dalších 10%. Když jsem se technika ptal v čem tkví navýšení ceny na 6500, tak mi řekl, že je to z důvodu "že auto je staré" (r.v. 2008) a proto se účtuje 1h práce navíc. O tom nikde v jejich materiálech nebyla ani zmínka a ani slečna na telefonu se o tom nezmínila. Protože s technikem nebyla řeč, trval si pořád na svém, tak jsem si nechal zavolat jeho šéfa. S ním jsem po chvíli dohodl předběžnou cenu co předem slíbili. Tzn. ne všude je zákazník se starším autem oceněn, že i po záruce jezdí do autorizáku. Např. v Toyotě Emil Frey Černý Most nemají problém klientovi říct: máš 4,5 roku staré auto, tak si za garančku připlať skoro 1000kč proti zákazníkům co mají auto v záruce.Nicméně, radši budu jezdit dál do autorizáku. Protože nemám chuť hledat spolehlivého garážistu. Vždy ale budu ochoten platit jen předběžně slíbenou cenu. Samozřejmě jsem ochotný zaplatit vícepráce, ale jen konkrétní a ne platit pár tisíc navíc a nevědět za co...
mohu se zeptat co obnáší ´´garančka´´ za tyhle peníze?
Nové svíčky, olej (3.4L) + olej. filtr. Brzdová kapalina. Vzduchový filtr motoru, kabinový filtr. Eko likvidace dílů plus práce. Auto umyli, vyleštili pneu a utřeli prach na přístrojovce. Navíc podle papíru co jsem dostal kontrolovali cca 30 prvků jako stěrače, výfuk, ostřikovače, klimu, kotouče, destičky atd.No na předchozím autě mi garážista vždy akorát měnil olej.


Spíš bych to viděl takhle: garážista asi auto také prohlédl (kromě oleje), vždyť upozornit na odcházející brzdy je jen jeho plus, ale nerozepisoval to ve faktuře a nenaúčtoval za to litr až dva navíc. Spíš je důležité zkontrolovat podvozek, jestli není popraskaný silentblok, manžeta na poloose, uhnilá spona výfuku... Špatnou funkci stěračů, ostřikovačů a klimy vidím nebo cítím a prasklý výfuk slyším. Ale chápu jak jsi to myslel. Např. můj mechanik mně na takové věci vždy upozorní a ukáže. Třeba i na nízkou kapacitu baterky, nebo špatnou funkci alternátoru.

Co mně štve na autorizovaných servisech je, kromě často předražené práce a systému měnění dílů místo zamyšlení se a opravování, také cena běžných kapalin a spotřebního materiálu. Když vím za kolik prodávají litr oleje nebo chladící kapaliny a jaký mají nákup, jde to označit za zlodějinu.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 02.08.2013 10:32, RE: Modelový případ
Petr S napisał:
tomaskrtek napisał:
Petr S napisał:
Muroň napisał:
David V napisał:
Podstatné je, kdo cvaká opravu a jak staré auto se opravuje. Pokud je to zánovní auto a platí pojišťovna, opravuje autorizovaný servis. Pokud jsem se starou Oktávkou zbořil sloupek u brány, dostane šanci Auto Kelly. Jinak článek v podstatě nic nového nepřinesl.
Já si myslím, že určitěééé . Vlastní zkušenost: Předloni jsem vlastní vinou naboural čelně auto do sloupu (havarijní pojistku jsem neměl), nárazník, čelo a kapota zdeformované, ulomená špička nosníku karoserie (muselo na stolici) atd. Oprava v Auto Kelly (se subopravou u klempíře se stolicí) cca 15tis. Ani jsem nezjišťoval, kolik by si řekli v autorizáku, cena opravy by pravděpodobně převýšila prodejní cenu auta. Loni do mě nabourala zezadu pani, prohnutý zadní nárazník a mírně promáčklé víko kufru. Výměna nárazníku za nový a narovnání víka kufru v autorizovaném smluvním servisu pojišťovny viníka cca 18 tis. Ale připouštím, že programy běžných servisních prohlídek pro starší vozy jsou u autorizáků někdy zajímavé.
Programy pro starší auta jsou někde možná zajímavé. Nicméně před 3 týdny jsme byl s Yarisem v Toyota Emil Frey na Černém Mostě v Praze, a přestože mi slečna po telefonu slíbila garančku po 60tkm a 4 letech za 5600 kč s DPH a v ceníku v PDF mají tuto garančku za 5800 kč, tak technik mi na místě napsal předběžnou cenu 6500 kč s tím, že mají podle smlouvy možnost tuto cenu navýšit o dalších 10%. Když jsem se technika ptal v čem tkví navýšení ceny na 6500, tak mi řekl, že je to z důvodu "že auto je staré" (r.v. 2008) a proto se účtuje 1h práce navíc. O tom nikde v jejich materiálech nebyla ani zmínka a ani slečna na telefonu se o tom nezmínila. Protože s technikem nebyla řeč, trval si pořád na svém, tak jsem si nechal zavolat jeho šéfa. S ním jsem po chvíli dohodl předběžnou cenu co předem slíbili. Tzn. ne všude je zákazník se starším autem oceněn, že i po záruce jezdí do autorizáku. Např. v Toyotě Emil Frey Černý Most nemají problém klientovi říct: máš 4,5 roku staré auto, tak si za garančku připlať skoro 1000kč proti zákazníkům co mají auto v záruce.Nicméně, radši budu jezdit dál do autorizáku. Protože nemám chuť hledat spolehlivého garážistu. Vždy ale budu ochoten platit jen předběžně slíbenou cenu. Samozřejmě jsem ochotný zaplatit vícepráce, ale jen konkrétní a ne platit pár tisíc navíc a nevědět za co...
mohu se zeptat co obnáší ´´garančka´´ za tyhle peníze?
Nové svíčky, olej (3.4L) + olej. filtr. Brzdová kapalina. Vzduchový filtr motoru, kabinový filtr. Eko likvidace dílů plus práce. Auto umyli, vyleštili pneu a utřeli prach na přístrojovce. Navíc podle papíru co jsem dostal kontrolovali cca 30 prvků jako stěrače, výfuk, ostřikovače, klimu, kotouče, destičky atd.No na předchozím autě mi garážista vždy akorát měnil olej.


