0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat ojeté auto do 100 tis. Kč pro ženu?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2012 07:25, rada
Přesně tohle téma jsem řešil před 14 dni, ale v souvislosti s dcreou, která potřebuje dojíždět do práce, sice jen 15km tam a 15km zpět, ale nejezdí tam vhodný autobus ani vlak.
Jako limit jsem si dal 65 tCZK. Neexistuje sehnat slušné auto, které by ihned nevyžádalo 20tCZK vtsupní investici, nebylo zbořenéa omlácené ze všech stran. Super kaufy, které inzerují bazarníci, jsou z 99,9% šroty, o které se v této ceně nehodí opřít ani kolo! Limit jsem zvýšil na 910tCZK a pátral pouze po soukromých inzerátech. Tady je výběr máálinko lepší, ale zase, to co by za něco stálo, je zase mimo s cenou a nebo to je bez klimatizace a nebo pokud možno 500km daleko. Původně jsem chětl Toyotu Corollu, ale za daný limit prostě není. Resp. je, ale tak 200tkm najeto, bez klimy a z Aše (bydlím na Šumpersku). Nechtěl jsem původně francouzské auto (snad bych skousnul Pežota, které jsem kdysi míval, ale v jiné třídě a sanftovým motrem). A když to shrnu, nakonec jsem koupil Renault Clio s motorem 1,2, 69tkm, od 1. majitele, nebourané, s klimou, sadu nejetých zimních gum. Ovšem cena byla nakonec 91tCZK a to mě čekaí rozvody.

Výběru jsem věnoval fakt hodně času a řeči o tom, že za 60tCZK koupíš "voˇ%navku" po důchodci, na to jsem už dávno rezignoval. Buď připlatit na cca 120tCZK, kde už fakt lze, a nebo holt frantík či ital. Já volil renaulta, protože vím, že servis mám u nosu, nehnije to a nesjou s tím závažné problémy (doby, kdy renault bylo synonymem zcela nespolehlivé značky, skončily s ukončením výroby Renaltu 19, asi tak 20 lez zpět).

Ještě k výběru "ceněné" Fabie. Za cenu 100tCZK lze sehnat bouraný kus s motorem 1,4 a klimou s asi 200tkm a zcela vyžilým interierem po zedníkách či jiných řemeslníkách. Corsy, Punta, Yarisy, Corolly a opd. prostě v ceně pod 100tCZK, aby za něco stály sehnat fakt nejde. Tím míním nájezd do cca 70-80tkm, klima, aspoň 2x airbag, ABS, aspoň přední elektrická okna, nebouraná a ne přes bazar.

Tazatelce jsem sice neporadil, ale popsal moji zkušenost cca 14 dní starou. Přeji šťastný výběr.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2012 07:50, rada
Taky přidám čerstvou zkušenost. Před rokem otec chtěl vyměnit 3dveřové punto II po FL za něco s pěti dveřmi a jako nejvhodnější jsem s ním nakonec došel k Fiatu Idea. Koupili jsme jej (ročník 2005) od soukromého majitele s nájezdem 46 tisíc. Protože záhy nafasoval otec služebák a s ideou najel za rok 2 000 km, před 2 týdny auto prodal do bazaru (nechtěl nic zdlouhavě řešit a už mu vadilo, jak je auto před domem čím dál více obité), prodalo se ani ne za týden a bazarová cena byla 100 000.

Jinými slovy, dá se sehnat relativně málo jeté auto za tazatelčin limit, a to i v bazaru, ale je to o štěstí. Také bych doporučil spíše koukat na soukromé prodeje.

A Fiat Idea samotný je podle mě vhodný kandidát na toho nástupce staré corsy. Podvozek je z punta II, tj. je relativně slušný, přitom auto je navenek malé (4 metry déky) a dobře se s ním manévruje. Uvnitř je naopak překvapivě dost místa, interiér je variabilní (posuvná sedadla) a má hodně odkládacích míst. Vyšší posez a bohaté prosklení + krátké převisy = výborný výhled. Jako minus bych viděl maximálně menší kufr a menší nabídku aut. Spotřeba s motorem 1.4 70 kW byla 6-6,5 l naturalu.

