Yarra napisał:
Ja si myslim, ze za ty prachy, na ktery udrzba Fanousa vyjde, je to auto na pohodu. Mam uz 4 a pul roku Fandyho GLX (1993) a kdyz nepocitam to, ze jsem ho jednou rozstrelil (celkem poradne), tak me provoz nestal zadny brutalni penize. Za tu dobu (a neco pres 60000 km) to byly pravidelne oleje, filtry, strikani dutin a spodku, jednou svicky, brzdy, predni tlumice, vyfuk, baterka a jeden rezavej lem. A gumy... Jo, a nesmim zapomenout na ten technicky zazrak - kapalinove stelovani svetel... A ted t...
Mám Favorita 7 let, koupil v r.1999, najeto 150000km, v součsnosti najeto 510000km. Hned po koupi jsem přestavěl na BRC. Závady a měněné díly:spojka, přední tlumiče, přední kotouče,2xzadní pakny,bubny,rozdělovač,cívka,AC pumpa,tachometr,spínač směrovek,2xbrzdové potrubí,2xvýfuk,čepy-několikrát,netěsnily sací ventily-plyn se dostal do karburátoru a tam bouchnul-karburátor a zbroušení ventilů. V současnosti auto mele z posledního, ale posloužilo skvěle. Předtím Lancia Delta, jela pěkně, ale drahé díly - výfuk cca15000,-Kč, atd a daleko víc poruchová než favorit, při 200000km motor zcela odešel. Pro denní dojíždění do práce výborná věc.