ale ten garážista si za to vzal tak litr, ne? když si to spočítám tak svíčky (Denso) á 65,-, filtr kabina 300,-, vzduch taky max. 300,- (obé Nipparts), olej max. á 200,-/litr, olej. filtr 150,-. Dolití brzdovky tak 50,-. normální servis by si k tomu přihodil max. 1000,- za práci, a to včetně kontroly celého auta. takže celkem tak 2.800,-. což je přesně polovina autorizáku. pokud není auto v nějaké prodloužené záruce tak mi to přijde jako vyhozené peníze za ´´dobrý pocit´´. a další věc- v autorizovaných servisech obvykle nechají na autech dělat šmudly co se zaučují, rozhodně na těch starších, takže ani kvalitou odvedené práce bych si nebyl jistý. není tam navíc ta osobní zodpovědnost jako u garážisty nebo normálního noname servisu. já už do autorizáku jezdím jenom na oleje, abych měl relevantní záznam pro případný prodej, jinak raději do slušného malého servisu kde pracují majitelé a neživí armádu sekretářek, přijímacích techniků, vedoucích a referentů.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Piątek 02.08.2013 15:50, RE: smysl autorizáku
tomaskrtek napisał:
Pepe napisał:
tomaskrtek napisał:
free78 napisał:
Pepe napisał:
Paul napisał:
Osobně považuji smysluplné jezdit do autorizovaného servisu pouze v případě smluvní záruky (prodloužená, mobility, kulance, záruka na prorezivění) kvůli štemplu do servisky při pravidelné prohlídce a tím pádem i k jasnému prokázání servisní historie v interním systému, což se pak může kladně promítnout při následném prodeji auta. Ale na ostatní věci i tak jezdím k osvědčenému nezávislému mechanikovi. Pokud auto už nemé mobilitu, vůbec autorizák neřeším.Ohledně nacenění opravy v článku: lepší by bylo srovnat ceny za práci a lakování s použitím shodných dílů. Karosářské díly je stejně nejlepší používat originální. Třeba i starší z vrakáče. Zvlášť u aut, u kterých jsou díly pozinkovány. Neoriginál sice může být vyrobený velmi kvalitně, že vše sedne a auto pak vypadá jako nové, ale za pár let začne kvést. Taková oprava s použitím levnějších dílů má smysl jen když se auta budu zbavovat.
Souhlas. Jenže ne každý tomu rozumí, a rozdíl na (třeba) kapotě originál s pozinkem a "jen" katoforézou je dvojnásobný. Rozhodně bych u nového/zánovního auta nešetřil na pojistce. On sice kdekdo jezdí bezpečně, ale nedávno se vrátila domů manža s půl roku starým autem od montážní pěny. Prostě nějakej dobrák vzal pistoli, a krásně ojel celý bok. Chytit ho, klidně bych si to odseděl. Nejspíš to půjde rozleštit, ale kdyby ne, tak se stříká půlka auta . Jinak do autorizáku jezdím s autem v záruce a pár let po, s ostatníma do neautorizovanýho servisu se specializací na danou značku - což je asi nejlepší...
montážní pěna jde přece rozpustit acetonem (nebo zkusit nějakou jinou ropnou látku). Kdyžtak bacha - opatrně, aby to při čištění nevzalo s sebou i lak, ale toto jde odstranit snadno.
právě že nejde, zaschlá už jen mechanicky, nezaschlá spec. přípravkem
Díky, dělám ve stavebnictví, takže vím, jakej je to prevít. Snadno to nejde, odolalo to přípravkům určeným na auta (na dehet, asfalt a pod). Nicméně jsem to nechal v "autorizáku" rozleštit, už je to hotový, ale ještě jsem to neviděl. Každopádně to před rozleštěním nafotili pro případ, že by se nezadařilo, a byla by třeba oprava laku. Ona bílá perleť je krásná, ale jen bez takovéhle výzdoby
hm, bílá perleť... připadá mi že přitahuje problémy. za 4 roky tak patnáct promáčklin od vozíků na parkovišti u marketu, nárazníků, možná i od jízdních kol. vyvrcholilo to zmíněným prokopnutím. drobným odřeninám a škrábancům zabránila čirá folie. auto jsem nechal dát do kupy a potáhnout černým matem. od té doby skoro 3 roky nic, naprosto nic. parkuju na stejných místech, jezdím stejně, nikoho to neláká, ani ťukánek, ani důlek.


