Wtorek 02.09.2008 10:02,
rada
Přátelé, já Vám Vaše nozory samozřejmě neberu, v mnohém dokonce souhlasím. BMW jsem vlastnil, najel jsem s ním s velkou spokojeností kolem 180 tisíc, možná že i víc. Již si to nepamatuji. Jen jde o to, že uhlídat spotřebu je značně velký problém. Kdo má BMW, jistě potvrdí. Dále, 405 není tak hrozná, jak o ní tvrdíte. Interiér ani dnes nikoho nemůže urazit (myslím II.), a rozhodně nevrže jako mnohá dnešní auta. Když pujdu do hloubky, a začnu srovnávat s etalonem národa českého (oct I.), dojdu k takovému výsledku: vozy zhruba stejně staré, a to i konstrukcí. Dále, vnitřní prostor a komfort cestování je o dvě třídy jinde. Interier má daleko lepší zpracování ve prospěch P. Jízdní vlastnosti díky většímu rozvoru jsou také lepší u P, brzdy nevadnou, spotřeba úžasná... V čem oct natře prdel Peug. je snad její kufr. Ale to je vše. Cena actavie je naprosto astronomická. Myslím si, že pro studenta bude rozhodně na údržbu a provozní náklady výhodnější Peugeot 405 II. z roku 95, nežli za stejné peníze BMW třeba z roku 90. BMW E30 je navíc častou obětí tunrských kreténů s poďobanou tváří, a jim podobným. Po stočení několika stovek kilometrů bude stát v bazaru s nějakým 150 tkm, a čech se bude tvářit, jak výhodně koupil. Jde o to, že tyto motory vydží opravdu hodně, a špatně se na takovém autě poznává skutečný nájezd. I po totálně výměně vše, co se v autě vyměnit dá, nebude vůz po velkém nájezdu naprosto spolehlivý. Odchází vše ostatní, co se měnit nedá, a ani by se nezdálo, že to odchází. Mluvím například o mechanických vlastnostech karoserie, tuhých částí podvozku atd. Neodsuzuji BMW, ani je nezatracuji a neškrtám ze seznamu, jen pořád vidím, že slušná 405 se dá sehnat kolem 40-45t CZK, bude mít poctivých 200-250 tkm, třeba druhý majitel v rodině, auto bude udržované s celkově ve slušném stavu-takový vůz ještě má co nabídnout. BMW už bude asi jen o problémech. Navíc, pánové! Ten chlap měří dva metry, a pro takové zrovna E30 není ani náhodou. Troufám si říct, že by měl hodně velké potíže s tím jen kousek popojet, natož si lajznout Blava-Kitzbuhel.
reagować