anonym napisał:
chcel tým povedať, že pre vypadnuté osvetlenie ovládačov topenia nebol nútený odvážať auto na plošine ako nepojazdné. To je tak ťažko pochopiteľné. Ak hovorí, že má výborný podvozok, ktorý je alé poddimenzovaný, tiež sa to dá pochopiť. Prečo každý len rýpe? Prišiel mráz a váš favorit nejde naštartovať?
Chtěl jsem jen upozornit na vzájemně si odporující věty :
1. Odstavec začíná slovy : "Fabia má výborný podvozek ..."
Hned další odstavec začíná : " Horší je podvozek ..."
Pak píše o to, že se porouchal startér a hned v následující větě píše, že ho nikdy nenechala ve štychu. Jinak si myslím, že závady odpovídají počtu ujetých km (píše, že ho koupil s více jak stotisíci najetými km). Trošku mě překvapila ta ložiska (výměna po 15 tis. km). Jinak ta přední náprava je skutečně mizerná - stabilizátory jsem měnil u Fábie na cca 10 tis.km u tříválce 1,2 (takže na hmotnost motoru to svádět tak úplně nejde). Já bych o Fábii nikdy nenapsal, že má výborný podvozek (zvláště ne v kombinaci s šířkou pneu 165). Jinak celkem dobrý článek, kterej jen dokazuje, že Fabie je spíš průměrné auto (než lídr ve spolehlivosti - což někteří diskutující zaslepenci ani nechtějí vidět).