0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia - kupujeme ojetinu

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, ostatní, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.04.2006 18:29, Placené články
bengo napisał:
A opěj slinty pana Hranola ...
Začíná mě to tady vůbec připomínat fantasmagorie jak vystřižené ze středeční přílohy mf dnes, kde každou středu vychází obsáhlý "test" fabie, koktavie, felicie apod. A nebo když je někde ilustrační foto k nějakému článku, vždy je tam jakoby "náhodou" zachycený zrovna některý z produktů Simply clever. Ale to jsou jen náhody všechno...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.04.2006 18:33, RE: ???
bengo napisał:
A opěj slinty pana Hranola ...
Fabia je totiž krok zpátky jak co se týče prostoru tak motorů /krom koncernových VW/oproti felicii.Ne však ve kvalitě zpracování a modernosti a robustnosti.Ostatní automobilky každý nový model zvětší aspoň o pár cm ale fabia je ve finále ještě menší než ten 15let starý favorit....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.04.2006 18:54, RE: Prostornost Fabie
Kolega z SK napisał:
Až na to že kéď sediš vpredu ako spolujazdec tak búchaš nohami do prístrojovky a keď posunieš sedadlo dozadu tak za tebou nemôže nikto sedieť. To jest realita..... Ale je to malé auto tak.... ale odvahu napísať niečo také ako Jirka by som aj tak nemal::::""Měřím 185cm a nemám na žádném místě ve Fabii problém s místem, vzadu mi schází cca. 2cm do stropu, pro kolena bez problémů"" Somarina..... Išiel som, a viem ako je to tam s miestom. Mám 180 cm. Ale ešte raz je to malé, auto takže je to v nor...
Znovu říkám: Nemám problém s místem pro kolena (jako A8 to samozřejmě neni), ale pokud člověk sedí jak má sedět (prdel co nejvíc dozadu, přední sedadla mírně sklopená vzad (ne lehátková úprava) tak tam místo všude mám. A postav se třeba na hlavu, jestli mi nevěříš.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.04.2006 17:52, RE: Prostornost Fabie
Jirka napisał:
Znovu říkám: Nemám problém s místem pro kolena (jako A8 to samozřejmě neni), ale pokud člověk sedí jak má sedět (prdel co nejvíc dozadu, přední sedadla mírně sklopená vzad (ne lehátková úprava) tak tam místo všude mám. A postav se třeba na hlavu, jestli mi nevěříš.
Taky jde o to,jak takováhle krabička typu fobie dopadne při bouračce - čili bezpečnost nulová, když se člověk už při sezení v klidu mlátí o všechno kolem sebe - strop,madla,přední sedadla... Zakázal bych vyrábět takovýhle šroty!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 30.04.2006 13:49, RE: vnitřní prostor FABIA
EL napisał:
ŠKODA FAVORIT z roku 1990 má mnohem více vnitřního prostoru. FABIA je snad jenom pro trpaslíky. Jel jsem ve FABII několik km a myslel jsem, že začínám trpět klaustrofobií.
Přesně. Já jezdím Favoritem a občas přesedám do strýcové Fabie 1,2 HTP. Můj závěr je asi takový, že Škodováci si to oproti Favoritu s prostorností pěkně posrali. Nehledě na jejich heslo "Kus auta navíc". Přece novější generace musí nabídnou za více peněz více místa a to oproti Felicii a Favoritu neplatí. Jak jsem se dopředu sedl (182 cm) tak aby za mnou stejně vysoký chlap mohl vůbec sedět, tak jsem musel koleny drtit paluvní desku a on vzadu roztáhnuté kolena. Jinak motor 1,2 mi pro dvě osoby stačil a to jezdím relativně svižně. Ale taqky je pravdou, že jsem Fabii ujel s mým Favoritem na LPG v hodně prudkém stoupání a to v ní seděl mladý dravý řidič sám. Ale na ježdění po tankodromu jako jsou naše silnice to stačí... Mimochodem jsem seděl v Thalii a nezdálo se mi, že tam je méně místa.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.05.2006 19:10, Můj názor
Mně příjde fábie jako přibližovátko za hodně peněz, v zadu je opravdu málo místa, pokud se přední sedačky posunou. Jízda je pak utrpením. Měřím necelých 170cm. Nelíbí se mi ani ta tvrdost sedaček, ale to je trend VW. Motor 1.2 není nijak svižný, ale na našich cestách ujde. Jen mě zaráží spotřeba, kolegyně jezdí s 1.2 za 7 - 9l. Design je o vkusu, mně je odporný, ale to třeba i Toyota se mi vůbec nelíbí, nový Nissan vs. Renault je taky nic moc a to dávám přednost japoncům. Nepříjemné jsou i pazvuky zadních dveří, ale třeba to ostatním nedělá. Pro mně skončila éra solidních škodovek za odpovídající cenu v této třídě Felicií i když se to taky sypalo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.05.2006 22:45, Pryč růžové brýle!
