0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,4 MPI - jaký je stav po sto tisících km.?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 16:30,
Pěkná oběktivní recenze. Majitel je spokojený pouze přiměřeně a proto píše, že by si jí určitě znova nekoupil. To je celkový závěr.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 16:41, Konečně
Konečně je ke škodovkám někdo trošku objektivní.Mám zkušenost velmi podbnou,ale závad bylo mnohem víc.
měnili 2xkabelový svazek potenciometr na plynovém pedálu,rozpadl se plastový termostat motor se uvařil,měnila se vodní pumpa a spousta dalších závad.je to předražený krám.Když člověk jel trochu svižněji jel za 8-9litrů/100km.
"Auto" najelo 130tis.km z toho tak 5tis.na odtahovém voze a za opravy jsem splatil celou druhou fábii(jetou).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 16:52, RE: recenze
figo napisał:
Recenze je napsaná dobře a objektivně. K fabiím mohu dodat že u nás ve firmě jich máme 8, všechny s motory 1,4 TDi a odmyslím-li si neuvěřitelný zvukový a vibrační koncert této konkrétní pohonné jednotky, tak se jedná o dobrá auta bez vážnějších poruch. Jenom jako červená nit se u všech projevují 2 věci za prvé jde ve vyšších otáčkách velmi špatně podřazovat ze 3 rychlostního stupně na 2 (počítání zubů) a vyšší otáčky myslím tak okolo 2.500 - týká se to 5 kusů z našich 8 a to snad ani nemůže být...
Proboha, vy jedete s dieselem na trojku na 2500 otacek a snazite se tam narvat dvojku? Proc?! Vzdyt staci slapnout na plyn, pokud potrebujete prudce akcelerovat. Pri 2500 otackach uz je turbo davno v zaberu. Kdyz tam hodite dvojku, dostane motor tak 3000-3500 otacek (chudak spojka) a ten diesel uz neni moc kam tocit. Pak maji ta auta neco vydrzet.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 17:02, RE: Dobrá recenze
anonym napisał:
vypadá to, že pán jezdí ecorellye. Já s kombíkovou Fábií se stejným motorem jezdil v průměru za 11 litrů. Je fakt, že to byla služební kára a dost nás honili, takže silnice bylo jediný místo, kde s dal ušetřit čas
to je druhy extrem ... prumer tohohle motoru bych videl spis okolo tech 7-8, kdyz se s tim bude trosku vic jezdit ... v necelych 6 litrech je ale poznat, ze se nejezdi vubec po meste ... potom by me ale zarazelo, k cemu tak maly objem motoru, kdyz to "zere skoro jako dvoulitr" ... aaaaaaa uz vim, magicke zaklinadlo "povinne ruceni" ...
Jirka
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 17:04, RE: Závady
anonym napisał:
Na můj vkus, formovaný krámy od Chevroletu je těch závad prostě moc. Ale zase je o čom psát!

Iáá

Osel
zdravicko Osliku, kdeze ses to toulal se svoji korejskou flotilou ? :) ... tolik koncernovych srovnani tady bylo a tys nikde
Jirka
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 17:07, RE: Dobrá recenze
anonym napisał:
Mám ve svém okolí několik lidí co mají fábii novou a je to kus od kusu - někdo nemá téměř žádné závady a taky znám případ ( r. 99 - asi 130 tis. ) a ta je na odpis ( šrot je slabé slovo , kdo nejel ten neuvěří ale je to tak ) . Já osobně zastávám názor , že fabia je dobré auto ale za šíleně moc peněz a ojetá se vůbec nehodí koupit !!!!
jen bych dodal, ze Fabie je spis prumerne auto jako spousta jinych, ale cenove neni zajimava ani jako nova, natoz ojeta.
Jirka
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 17:36, RE: recenze
anonym napisał:
a kolik mají najeto? My je máme ve firmě taky (stejný motor 1.4TDI) a správce vozového parku na ně nadává, protože díky mimořádným opravám přešvihl stanovený rozpočet o 25%. Už skoro v každé se měnilo turbodmychadlo, v každé druhé vyvažovací hřídele, sem tam se mění různá čidla, docela často se mění posilovač řízení. Auta mají najeto mezi 120 - 220 000km, stáří okolí 3 let.
O dieselových octáviích 2.gen raději pomlčím.
Povídejte, přehánějte (i o Octavii).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 18:30, Dave
Ještě k té spotřebě, nevim jak to, ale s MPI se dá jet úsporně, kdežto s HTP se člověk musí soustředit aby jel úsporně. Ve městě při koncetraci na spotřebu a v silném provozu zároveň jezdím s MPI 44kW okolo 7,5-8l. S HTP nejdu pod 8, spíše k 9l. Okresky , tam to závisí na terénu. Dálnice do 120 OK u obou motorů, ale při 140 je MPI teda minimálně o litr méně žravější a má i větší sílu v kopci (HTP zase líp akceleruje mezi 100 až 130). Teď jezdím v 1.4 TDi a zatim podle mého asi nejlepší Fabie (bohužel hlučná). Spotřeba okolo 5l i při 150....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 18:32, Co plyn????
