EKKAR napisał:
Bohužel, s agregáty do VŠECH Škodovek je to stejné, jako s ukončením výroby Felicie - byla mnohem konkurenceschopnější, než Golf IV., tak musela z trhu, proto jsou i Oktávie osazované jako ze zlého snu. Vzpoměňte si na Felicii 1,6 - já ji měl jako služební, jezdilo nás s ní asi 5 řidičů, a byla k neutahání.
Je to tak, Za to že se ve Škodovkách neobjevují mnohem lepší motory, může jen VW. Je to úplně prosté - Škoda umí vytvořit mnohem kvalitnější a zdařilejší automobil, než její mateřská firma, čili VW. Vezměte si už jen tu kvalitu interiéru atd... To přece nemůžou Němci dopustit aby se něco takového přihodilo a Škoda se prodávala více než cokoli jiného. A že Škoda na to má. Příklad jsou ty zmiňované motory - už jen to že Škoda přijde jako úplně poslední na řadu i co se týče obměny motorů PD za systém Common Rail. Kdo trochu přemýšlí, tak mu to dojde!
Škoda je a bude ojebávaná od VW jak se dá, vždyť i v samotném Něměcku jejich prodeje stoupají. Další příklad prp nevěřící - v novém Superbu VW zatrhlo použití imitace dřeva v interiéru, aby nepůsobil tolik luxusním dojmem a předešlo tak poklesu prodejů jejich ,,Pašíků"
Tak by se dalo pokračovat do nekonečna. Kdo se pohybuje v pozadí automobilového průmyslu, ten ví. Ostatní se jen dohadují. Děkuji