Tady není prostor na chválu tak nepovedeného auta,jak je Fábie.Vždyť přece neznamená,že když je to české vozidlo a dostalo to skoro "z povinosti" titul Auto Roku,že to bude opravdu to nej v dané kategorii!!! Je to opravdu rozporuplné auto.Na ježdění na zahrádku,do obchodu a po městě je to možná přijatelné přibližovadlo,ale ne z takovou poruchovostí,jakou mají majitelé Fábií kolem mne.Je to skutečně prodávané jen díky "domácí značce", jakože lidové vozidlo s dobrou dostupností náhradních dílů,které opravý kdejaký Franta v garáži (přitom to tak není,vůz už je to docela složitý!!!)
Možná by se to vše dalo přehlédnout,kdyby přechod z Felicie na Fábii nebyl pro nové majitele tak cenově drastický! Felicie byla za své peníze finančně přiměřené vozidlo daným vlastnostem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 15:52, RE: Pryč růžové brýle!
Marek napisał:
Tady není prostor na chválu tak nepovedeného auta,jak je Fábie.Vždyť přece neznamená,že když je to české vozidlo a dostalo to skoro "z povinosti" titul Auto Roku,že to bude opravdu to nej v dané kategorii!!! Je to opravdu rozporuplné auto.Na ježdění na zahrádku,do obchodu a po městě je to možná přijatelné přibližovadlo,ale ne z takovou poruchovostí,jakou mají majitelé Fábií kolem mne.Je to skutečně prodávané jen díky "domácí značce", jakože lidové vozidlo s dobrou dostupností náhradních dílů,kte...
Presne tak! Vždy keď som napísal že Fabia je poruchová a nespoľahlivá a celkovo na nej nie je nič výnimočné aby sa tak predávala, tak všetci "Fabiaci" na mna vyskakovali, lebo podľa nich je Fabia "nadpozemské vozidlo so super obrovským komfortom, výkonným motorom...." Same kraviny. Ja tiež od svojich známich, ktorý Fabiu majú viem čo je zač. Stabilizátory, lambda sondy, el.okna, žiarovky v svetlách(jednu vymenite a druha odíde), servo riadenie......Proste škoda to kúpiť. A tie motory, hlavne stary 1.4 (44, 55KW), ktorý má korene ešte v MB1000 alebo aj 1.2 (40, 47KW)..sú neskutočne poddimenzované a kto tvrdí že Fabia s 1.2 alebo 1.4 ide dobre, tak v inom aute ešte nešiel. Ich výkony neskutočne za konkurenciou zaostávajú. To isté som počul aj o spoľahlivosti Superba. Ľudia to proste kupujú zo zvyku tak ako u vás v CZ tak aj u nás v SK. Keď ešte tak fakt ta Felicia za tu cenu stála, ale ďalej už platí Škoda -Simply never
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 17:50, RE: Prostornost Fabie
Hranol napisał:
Taky jde o to,jak takováhle krabička typu fobie dopadne při bouračce - čili bezpečnost nulová, když se člověk už při sezení v klidu mlátí o všechno kolem sebe - strop,madla,přední sedadla... Zakázal bych vyrábět takovýhle šroty!!!
Hranole nejsi náhodou epileptik, ty máš opravdu velkej problém jménem Fabie, sbal baťoh a jeď do Mongolska tam budeš mít spoustu místa okolo sebe.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 18:20, RE: Pryč růžové brýle!