Na tom něco bude. O čiré folii jsem přemýšlel tak dlouho (bez ohledu na barvu), až to takhle dopadlo . Původně jsme šli objednat černou met, ale stály tam na placu dvě 5008 připravené na reimport do Francie - tak dlouho jsme kolem toho chodili, až jsme si odnesli smlouvu na tu bílou. Byla by super, až na mouchy a lidi howada.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Piątek 02.08.2013 23:08, RE: Modelový případ
tomaskrtek napisał:
Petr S napisał:
tomaskrtek napisał:
Petr S napisał:
Muroň napisał:
David V napisał:
Podstatné je, kdo cvaká opravu a jak staré auto se opravuje. Pokud je to zánovní auto a platí pojišťovna, opravuje autorizovaný servis. Pokud jsem se starou Oktávkou zbořil sloupek u brány, dostane šanci Auto Kelly. Jinak článek v podstatě nic nového nepřinesl.
Já si myslím, že určitěééé . Vlastní zkušenost: Předloni jsem vlastní vinou naboural čelně auto do sloupu (havarijní pojistku jsem neměl), nárazník, čelo a kapota zdeformované, ulomená špička nosníku karoserie (muselo na stolici) atd. Oprava v Auto Kelly (se subopravou u klempíře se stolicí) cca 15tis. Ani jsem nezjišťoval, kolik by si řekli v autorizáku, cena opravy by pravděpodobně převýšila prodejní cenu auta. Loni do mě nabourala zezadu pani, prohnutý zadní nárazník a mírně promáčklé víko kufru. Výměna nárazníku za nový a narovnání víka kufru v autorizovaném smluvním servisu pojišťovny viníka cca 18 tis. Ale připouštím, že programy běžných servisních prohlídek pro starší vozy jsou u autorizáků někdy zajímavé.
Programy pro starší auta jsou někde možná zajímavé. Nicméně před 3 týdny jsme byl s Yarisem v Toyota Emil Frey na Černém Mostě v Praze, a přestože mi slečna po telefonu slíbila garančku po 60tkm a 4 letech za 5600 kč s DPH a v ceníku v PDF mají tuto garančku za 5800 kč, tak technik mi na místě napsal předběžnou cenu 6500 kč s tím, že mají podle smlouvy možnost tuto cenu navýšit o dalších 10%. Když jsem se technika ptal v čem tkví navýšení ceny na 6500, tak mi řekl, že je to z důvodu "že auto je staré" (r.v. 2008) a proto se účtuje 1h práce navíc. O tom nikde v jejich materiálech nebyla ani zmínka a ani slečna na telefonu se o tom nezmínila. Protože s technikem nebyla řeč, trval si pořád na svém, tak jsem si nechal zavolat jeho šéfa. S ním jsem po chvíli dohodl předběžnou cenu co předem slíbili. Tzn. ne všude je zákazník se starším autem oceněn, že i po záruce jezdí do autorizáku. Např. v Toyotě Emil Frey Černý Most nemají problém klientovi říct: máš 4,5 roku staré auto, tak si za garančku připlať skoro 1000kč proti zákazníkům co mají auto v záruce.Nicméně, radši budu jezdit dál do autorizáku. Protože nemám chuť hledat spolehlivého garážistu. Vždy ale budu ochoten platit jen předběžně slíbenou cenu. Samozřejmě jsem ochotný zaplatit vícepráce, ale jen konkrétní a ne platit pár tisíc navíc a nevědět za co...
mohu se zeptat co obnáší ´´garančka´´ za tyhle peníze?
Nové svíčky, olej (3.4L) + olej. filtr. Brzdová kapalina. Vzduchový filtr motoru, kabinový filtr. Eko likvidace dílů plus práce. Auto umyli, vyleštili pneu a utřeli prach na přístrojovce. Navíc podle papíru co jsem dostal kontrolovali cca 30 prvků jako stěrače, výfuk, ostřikovače, klimu, kotouče, destičky atd.No na předchozím autě mi garážista vždy akorát měnil olej.
ale ten garážista si za to vzal tak litr, ne? když si to spočítám tak svíčky (Denso) á 65,-, filtr kabina 300,-, vzduch taky max. 300,- (obé Nipparts), olej max. á 200,-/litr, olej. filtr 150,-. Dolití brzdovky tak 50,-. normální servis by si k tomu přihodil max. 1000,- za práci, a to včetně kontroly celého auta. takže celkem tak 2.800,-. což je přesně polovina autorizáku. pokud není auto v nějaké prodloužené záruce tak mi to přijde jako vyhozené peníze za ´´dobrý pocit´´. a další věc- v autorizovaných servisech obvykle nechají na autech dělat šmudly co se zaučují, rozhodně na těch starších, takže ani kvalitou odvedené práce bych si nebyl jistý. není tam navíc ta osobní zodpovědnost jako u garážisty nebo normálního noname servisu. já už do autorizáku jezdím jenom na oleje, abych měl relevantní záznam pro případný prodej, jinak raději do slušného malého servisu kde pracují majitelé a neživí armádu sekretářek, přijímacích techniků, vedoucích a referentů.


