Cztwartek 05.02.2009 19:00,
musím se k tomu vrátit
Jde opravdu jen o upozornění, že za stejné peníze lze koupit rozumněji. Nic jiného v tom nehledejte. Pokud jde o moje auto, vím, že není nejlepší, a ani si to nemyslím (narozdíl od všech fabiistů, zejména však oktáviistů). Co se pořízení týká, bylo pořízeno v Cz, a to v autorizáku. Cena byla umluvená, v běžném obchodním životě to tak prostě chodí. Co se nákladů na údržbu týká, tam je to také poměrně jednoduché, nevím jak často se musí dělat cokoli na fabii, ale určitě častěji. Možná za třetinový peníz, zato čtyřikrát častěji. To vám, přátelé potvrdí každý erudovaný, ba co víc, stačí vyučený mechanik. Dále, stran té poznámky o sadách pneu: jednoduchá matematika. Kolikrát za kilometr se musí otočit 14" kolo? Kolikrát 17"? Takže tu prosím neplácejme úplně nesmysly. Chtěl jsem jen poukázat na rozdílný úhel pohledu při nákupu vozu a zvážit dané možnosti. A že srovnávám hrušky a jablka? No! Ale právě o to přece jde! Za stejné peníze na jedné straně šílený mrzák, který se po "stovce" prostě odepíše, no a na straně druhé.... Já jsem nakonec velmi rád, že se najde spousta lidí, co kupuje tyhle vozy. Není hezčí pohled na vystrašeného spěchajícího řidiče služební fabie tdd, tdd, škub, tdd, tdd, škub, tdd, tdd, škub… V3/0,8kW (nebo víc?), kterak zcela bez výkonové rezervy se zkouší protlačit před kamion, v místě ZIPu. Chudák skutečný profesionální řidič kamionu, který najednou kvůli takovémuto hovadu musí brzdit nějakých 25t. Nemá cenu se nějak přít, je patrné, že spousta z Vás má na to jiný názor, a to je dobře. Nicméně musím znovu položit jedinou otázku, na kterou mě nikdo zatím neodpověděl: proč bych si měl koupit fabii?
Dále, pro toho pána, co mne nazval "kokotem", a text doplnil poznámkou o tom, že "všichni budeme jezdit ve 2,5L". Moje odpověď zní jednoduše: a proč ne? Mám větší zplodiny (E5), než „nulu celá nic“ ve fabii? Mám větší spotřebu? Takže ekologický problém to nebude, cena PHM to zřejmě také nebude, opravdu nevím, proč bychom nemohli jezdit s autem, které má dostatek výkonu na bezpečně manévry. Vlastně – jediné, co mě napadá, je neuvědomělá věčně spěchající mládež. No ale to asi malý objem nenapraví. Tak a teď do mě…
reagować