Kolega zo Slovenska napisał:
Presne tak! Vždy keď som napísal že Fabia je poruchová a nespoľahlivá a celkovo na nej nie je nič výnimočné aby sa tak predávala, tak všetci "Fabiaci" na mna vyskakovali, lebo podľa nich je Fabia "nadpozemské vozidlo so super obrovským komfortom, výkonným motorom...." Same kraviny. Ja tiež od svojich známich, ktorý Fabiu majú viem čo je zač. Stabilizátory, lambda sondy, el.okna, žiarovky v svetlách(jednu vymenite a druha odíde), servo riadenie......Proste škoda to kúpiť. A tie motory, hlavne sta...
Kolego, vypadá to že srovnáváte nesrovnatelné, srovnejte co můžete koupit za kolik peněz ve stejné velikosti, takže pokud budete srovnávat 1,2 Fabii, tak si k tomu přiřaďte prosím Polo 1,2 HTP, Corsu 1,2, Fiestu 1,3 atd. Zjistíte pokud budete mít tu šanci se projet všemi konkurenty, že každé vozítko má své specifikum, jedno je horší či lepší v něčem a druhé v jiném, všeobecně například třívalcové 1,2 neoplývají kultivovaným chodem u žádné značky, je to dáno konstrukcí.Zrovna tak zjistíte, že posadit se na zadních sedačkách v této kategorii z avyšším řidičem, bude asi přinášet tento styl minimálně křeče do dolních končetin. Cenové přestřelky konkurence v současné době vždy srazí cenu nového vozidla na velmi podobnou mez, takže potom nezbývá nic jiného než si vybrat tvary, které jsou každému člověku nejblíž.Někdo raději Japonce, někdo raději Evropu a někdo si vůz těchto parametrů nekoupí vůbec a raději si za stejnou cenu koupí větší starší ojetinu a všichni jsou spokojeni.Ono už se dávno říká každé auto má svého kupce, tak jako vy si nikdy nepřídíte Fabii tak zase spousta lidí s ní bude maximálně spokojena a přežije nemoci, které opět provází každou značku. Všeobecně se totiž nedá říci, že nějaká značka je naprosto bezchyby. Postupem času, kdy se výrobci snaží snížit výrobní náklady a proti tomu dopřát zákazníkovi komfort za přijatelné peníze. Vozy rokem výroby do 1999 měly všeobecně daleko méně technických problémů. Ale to je doba.
A ještě jedna věc - nejzajímavější na Vašm příspěvku je to, že všechny informace máte zaručené od známých ale vlastní zkušenost ani jedna...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 19:52, pre Dana
Dan napisał:
Kolego, vypadá to že srovnáváte nesrovnatelné, srovnejte co můžete koupit za kolik peněz ve stejné velikosti, takže pokud budete srovnávat 1,2 Fabii, tak si k tomu přiřaďte prosím Polo 1,2 HTP, Corsu 1,2, Fiestu 1,3 atd. Zjistíte pokud budete mít tu šanci se projet všemi konkurenty, že každé vozítko má své specifikum, jedno je horší či lepší v něčem a druhé v jiném, všeobecně například třívalcové 1,2 neoplývají kultivovaným chodem u žádné značky, je to dáno konstrukcí.Zrovna tak zjistíte, že pos...
A zase len ja. Prečitajte si celú diskusiu a zistíte že nie len moji známi ale aj iní majú problémy s Fábiou, alebo navštívte www.autorecenze.cz.
Proste ja si myslím, že za tu cenu sú aj lepšie auta na trhu, takže neviem pochopiť prečo ju ľudia vo veľkom kupujú. Keby bola niečim výnimočná (spoľahlivsťou, motormi, výbavou...), ale ona nieje. Možno sa zda niektorým výhodné, že je to domáca značka. Ale veď aj náhradné dielce sú približne rovnako drahé ako na ostatné značky.
