A4 napisał:
Jenže otázka, Ráďo, stojí trochu jinak. Pán chtěl původně poradit, jaký nafťák zvolit do Fabie. Lidi jsou ale různý. Někteří se snaží poradit a uvést svoje zkušenosti. Na druhou stranu se tu objeví pár jedinců, kterým o nějaký věcný rady nebo postřehy vůbec nejde. Místo toho přijdou s názorem, že pán je málem idiot, protože má tak stupidní nápad, že svoje peníze chce investovat do tak malýho auta jako fabie. Zato oni mají patent na rozum, a tak se mu snaží vnutit názor, že místo fabie v naftě je...
Já vím jak byla položená otázka, já si chtěl rýpnout a Fabiu mu vymluvit. Resp aby zahrnul i jiné konkurenty např střední třídu. Protože to mnoho lidí ani nenapadne. Prostě vidí reklamu a nic než Škodu si nedokáží představit. Prostě neprojedou 10 zcela odlišných aut a pak jedno zvolit. Ne, vezmou to první, což mě mrzí. Z těch dvou motorů co dal na výběr bych já tedy vzal asi tu starou 1.9 Měl by to být takový malinký loďnáček jedoucí si podle svého konstantní rychlostí a v pravém pruhu a nevšímat si co se děje kolem. Sice těmto praktikám neholduju, ale tady by se možná mohl z těch 47kw i lehče čipnout. Ta 1.4 má možná o cosi lepší parametry, ale jen v jednom bodě, to 1.9 je taková lineárnější jednoucí pořád podobně. Jsem neříkal dát za auto 3 mega, ale koupit auto co původně stálo 3 mega. Mi taky nikdo zadarmo nic nedal. Skoro celou vysokou jsem chodil po večerech dělat 5-6 dní v týdnu. To si zas nestěžuj, když něco chceš, musíš proto něco udělat. A ja autem nemachruju, na to jsou specialisté zas Golfisté (nejlíp černí s kérkou) Jinak tu zmiňovanou 750i nemam, to tu má Prasák. Ja jsem věrný přímé konkurenci
)) JJ od 5er nahoru, vystihl jsi to hezky
Náhodou přítelkyni jsem taky naučil s automatem a autem nad 5,2m a sama už říká že se jí velkým autem jezdí líp že to má cosi do sebe (parkování ještě dopilujem). Předpisy beru pouze jako orientačí to jj, ale mě poldové za 6 let zastavovali jen jednou (jezdím asi 3x týdně). Jindy kdyžtak jen probliknou majáky že zpomalit, já probliknu poruchovkou zpět a dobré. Nevím, asi ty nuly na SPZce či co. Navíc v praxi se většinou bere pravý pruh jedoucí 60km/h, levý kde jsou větší auta se pro jistotu většinou nezastavuje. Co se týče mé jízdní dynamiky tak zhruba 70% aut předjedu já, 30% předjede mě. Když už spěchám tak Oktávky TDI mají dooost co dělat aby stihli uskakovat doprava, ale to je tak 2x do roka. Většinou se snažím s provozem splývat (pak parádně klesá spotřeba). Víš jak kdo brzdí nebo naopak tlačí, tak ten dělá vždy paseku. Jinak nejvíc jsem jel asi 210 km/h, auto se tvářilo jak beránek a šlo cítět že má ještě po všech stránkách velké rezervy. Ale já už necítil potřebu to zkoušet. Spíš je lepší, že když jedeš 150 tak ti všichni uvnitř koukají na tachometr a nevěří tomu, protože si mysleli že jedem max 110. To mě vždycky dostane
)) To odfiltrování od vnějšího světa má něco do sebe. Kdo nezažil nepochopí. Jasně že se dá zabít v každém autě, i v kapotovaném náklaďáku . Naše vzájemná kolize, njn není nad srážku s blbcem že? hihi. Ne, vybourat se nechci, bouračka je extrém, normální lidé nebourají. Ale zase crash test mě vs Corsy (ta gen co teď zkončila) bylo, že můj gril protáhl její kapotu, přední sedadla a zkončil v jejím zadním opěradle a poté zdemolovanou Corsu odhodil zpět a tlačil před sebou pokračoval +- ve zvolením směru jak by se nechumelilo. Deformační zóny byly cca v půlce . Tak to zas potěší, víš jak, kdyby náhodou .... Tak doufám že jsem zodpověděl všecky Tvé otázky. PS: taky jsem začínal na malém (4,4m) dost slabém autě, vím jakéto je se koukat do levého zda se podél svodidel náhodou neblíží... dneska by se řeklo Xenony.