Alternativou je Opel Meriva, pokud by chtěla tazatelka zůstat u současné značky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2012 08:08, rada
Taky bych zvážil Fiat Stilo, v Itálii jich je dost za ceny 50-70tis. s nájezdem do 100tis. km a budou bez koroze, nějaké oděrky asi nemůžete řešit. I tady na Tipcarsu jich pár je. Z motorů je třeba vyhnout se 1,8 a 2,4, jinak neuděláte chybu a 1,2 a 1,4 mají 6s. převodovku a 1,6 brát do r.v. 2006 potom už byla od Opelu a údajně jede hůře. Všechny naftová JTD jsou nadprůměrně spolehlivá. Auto je robusní, v crash testu 4h, jenom je třeba skousnout kontroverzní design zadní části auta. Ač dle TUV je jedno z posledních, nejvíce problémová je údajně elektrika, mechanicky je dost odolné až na zadní nápravu a spotřební materiál je celkem levný. Podle mě dost nedoceněné auto, protože je to FIAT.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2012 08:36, rada
Taky přihodím osobní zkušenost. V létě jsem ženě koupil "nesehnatelnou" Corollu 1,6i, 04 rok se slušnou výbavou sadou zimáků a doloženými 130ti tkm na tacho za 85 000,-. Sháněl jsem asi týden....
Výměna naplní filtrů svíček atd ( pro sichr) (rozvody řetězem) + dvě letní nové pneu a zaplacení pojistky dalších 10 000,-. Na autě od té doby najeto cca 4tkm absolutně bez problému. Možná až přituhne tak se ozve ještě Aku. Myslím že je to z hlediska bezpečnosti lepší volba než auta velikosti Clia, Corsa atd....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2012 08:58, rada
Já koupil před létem manželce C3...
C3 proto, že se jí líbí (když jedinou alternativou byl Getz). Je to r.2005 koupená v ČR, motor 1,1 44kW, najeto poctivých 60.000km také po ženě - jediné majitelce. Kupoval jsem na inzerát, stála 70.000 Kč i se zimními pneu. Najela zatím cca 2.500 a bez problému.
Takže za mě proč ne C3, jen motor doporučuji 1,4. Ta 1,1 je mimo město málo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2012 09:09, rada
Já jsem řešil auto pro manželku, pojížďky po městě a po okrese, cca 10tis km za rok. Zároveň i pro dceru, aby se naučila jezdit...Požadavky malé, mechanikcy odolné, blbovzdorné, klima, doma bude min 6-7 let.Můj strop byl cca 70-80 tis, aby min. desítka zbla na první servis a nutné dodělávky .Měsíc a půl jsem brouzdal po netu,párkrát vyjel na čumendu, ale bylo to jak píše Zdeny šroty. Postupem času se výběr smrsknul na yaris 1,0 nebo silnější. Nakonec se povedlo, Yaris 3D rv 2004, najeto 70tis km, kompletní historie včetně faktur, 1.majitel starý muž. Auto sice odrbané snad všude kde to šlo ( jezdilo po Praze ), ale mechanicky OK. Od té doby jen roční prohlídka a STK. Výhoda je že starý yaris je ještě 4 vál. Sice když se někde zruší plechy, bude to dražší než na frantíka, ale pokud ne, tak věřím že bude věrně sloužit. Je to moje 4. zkušenost s toyotou ( dodávka, Avensis, rav 4 ) a nemůžu říct že bych byl zklamaný ( oproti francouzům : Laguna, ve firmě přezdívaná drahoušek, jkamile překročila hranici najetých 100tis.km, P307 dva nula hádéí, od začátku špatně ) Přeji dámě dobrou ruku při výběru, ale přiklonil bych se ke známému výroku nakonec japonec.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2012 09:44, rada
Swift
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2012 12:28, rada
FABIA
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2012 13:16, rada
A co Dacia Sandero ? 1.5 nafta od Renaultu, není vůbec špatná, nechá si dost líbit a spotřeba od 4,5 - 6 litrů. Věkem tak do 3 let. Ani v benzínu nebude špatnou volbou.
A co nové ? Nestálo by to za úvahu ??
V každém případě přeji štastnou ruku při výběru vozu !!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2012 15:00, rada