Ale súhlasím s vami, každy nech si vybere čo mu vyhovuje. Každý z nás má iné predstavy o ideálnom automobile.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.05.2006 10:26, Fabia - dojmy
Všichni zde buď na Fabii nadávají, nebo ji vynášejí do nebes. Se škodovkami jezdím skoro 20 let, nikdy nebyly vzorem tichého spolehlivého vozu, na který není potřeba sáhnout. Vždycky měl nějaký model své mouchy, ale dalo se říct, že vývoj spěl vpřed. Největším pokrokem byl přechod z řady 105/120/130 na Fávo, i když výhody se projevily až totálním zavržením karburátorových motorů a přechodem na vstřiky. Následující facelift na Felinu byl opravdu jen kosmetickou úpravou designu, i když i felda dostala do dveří výztuhy proti bočnímu nárazu, jiné motory atd. Její nemocí zase byla rez, hlavně na 5. dveřích. Přechod na Fabii ale nebyl to pravé ořechové, vždyť se přecházelo z kategorie Golf III ( a dá se říct i IV) na kategorii Polo!!! Tady ze třídy nižší střední na malé, proto všechna srovnání Fáčko/Felda proti Fabce nemají cenu!!! Porovnávají nesrovnatelné!!! Pravdu zde řekl jen ten názor, že všichni výrobci se snaží v následující generaci vytvořit více prostoru a luxusu, ale v případě Škodovky by to platilo v řadě Felicie - Octavie!!!! Ta je dnes brána jako střední třída, vnucováním Fábie jako náhrady za Feldu se koncern VW dopouští podvodu na svých českých zákaznících, zkuste Němcům nabídnout jako rovnocennou náhradu za jejich ojetý Golf IV nové Polo!!! Pošlou Vás do háje a koupí si Oktávii nebo japonce, protože bude mít víc prostoru, víc pohodlí...Takže nemá cenu se hádat, pravou příčinou je podvodné jednání výrobce, ne design nebo velcí a nespokojení lidé. Mimochodem můj názor na Fábii je ten, že je to šeredné auto, které vypadá jako slisované v řetězovce mezi dvěma kamióny, pohodlné jen pro člověka sedícího vpravo vpředu a natolik bezohledného, že si pohodlí vynutí bez ohledu na toho vzadu - řidič je utiskován volantem a vynucenou pozicí nohou na pedálech, které jsou všechno jen ne ergonomické, žravé z důvodu poddimenzování výkonu v poměru k váze, a nevýrazné z důvodu absence normální palety barev, z těch vyblitých pastelových zelení, žlutí a podobných nebarev se mi dělá zle. Ale na vlastní oči jsem viděl následky střetu Fábie x Liazka, kdy líza měla na tachometru nejmíň 70, a Fábie určitě 100, a po čelním DUC líza neměla přední nápravu, ale střední nápravu, a řidč Fábie měl pouze rozražené čelo. U Fábie pak čelní sklo začínalo cca 10cm za hranou toho, v co se změnil předek auta, ale všecky dveře šly otevřít a řidič byl schopen odejít po svých. Tolik k pasivní bezpečnosti Fábie, je až nadměrná, a všecky ty výztuhy svojí váhou autu spíš škodí, zvlášť když výrobce z důvodu ceny poddimenzuje motor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.05.2006 17:54, Pro kolegu ze Slovenska
Kolega zo Slovenska napisał:
A zase len ja. Prečitajte si celú diskusiu a zistíte že nie len moji známi ale aj iní majú problémy s Fábiou, alebo navštívte www.autorecenze.cz.
Proste ja si myslím, že za tu cenu sú aj lepšie auta na trhu, takže neviem pochopiť prečo ju ľudia vo veľkom kupujú. Keby bola niečim výnimočná (spoľahlivsťou, motormi, výbavou...), ale ona nieje. Možno sa zda niektorým výhodné, že je to domáca značka. Ale veď aj náhradné dielce sú približne rovnako drahé ako na ostatné značky.
Ale súhlasím s vami, ka...
