Kobyla napisał:
Za více než půl mega si představuju pohodlnějšího a příjemnějšího dělníka na cestování,Jenže tenkrát spousta lidí podlehla "škoděmánii" a tak to docela chápu.Pro rodinu cenově nedostupný auto s poměrně vysokými náklady na provoz.Připadá mi docela úsměvná zmíňka o spotřebě 5,1 l/100km,jo je úžasná,cena za naftu bohužel není jediná investice,dražší výměna náplní,pojistka atd.V podstatě fabia patří mezi průměrně spolehlivá auta s tvrdým podvozkem,s židlema místo sedaček,přemrštěné ceny za "vw nads...
......kdo jí jezdil, má jistě podobný názor.... hele jako to bych si netroufl tvrdit ani náhodou... je snad jasný, že co člověk, to jiný nároky na auto, na komfort, na vzhled, jízdní vlastnosti a podobně. říkat že lidi podlehli škoda mánii??? Co je to za blbost? Ale nebo ano, ale zřejmě to něčím bude, zřejmě ta auta lidem vyhovují svým poměrem, vzhled, cena, jízdní vlastnosti, výkon, komfort, náklady, servisní síť.... Pokud by to tak nebylo, tak Škodovka prostě nejprodávanější nebude, to je snad jasný každýmu...Proč teda lidi nepodlehli TPCA manii? nebo HYUNDAI manii ?? To se tu vyrábí taky ne ???na jednom se shodneme ale, byly doby ještě nedávno, kdy opravdu nebyla škodovka z těch nejlevnějších, ale prostě mohla si to dovolit, z celýho koncernu se prodávala nejlíp(ne jen u nás) Díky recesi světový ekonomiky je na tom dneska škodovka s cenama naopak velmi slušně...jinak nemá smysl tu rozebírat, že výhoda dieselu je od určitého průběhu km (fabia cca 30 tis ročně) neoddiskutovatelná, krom toho pisatel psal, že se jedná o auto služební, tedy s větším nájezdem km, tak narážku na nákladný provoz TDi považuji JEDNOZNAČNĚ :o) za irelevantní...