0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia Combi 1,4 16V (55kW)

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.01.2006 08:11, RE: To není nejlepší volba...
Canondal napisał:
S hodnocením tohoto motoru nemůžu souhlasit. Za 4 roky mám najeto 195.000 km (55 kW, Combi), dlouhodobá spotřeba těsně nad 6l/100 km, velmi vysoké servisní náklady (prohlídka na 180.000 km stála 30.000,- Kč - a to jsem nehlásil žádné závady). Jezdím v drtivé většině sám, to ještě ujde, ačkoliv předjíždění si musím velmi pečlivě rozmýšlet, vzhledem k charakteristice motoru. Na dálnici se to po chvíli dokáže rozjet na tachometrových 195 km/hod, nad 140 km/hod to však zrychluje jen velmi neochotně....
co by jsi chtěl za 30kolíků ve 180 000 km- jen si to spočítej : rozvody , olej , olejový filtr , vzduchový filtr , prachový filtr , svíčky , brzdové destičky možná i kotouče , práce , atd . atd. tak se nediv jak trouba když jsi nehlásil žadný závady že to je tak drahý !!!!!! Každá prohlídka každých 90tis. km je nejmastnější .

A s autorem úvodního článku nemohu souhlasit : zamrzání klikové skříně - toto byl problém jen pár vozidel serie , a ti co patří do této serie a jezdí na prohlídky do autorizovaného servisu tak už to mají dávno odstraněné - domontováním přídavného vyhřívání hadice . A to o té převodovce a tlumičích JE PĚKNÝ BLÁBOL .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.01.2006 16:51, RE: To není nejlepší volba...
ogin napisał:
co by jsi chtěl za 30kolíků ve 180 000 km- jen si to spočítej : rozvody , olej , olejový filtr , vzduchový filtr , prachový filtr , svíčky , brzdové destičky možná i kotouče , práce , atd . atd. tak se nediv jak trouba když jsi nehlásil žadný závady že to je tak drahý !!!!!! Každá prohlídka každých 90tis. km je nejmastnější .

A s autorem úvodního článku nemohu souhlasit : zamrzání klikové skříně - toto byl problém jen pár vozidel serie , a ti co patří do této serie a jezdí na prohlídky do...
Suohlasím s Oginem, autor tohoto článku napsal opravdu pěknej blábol co se závad týče a Anonym zřejmě nikdy nejel ve fabii, jinak by se nedivil, že fabia drží jako přibitá. Škoda, že nám Anonym nenapsal, jaký vlastní vůz, ale zřejmě řídil auto pouze na matějský.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.01.2006 19:05, Osle
Canondal napisał:
S hodnocením tohoto motoru nemůžu souhlasit. Za 4 roky mám najeto 195.000 km (55 kW, Combi), dlouhodobá spotřeba těsně nad 6l/100 km, velmi vysoké servisní náklady (prohlídka na 180.000 km stála 30.000,- Kč - a to jsem nehlásil žádné závady). Jezdím v drtivé většině sám, to ještě ujde, ačkoliv předjíždění si musím velmi pečlivě rozmýšlet, vzhledem k charakteristice motoru. Na dálnici se to po chvíli dokáže rozjet na tachometrových 195 km/hod, nad 140 km/hod to však zrychluje jen velmi neochotně....
Co jsi s tím prosimtě dělal pak se nemůžeš ani divit. Náhodou je to fajnové autíčko. "Kdyby sese o to staral tak s tím nemáš takové problémy"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.01.2006 19:09, RE: servis
vitek napisał:
Já mám ,,fabku 3 roky,, 1,4MPi - říkám jí moje milá socka. Za ty peníze mě nenechala nikdy ve štychu, má celkem tuhou plechařinu, v zatáčkách taky sedí, každý rok s ní dělám hory , vymačknu z ní co potřebuji ---ale prostě nejede.Ideální pro rodinu , důchodce a ty , na jejichž ledvinu nikdo nečeká. Kdyby se někomu zdálo , že v ní je málo místa, tak si může doplatit a koupit autobus. Hodnocení kladné!
Souhlasím s tebou máme stejné hodnocení.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.01.2006 08:10, RE: servis
Radek napisał:
Souhlasím s tebou máme stejné hodnocení.
Tak se pánové pochlubte čím se vozíte a s čím porovnáváte, když tak kritizujete. Třeba se opravdu zasmějem. Podle mě Fabia má jeden z nejlepších podvozků !!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 28.01.2006 19:24, RE: DRŽÁK
pit napisał:
Zřejmě asi ty nejsi člověk, když ti nevyhovují sedadla ve Fabii!
to chces rict ze jsou dobry jo ?? ha ha ha.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 28.01.2006 19:25, nejlepsi je v kadle kadle
benzin patri do zapalovace
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 28.01.2006 19:25, nejlepsi je v kadle kadle
benzin patri do zapalovace
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.01.2006 17:27, RE: nejlepsi je v kadle kadle
mergl napisał:
benzin patri do zapalovace
a nafta do kamen a plyn do kuchyne, co?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 19:37, RE: To není nejlepší volba... To: Ogin
ogin napisał:
co by jsi chtěl za 30kolíků ve 180 000 km- jen si to spočítej : rozvody , olej , olejový filtr , vzduchový filtr , prachový filtr , svíčky , brzdové destičky možná i kotouče , práce , atd . atd. tak se nediv jak trouba když jsi nehlásil žadný závady že to je tak drahý !!!!!! Každá prohlídka každých 90tis. km je nejmastnější .

A s autorem úvodního článku nemohu souhlasit : zamrzání klikové skříně - toto byl problém jen pár vozidel serie , a ti co patří do této serie a jezdí na prohlídky do...
Kotouče i bubny jsou ještě původní (originální !), pouze jednou stažené na soustruhu. Jezdím totiž za své, tudíž co nejekonomičtěji. Ty jsi někdy takové cifry za servisní prohlídky už platil, když jsi tak nebývale udivený mým překvapením ?! A pro Tvou informaci: mám detailní srovnání provozních nákladů s Octavií I 1.6 75kW, r.v. 1999, najeto 265.000 km - bez PHM, pneu, dálničních známek atd. Servis na 1 ujetý km vychází na necelé 2/3 nákladů investovaných do Fabie 1.4i 16V 55kW. A navíc ta Octávka aspoň vcelku slušně jede. A amortizace, nebo spíš reálné prodejní ceny ojetých Fábií ve vztahu k pořizovacím cenám rozhodně nesvědčí ani trochu ve prospěch Fábie. To si snad na bazarech dokážeš ověřit sám.
reagować
gabcik
ilość wystąpień1
data registracji06.08.2013
Wtorek 06.08.2013 08:55, kdo poradi
Dobry den. Koupil jsem si fabii kombi 1.2 kde ve vybave je dalkove otvirani dveri. Rád bych toto dálkové ovládání na voze vypnul. Vim ze staci vyndat baterii s klice zapalovani ale ja chci vypnout dalkac primo prijimace vozu. Dik Juro
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.