To není jen na Vás...když si po 28 příspěvcích čtenář přečte opět původní článek tak zjistí, že se nechá strhnout příspěvky ostatních a že v článku nikdo do nebes Fabii nevynáší. Každé auto má své klady a zápory.Design je opravdu na každém, takže jestli se zdá někomu nabouaná ze předu nebo zezadu.....Domnívám se že nejekonomičtější provoz poskytovala ze Škodovek Felicia - náhradní díly jsou opravdu nejlevnější a pokud člověk potřebuje vozidlo ke každodennímu dojíždění do práce a do městského provozu tak čepy, destičky a veškerý "spotřební materiál" je nejlevnější.Zase měla problémy se zapalovací lištou, která při uvedení na trh typu MPi stála 9000Kč, po problémech a s tím, že se musí vyměnit kus za kus škodovka stáhla cenu na polovic. A páté dveře, když nebudu brát polské repliky tak s oboustranným lakem vycházejí hodně přes deset tisíc. A ty dveře čekají každého majitele Felicie.Takže také můžete říci samé velké položky.Fabia na tom je samozřejmě hůře, vzhledem k pokročilosti technologií, ale pokud srovnáte ceny originálních dílů tak mi to zas tragické nepřipadá. Samozřejmě je dnes trend používat druhovýrobu, která někdy stojí i polovičku ceny originálu.Ale to je každého boj co si vybere. Proto tvrdím, postavte deset řidičů, každý bude mít jiný dojem, jinou spotřebu s jakýmkoliv motorem, jiné provozní náklady po ujetí např. intervalu výměny. Věřím tomu, že pokud by si někdo dal práci a spočítal veškeré náklady vozidla např. po ujetí 100 tis. kilometrů, divili bychom se jak se ta čísla mohou podobat, někde je dražší to někde zase jiné.Na Fabii v jedné serii odcházel elektrický svazek, který si škodovka účtovala cca 35000Kč, ale zase koroze 5. dveří se Fabie netýká.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 07.05.2006 11:57, slabina-motory
Me se jako nejvetsi slabina jevi motory, uz 1.3 51Kw ve feline, ktera ma 950 Kg neni nic extra, tady se pise, ze 1.4 55kw na 1200kg je OK. Kroutak o tolik vetsi neni. Fabia je bezpecnej tancik, ale dobre jezdi jen s 1.4 74kw, a pak 19.sdi/tdi. Tot muj nazor. V dnesni dobe je slaba a je ostudou, ze za standardni motor na svou tridu (ne 3 valec) se priplaci tak moc.. Podivejte se vsude kolem, na tak tezky auto se nic pod 55kw nedava v ZAKLADU! Jinak za cenu, kolik stoij fabky se (od 150.ooo) daji sehant uz novy auta... Sice slabsi, ale novy...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.05.2006 10:14, RE: slabina-motory
Komik napisał:
Me se jako nejvetsi slabina jevi motory, uz 1.3 51Kw ve feline, ktera ma 950 Kg neni nic extra, tady se pise, ze 1.4 55kw na 1200kg je OK. Kroutak o tolik vetsi neni. Fabia je bezpecnej tancik, ale dobre jezdi jen s 1.4 74kw, a pak 19.sdi/tdi. Tot muj nazor. V dnesni dobe je slaba a je ostudou, ze za standardni motor na svou tridu (ne 3 valec) se priplaci tak moc.. Podivejte se vsude kolem, na tak tezky auto se nic pod 55kw nedava v ZAKLADU! Jinak za cenu, kolik stoij fabky se (od 150.ooo) daji ...
Tento dojem jsem dostal už ve chvíli, kdy mi kolega v práci přinesl ukázat první propagační materiály k Fábii. Po porovnání pohotovostní váhy vozu, která je v souladu s množstvím výztužného "železa" vevařeného do dutin kastle, s možnostmi nabízených pohonných jednotek, jsem konstatoval, že jediný motor, který může v tomto tanku slušně fungovat, je 1,6 benzín nebo 1,9 diesel, váha dost přes tunu "zasucha" není nic pro 1,4, neřkuli 1,2. A to ta auta mělo projetých jen pár zkušebních jezdců a vyvolených prominentních zákazníků. Jestlipak se někdo z vedení automobilky obtěžoval popřát sluchu názorům zkušebních řidičů na nízkovýkonové verze motorů v kombinaci s šasi Fábie, anebo se tyto testy pro úsporu nákladů jen simulovaly...?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.05.2006 01:53, RE: slabina-motory
EKKAR napisał:
Tento dojem jsem dostal už ve chvíli, kdy mi kolega v práci přinesl ukázat první propagační materiály k Fábii. Po porovnání pohotovostní váhy vozu, která je v souladu s množstvím výztužného "železa" vevařeného do dutin kastle, s možnostmi nabízených pohonných jednotek, jsem konstatoval, že jediný motor, který může v tomto tanku slušně fungovat, je 1,6 benzín nebo 1,9 diesel, váha dost přes tunu "zasucha" není nic pro 1,4, neřkuli 1,2. A to ta auta mělo projetých jen pár zkušebních jezdců a vyvol...
