figo napisał:
Ach jo, no tak to není při 2.500 ale míň, já to úplně přesně nevím, nebo vy si snad pamatujete s přesností na 500 otáček kdy řadíte? Faktem je že při podřazení ze 3 na 2 je problém u 5-ti vozů z 8, ten problém nemám jen já, ale všichni řidiči co se v těch autech střídají. Nicméně si nedělám iluze že bych to tady byl schopen některým jedincům vysvětlit, neboť tady zjevně část čtenářů nikdy nepodřazuje z 3 na 2, a navíc trpí stihomamem, že při vytočení dieslového motoru nad 3.000 otáček se tento nenávratně poškodí.
Pokud si nepamatuju s přesností na 500 otáček, kdy řadím, tak raději o tom ani nebudu psát a nebudu se ztrapňovat! A jinak, vážený pane, podřazování, o kterém tady píšete, mi pasuje spíš k soutěžnímu vozu, než k běžnému ježdění po cestě, notabene ještě u nafty! Já osobně ŘADÍM z trojky na dvojku, ale nepodřazuji! Tím opravdu dáváte takovému motoru pěkný záhul. Pokud je to problém, jak píšete, u pěti vozů z osmi, tak to vidím tak, že 5 řidičů u Vás jsou motorističtí ichtyli! Jerryvsc