0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia LXI - majitel hodnotí její stav po 175 tis. km.

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.08.2012 18:00, RE: Technická
Rover623 napisał:
Podle mě Felicie s odebraným středním tlumičem a vyndaným katalyzátorem, neprojde technickou. Protože bez toho tlumiče se nevejde do limitu hlučnosti a bez toho katalyzátoru vypouští příliš mnoho CO2. Jistě, dá se to vyndat a přeštelovat jednotku tak aby auto prošlo technickou, ale to enormně ubere výkon. Takže majitel je zřejmě čuně které otravuje svoje okolí hlukem a kouřem. Navíc ten motor má tak špatnou křivku zrychlení, že ho utře i Škoda 130. Takže těch pá lidí co jste údajně "vyškolil" bu...
Mám doma felicii jako druhé auto, 1.3MPI 50kW r.v.2000 dovoz Itálie, naj.180tis.km, já najel 30tis.km. Jeden čas jsem měl vyndaný katalyzátor (asi 3 dny) a nezdá se mi že by auto kouřilo, smrdí, to je pravda, ale když tu někdo píše že auto pak otravuje kouřem, tak asi jezdí buď Š120 nebo mu felda spaluje olej. Ale jinak kdybych to měl zhodnotit, tak docela spolehlivý vůz, levná údržba, zatím žádná koroze. Zápory které já vidím jsou spotřeba kolem 8 litrů, málo místa (měřím 190 cm), nepohodlná sedadla a ve vyších rychlostech aerodynamický hluk. Ale jako druhé auto to zatím stačí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.08.2012 22:26, RE:
Th0r napisał:
Na to jsi přišel kde, že Focus má problémy s korozí. Já žádný neviděl. NEděl z jednotlivých problémů, problém obecný. Felicie hnila obecně, to neokecáš ani odváděním pozornosti na jiný auta.
viděl jsem mraky rezavých focusů lemy dveře víko kufru ale spíš u kombíku to samý dveře u mondea
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 08.08.2012 11:12, :-)
Recenze je maximalne usmevna, ale co, kdyz autor to svoje nadseni pro vec prezije a neublizi ani nikomu jinemu...

Felicie byla opravdu posledni lidovkou se slepici ve znaku. Pak si zacala Skodovka na cosi hrat a tim u me skoncila. Nastesti stafetu (ktera nejakych 5 let lezela bez zajmu na ceste) prevzala Dacia. Jejich Sandero bylo v jedne z recenzi oznaceno za Favorit z roku 2009, coz je myslim velmi trefne.
Pred rokem a pul daval otec pryc Combala z 96 - doted lituju, ze sem si ji nevzal, srala se sice stejne jako jakakoliv jina stara vrazda, ale opravil to kazdy a ceny ND byly doslova k smichu (korunove polozky v nekterych pripadech, napr. zapalovaci kabely 180 Kč, apod.).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 08.08.2012 12:16, Vtip nebo škoda fanatismus?
No felicii jsme měli- kombi- 1.3MPI těch úžasnejch 50kw, od roku 1997 (koupená nová) do roku 2008, za tu dobu najela 110 000km, pravidelně servisovaná a teda horší auto jsme snad neměli- za tu dobu jsme několikrát nedojeli páč si vymyslela nějakou závadu a zůstala stát u silnice- tu altík, tu čidlo otáček, tu nějakej kabel... pak samozřejmě nějaká ta závada co nevyžadovala odtah, ale jenom servis (brzdový hadičky, tekoucí chladič) a samozřejmě obligátní koroze pátých dveří a blatníků, propadlá kostra sedadla řidiče (no trochu divný když nejtěžší řidič měl cca 85kg, ale prej to bylo celkem častý)...... jo a k těm jízdním vlastnostem- to snad autor myslel jako vtip- řízení bez posilovače se kterým když má ženská zaparkovat tak se musí na volant pomalu věšet- taková domácí posilovna, těch 170km/h je z říše snů, taková cifra se možná ukázala při jízdě z kopce na značně proměřujícím tachometru, ale realita je trošku jinde... zrychlení z 0 na 100 za 11 vteřin? to ta vaše vteřina má dobu 1,5běžné vteřiny ne? a ten podvozek no úžasný že? ne, je to katastrofa- na důchodcovské pomalé courání tak akorát, ale jet s tím rychle je sebevražda... proboha vzpamatujte se- falicie není žádná úžasná spolehlivá a téměř závodní kára, je to šrot... jediný s čím souhlasím jsou levné ND, ale zato jsou potřebné v takovém počtu že se finální cena oprav vyšplhá na cenu méně častých oprav s dražšími díly jiných značek...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 09.08.2012 19:22, úsměvné
Hodně jsem se bavil. Na rovinu, v práci (česká pošta) stále ještě máme 2 Felicie Van Plus, nalítáno mají kolem 200-300 tis, ale již asi na třetí motor. Pakliže do toho auta narvete 40 tis a sestavíte skoro nové auto, pak umí jet i těch 140-150 na dálnici, ale to už se hodně modlíte aby nefouknul větřík....JInak, slabý podvozek, velká koroze vedoucí až k bortění nosníků a propadání motoru, šílené brzdy, posilovna při řízení, odcházející spojky, vařící motory včetně prasklých hlav apod..jistě, dáse to opravovat za hubičku díky tomu, že můžete ze tří aut udělat jedno...ale to auto je již protě minulost
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.