Pred mesiacom mi foter kupil novu fabiu, mam 19 je to moje prve auto, jazdil som s jeho camry, a ta je super vzdy bol fanusikom japonskych znaciek, a tak sa bal aj on aj ja ze aka ta fabia bude, no kupil 1,4 74 kw vo vybave elegance, to znamena, ze ma klimatizaciu,komplet elektriku,palubny pocitac,vyhrievany sedadla,zabudovane radio s cd. a vnutry ma velmi pekne blede calunenie, nemam k nej absolutne ziadne vyhrady, mozno na spotrebu, ked mam tazku nohu tak mam priemerku kludne okolo 9-10 litrov, no to akcelrujem s plynom na podlahe a vytacam to do 6 tisic otacok.. ale zase pri pokojnej jazde sa stym da urobit 6,5 - 6 litrov.. a co ma prekvailo je servo, je naozaj skvele.. celkovo namna urobila fabia dobry dojem, preto odporucam kupit, mozno nie ako rodinne auto, ale ako druhe auto v rodine je absolutne postacujuce...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 21.05.2006 07:31, RE: jsme ČEŠI neee??
anonym napisał:
Pred mesiacom mi foter kupil novu fabiu, mam 19 je to moje prve auto, jazdil som s jeho camry, a ta je super vzdy bol fanusikom japonskych znaciek, a tak sa bal aj on aj ja ze aka ta fabia bude, no kupil 1,4 74 kw vo vybave elegance, to znamena, ze ma klimatizaciu,komplet elektriku,palubny pocitac,vyhrievany sedadla,zabudovane radio s cd. a vnutry ma velmi pekne blede calunenie, nemam k nej absolutne ziadne vyhrady, mozno na spotrebu, ked mam tazku nohu tak mam priemerku kludne okolo 9-10 litrov...
Nejlepší asi bude Když všichni ti méně bohatí češi budou jezdit ve fábiich, ti více bohatí v ochcávkách a ti nejbohatší v superbech!!! A celý svět nám bude závidět ten náš posranej vozovej park!! Fuck off KONCERN VW!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 21.05.2006 13:45, RE: slabina-motory
anonym napisał:
Pred mesiacom mi foter kupil novu fabiu, mam 19 je to moje prve auto, jazdil som s jeho camry, a ta je super vzdy bol fanusikom japonskych znaciek, a tak sa bal aj on aj ja ze aka ta fabia bude, no kupil 1,4 74 kw vo vybave elegance, to znamena, ze ma klimatizaciu,komplet elektriku,palubny pocitac,vyhrievany sedadla,zabudovane radio s cd. a vnutry ma velmi pekne blede calunenie, nemam k nej absolutne ziadne vyhrady, mozno na spotrebu, ked mam tazku nohu tak mam priemerku kludne okolo 9-10 litrov...
Jo Hnupe a ve vybavě elegance a za 400 tis !! Nejsem PIČA abych koupil takoveho maleho zmrda jako druhe auto do rodiny! za ty penize určitě NE!! A ani kdybych byl milionář jako tvůj FOTR!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 22.10.2006 18:27, Jaký typ?
Chtěl bych Fabii, kterou bych používal tak 90% město a občas komunikace 1. třídy a velmi málo dálnice. Takže mi jde hlavně o co nejnižší spotřebu. Budu jezdit převážně sám, takže zatížení minimální. Nejsem důchodce, který jezdí jenom v neděli do kostela, ale taky nejsem žádnej závodník, který chce machrovat, jak to odpálí na semaforech, proto výkon moc neřešim - hlavně že to pojede Bral bych tak spotřebu 7 - 8 litrů, tak možná ta 1.2???? Jaká je tak spotřeba? A kolik tak stojí? Dík
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.03.2007 14:14, RE: Vnitřní prostor
petr napisał:
Sedni si do jiného auta v této kategorii s podobným rokem výroby a pak teprve zjistíš, že Fabia je na tom s vnitřním prostorem opravdu velice dobře.
Raději se zeptám takhle: které auto ve stejné kategorii (B) má méně místa na zadních sedadlech než Fabie? Punto má víc, Accent má víc, Getz má víc, myslím, že i Fiesta je trochu větší, Polo a Ibiza jsou plusmínus stejné.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.