0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Kodiaq – koupit z bazaru s motorem 2.0 TSI?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
skokypraha
ilość wystąpień3
data registracji01.09.2012
Poniedziałek 25.12.2023 13:52, Co se kazi to se opravi
Zivotnost techto motoru je v rozmezi 60.000 km az 150.000 km. Nadruhou stranu absolvoval jsem totalni GO motoru pri najezdu 170.000 km protoze zral 1 litr oleje na 6 tis km a vzhledem k tomu jaky prusvih ty motory jsou tak opravu za 60.000 kc vzhledem k puvodni cene vozidla nad milion korun nepovazuji za nic co by me melo odradit od pripadne koupe ojetiny. Firem ktere delaji repase celych motoru vymennym zpusobem je na trhu opravdu hodne.
reagować
Autymenal
ilość wystąpień5
data registracji11.10.2023
Poniedziałek 25.12.2023 14:01, Spotřeba?
Jakou výhodu toto auto vůči naftovemu má? Spotřeba na dálnici bude o několik litru vyšší .
reagować
skokypraha
ilość wystąpień3
data registracji01.09.2012
Poniedziałek 25.12.2023 15:35, RE: Spotřeba?
cytat:
reakce na: Autymenal, 25.12.2023 14:01 (Jakou výhodu toto auto vůči na ...)


Tak určité drobné nuance které bych nikomu nevnucoval protože záleží na osobních preferencích tam jsou.

1. Záleží jestli se bavíme o vozidle s automatem nebo bez. Tyto auta s motorem TDI bych prohánět v hustém městském provoze po Praze nechtěl - TDI má vždy tužší spojku a je náročnější na časté řazení. U automatu je to jedno.

2. Zvukový projev TDI ačkoliv udělal velký posun, tak vždy o sobě dává víc vědět.

3. Náklady na palivo jsou sice o 30% nižší, ale v celkových nákladech na amortizaci, pojištění, servis auta je vozidlo s motorem TDI levnější na provoz jen o pár nízkých jednotek procent.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.