FIAT PANDA - zhruba před 14-dny mi tu vyšla uživatelská recenze, tam se můžete dozvědět mnoho užitečných věcí a v ceně 80 000 - 100 000 se dá určitě najít velmi pěkný kousek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2012 16:44, rada
R19 byl nejspolehlivejsi Rencek!!!Sam jsem ho mel 3roky bez zavad.Jen olej nafta spotrebak.Bylo to posleni poradne auto od Renaultu.Takze presne naopak jak pisete.Dnesni auta jsou vesmes vsechny na jedno pouziti,cili doplatit liiizu a sesrotovat!HURIKAN
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2012 16:52, rada
Jeste rada pro pani at jen nespackuju.Fiat je to prave!Panda neni spatna ale Punto II BUDE lepsi.tedy s nesmrtelnym 1,2benzin8ventil.Mel jsem moznost ho opravovat po havarce a kdyz jsem to platil tak mi prodejce dilu vykouzlil uuusmev na tvari.Pro presnejsi popis si prectete recenzi zde na Tipcars.Hodne zdaru pri vyberu!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2012 22:19, rada
určitě bych nebral francouzský nebo italský vůz, s vaším km náběhem za jeden měsíc bych zvolil japonský vůz v benzínu, nejlépe značky honda nebo toyota, samozřejmě s prokazatelným původem, servisem a poctivým počtem km dle servisní knížky. V tomto případě se vám vyhnou nepředpokládané výdaje na opravu...takové auto je schopno sloužit dalších x let bez zásadních investic, jen výměny oleje, filtrů a běžná údržba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.10.2012 08:41, rada
Kdybych ji neměl, tak bych nenapsal, co jsem napsal. R19 byla jedním slovem tragedie.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.10.2012 17:15, rada
R19 je asi dalsi auto -co kus to original.Mel jsem stesti.Ted mam zase stesti s Fiatem Punto.Budu muset skocit na postu podat sportku,kdyz mam takove stesti...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.10.2012 17:43, rada
taky přispěji, segra si koupila klasické C3 , 1.1 obsah, před cca 2 lety v červené barvě, černý interier, po ženě, najeto asi 30tis km /dotyčná dala auto jako protiučet za větší v Citroenu/, perfektní stav a jezdí zcela bez závad. kolega si nedávnou koupil nové červené Sandero v 1.5dci v plné výbavě, 90koní, spotřeba 4.5l nafty a je maximálně spokojen.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.10.2012 17:51, rada
NERAD TO ŘÍKÁM ALE DOPORUČIL BYCH FABIU I KDYŽ NEVÍM JAKÝ MOTOR BY BYL VHODNÝ .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.10.2012 22:33, rada
Měl jsem kdysi Corollu. Najel jsem na ní 150k a za celou dobu jediná závada - vymlácené silentbloky na zadní nápravě, oprava za pár tisíc (než na to přišli). Za vaši cenu bych pořídil 10 let starou Corollu s nájezdem 100 až 150k s motorem 1,6
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.10.2012 15:23, rada
To Zdeny
možná jste přece jen ten větší bazar mohl zkusit. Dle mého názoru za 100 tis. Kč lze v pohodě sehnat solidní fabii z roku 05-07 a to nebude mít kdoví jakej nájezd. Vylítaná za sto litrů jak uvadíte mě příjde dost přehnané. Taky jsem pár bazarů obešel. A není to jen fabie, za tu cenu bych řekl se dá sehnat poměrně dost solidních menších aut s uvedenou výbavou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.10.2012 15:55, rada
Co byt originalni a zkusit MAZDU 2 - jede velmi pekne a spolehlivost je velmi vysoka. Ceny 2005-2007 rocniku se pohybuji v tom intervalu 80.000-100.000,- Zajimava volba. Dnes ma Mazda take nabidky na vyrazne lepsi ceny servisu pro starsi vozy a tak se blizi cenam u koncernu i Skody. Jen aby take bylo zastoupeno nejake neotrele reseni. Samo od SKODY je FABIA O.K., ale premyslejte dat sanci Japonsku .
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.