Hugo napisał:
To jsem si nikdy nevšimnul. Ale nadruhou stranu, maják má docela slušnou spotřebu. Takže jestli tam neměli větší aku, tak by po hoďce nemuseli nastartovat. Si myslím. Co na to policeman?
Jinak známý má Favorita Pikouše a když boh dá, tak bude mít za chvíli 400.000km. Ale to Chorvatsko jak tu někdo psal, to je větší záhul pro cestující než pro auto
.
Co se bude psát za pár let o Fábiích,? Bojim, bojim.
Fabie?? Nevim, ale myslim si, ze strcej Felinu do kapsy...strejc ma firemni Fabu, rok 2000, 1.4 MPi - 50 kW, ma najeto 280.000 km, koroze zadna, motor jenom se zakladnim servisem, trosku zlobila predni naprava a jednou se podelal AKU(snad menil i brzdy-desticky 2x a oblozeni taky 2x). Jinak do ni leje benzin a vubec ji nesetri...kdyz jezdi do Brna, leti 170 i vic, otacky okolo 4.500 - 5.000. Nikde nezustal viset. Ja jezdim jak s felinou tak s fabii. Felinu bych uprimne receno vubec nechtel. Uz ten vnitrni zvukovej projev, blbe se sedi za volantem, tak divne trci nahoru :) vybavu nehodnotim, ale servo by se hodilo. A pocit bezpeci ve Fabce je taky mnohem dal. (ticha, sedi a brzdi) Felina me pripomina meho milovaneho Favorita, kteryho sem nedavno se slzou prodaval. U nej me to nevadilo, a u auta z roku 2000??? :)