No jezdím tam hlavně kvůli tomu že slušného garážistu v okolí neznám. Ty co jsem znal, tak s těma jsem neměl zrovna dobré zkušennosti. Jeden mi při výměně pneu strhl závit u kola pneumatickou pistolí a udělal s autem STK, a ručka přitom vůbec nebrzdila (asi na STK vůbec nebyl). Druhý garážista nevím proč mi u staré 626 sundával víko motoru, aby viděl na kolik je zaprasené a pak šrouby neutáhl momentovým klíčem a víko za pár měsíců prasklo. Záruka žádná, vše bez papírů. Oprava víka šla za mnou.

V Mazda servisu mi omylem dali olej 5W40 místo 5W30 co jsem požadoval a olej na vlastní náklady vyměnili. No a pak štemply v servisce z autorizáku jsou dobrá věc při prodeji. Ale je to holt ročně o pár tisíc víc.

Kámoš s oktávkou jezdil do autorizáku a nebyl moc spokojený. Pak našel docela slušného garážistu co mu vyřešil problém s chcípajícím motorem co autorizák nevyřešil. Asi proto, že s autama problémy zatím nemám, tak jsem nemusel šikovného garážistu hledat. Časem na to možná taky dojde...
reagować
Petr4271
ilość wystąpień4
data registracji11.02.2014
Wtorek 11.02.2014 17:15, CP servis Praha 5
dneska mám vbornou zkušenost s neznačkovým servisem na Praze 5.. Pan je opravdu pěkný ptáček. Má neuvěřitelně naceněné ceny. Za výměnu oleje do motoru, difer. a rozvodovky s vlastním materiálem, přičemž se jedná o práci max na hodinu a půl si řekli 1500kč, po dotazu telefonem jestli si nedělájí legraci mi bylo sděleno že ze zákazníků si legraci nedělají. Do servisu jej vezla manželka, takže mezi tím co mi řekla předpokladanou cenu a mým rozhodnutím že auto pojede jinam, měli najednou za deset minut starý olej venku a prej že co s ním maj dělat, jestli ho nalít ze špinavé nádoby zpět do motoru. Myslel jsem že chlapa přes ten telefon sežeru. Teď abych se třepal co mi do motoru nalili. GRRR
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.