Womaida napisał:
Drzel jsem se....ale nemuzu. Jak muzete PROBOHA prihodit do srovnani Imprezu GT. Jel jste s tim nekdy? O1 RS a Fabia RS jsou sportovne ladene hatchbacky (liftbacky). Impreza je ostre sportovni auto. Jen naklady na rocni udrzbu Imprezy by kdekoho svlekly do slipu. A to nemluvim o pouzitelnosti pro "bezny provoz". Prvni generace Imprezy ma nadrz na 45l a pod 15l/100km se s ni jezdit neda. Zato za 25 velmi lehce. A pruzne zrychleni s razeni prilis nesouvisi. Co treba vzit v potaz rozsah akcerelace?...
WRX STIcko je opravdu dost sportovni auto a pokud dostava do tela, tak servisni naklady nejsou uplne zanedbatelne to je pravda. Ovsem GTcko je vcelku normalni auto, ktere ma jediny vaznejsi problem pro bezne jezdeni a sice, ze s petikvaltem toci na dalnici strasne moc, takze se s ni tam neda poradne jezdit (hluk, spotreba, dojezd). Na druhou stranu nekolik mych znamych GTcko ma, jsou to lide se vcelku prumernymi prijmy a jsou schopni je vicemene bez problemu uzivit.
Samozrejme zalezi to na tom jak s tim budete jezdit, pokud budete jezdit na krev nekde na okruhu, tak tricet tisic ve znicenem materialu za patnact minut neni problem, ale na takove jezdeni neni prilis urcene ani to GTcko natoz jakakoliv Skodovka. Pri beznem sportovnejsim jezdeni nema GTcko o moc vyssi naklady nez normalni vuz.
Co se tyce te spotreby tak 25l/100 neni problem ani s tou Octavii.