Dal bych do toho plyn. Hned po koupi a už by byl dávno zaplacenej a jezdí se za levno. Adios
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 18:58, RE: recenze
anonym napisał:
Proboha, vy jedete s dieselem na trojku na 2500 otacek a snazite se tam narvat dvojku? Proc?! Vzdyt staci slapnout na plyn, pokud potrebujete prudce akcelerovat. Pri 2500 otackach uz je turbo davno v zaberu. Kdyz tam hodite dvojku, dostane motor tak 3000-3500 otacek (chudak spojka) a ten diesel uz neni moc kam tocit. Pak maji ta auta neco vydrzet.
ach jo, já věděl že se někdo ozve, ono se pane také podřazuje když se brzdí motorem, kapišto? Jedu, zpomaluji, 5,4,3 a jednou holt přijde i ta dvojka, neboť otáčky stále klesají a stále klesají a stále klesají...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 18:59, RE: recenze
anonym napisał:
a kolik mají najeto? My je máme ve firmě taky (stejný motor 1.4TDI) a správce vozového parku na ně nadává, protože díky mimořádným opravám přešvihl stanovený rozpočet o 25%. Už skoro v každé se měnilo turbodmychadlo, v každé druhé vyvažovací hřídele, sem tam se mění různá čidla, docela často se mění posilovač řízení. Auta mají najeto mezi 120 - 220 000km, stáří okolí 3 let.
O dieselových octáviích 2.gen raději pomlčím.
No je fakt, že je máme celkem zánovní, mají najeto 40-60 tis. km
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 19:12, Porovnání
Recenze je věcná a hezky napsaná. Až na tu poslední větu, kde se autor letmo zmínil o corse. Já jsem corsu B 1.2 koupil jako novou a najezdil s ní za 10 roků přes 100 tis. km, a za celou dobu jsem mimo běžný spotřební materiál vyměnil pouze termostat a zadní ložisko. Jinak absolutně bez poruch. Takže, zkušenosti mohou být různé...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 19:27, RE: recenze
figo napisał:
ach jo, já věděl že se někdo ozve, ono se pane také podřazuje když se brzdí motorem, kapišto? Jedu, zpomaluji, 5,4,3 a jednou holt přijde i ta dvojka, neboť otáčky stále klesají a stále klesají a stále klesají...
Tak to pomůže jen řadit s meziplynem, nebo výměna synchronu. Takže to vidím na ten meziplyn...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 19:42, Souhlas
Plně s autorem recenze souhlasím. Jsem také majitelem Fabie 1.4 (44 kW) r. v. 2002 a zkušenosti mám dost podobné. Co se týče závad - po 2 letech odešla lambda sonda a cca po 4 alternátor. Jinak samé drobnosti (žárovky, apod.). Se spotřebou to také není tak tragické, myslím, že stačí vědět k čemu je na přístrojovce otáčkoměr a umět ho správně využívat. Nejsem žádný ekojezdec, ale spotřebu mám v průměru 6.5-7 l/100 km. Pneu letní mám Bridgestone Turanza ER300 195/50R15 a zímní Barum Polaris 185/60R14 (na vysvětlenou - jedná se o "akční" model Style a 15" kola byla v základu).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 19:43, RE: recenze
Pepe napisał:
Tak to pomůže jen řadit s meziplynem, nebo výměna synchronu. Takže to vidím na ten meziplyn...
jo, to máte pravdu, já s tím naštěstí moc nejezdím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 20:33, RE: recenze
figo napisał:
jo, to máte pravdu, já s tím naštěstí moc nejezdím.
ještě jedna možnost ať to neřadíte přes zuby, vlevo je takový pedál,řákí se mu spojka,možná to podřadí snadněji :))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 20:37, RE: recenze
anonym napisał:
ještě jedna možnost ať to neřadíte přes zuby, vlevo je takový pedál,řákí se mu spojka,možná to podřadí snadněji :))
Aha, to jsem nevěděl, dík :o))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 20:46, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Ne ne,já dělím auta do dvou skupin: velký a malý a drahý a levný. Kupuju velký a levný bez ohledu na značku, nalítám na ojetině cca 30 tis.za rok,investuju minimum,protože na auta jsem lakomec.Za 2-3 roky je to zničený ,střelím přes bazar, k utrženým kačkám přidám cca 40 tis.a hurá do Německa pro další ojetinu na 2-3 roky.Vychází mi to výrazně levněji než nákup a režie nového auta. Přiznávám,že jsem dosud měla kliku, nikdy mě nic nezklamalo
bla bla bla. bla bla bla? bla ble bla!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 21:25, RE: recenze
anonym napisał:
ještě jedna možnost ať to neřadíte přes zuby, vlevo je takový pedál,řákí se mu spojka,možná to podřadí snadněji :))
Co?? Já myslel že je to automat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 21:30, RE: Souhlas
anonym napisał:
Plně s autorem recenze souhlasím. Jsem také majitelem Fabie 1.4 (44 kW) r. v. 2002 a zkušenosti mám dost podobné. Co se týče závad - po 2 letech odešla lambda sonda a cca po 4 alternátor. Jinak samé drobnosti (žárovky, apod.). Se spotřebou to také není tak tragické, myslím, že stačí vědět k čemu je na přístrojovce otáčkoměr a umět ho správně využívat. Nejsem žádný ekojezdec, ale spotřebu mám v průměru 6.5-7 l/100 km. Pneu letní mám Bridgestone Turanza ER300 195/50R15 a zímní Barum Polaris 185/60...
Jo za 7 jezdí i můj vrak BMW 325 TD (pro neznalce V6 2,5) sice je to nafta ale na prdel dám všem těmto rádoby vozidlům.Cus
reagować
  1 2 3 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.