0
powrót
 

diskuze k tématu: Fabia Combi drtí konkurenci svým obřím kufrem

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 15.01.2015 09:26, ubohost
to je asi vše co k touto trapnému PR mohu dodat
reagować
Roman AX
ilość wystąpień134
data registracji09.12.2011
Cztwartek 15.01.2015 15:38, Pokud jde o kufr
tak Dacia Logan MCV nabízí 573 litrů! Verze 1,2 16V 55 kW/75 k Arctica 224900 Kč.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 15.01.2015 18:00, a nejen to
ještě má, a teď už nemám čas to hledat přesně na centimetry, ale asi o 12cm nižší nákladovou hranu
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Cztwartek 15.01.2015 20:03, omezená česká ovce
to když jde podle vás běžný člověk pro nové auto,tak ho zajímá v první řadě kufr?
ale to,že to auto vůbec nepojede,bude celé skřípat...to už nezajem?
reagować
roth21cz
ilość wystąpień12
data registracji06.02.2010
Cztwartek 15.01.2015 22:23, kufr
tak mě zrovna kufr zajímá jako první, to musím přiznat, protože ho nutné potřebuju a to je na tom tohle auto tak špatně? já na něj zatím četl jen chválu, takže jsem narazil jen na dobrou reklamu?
reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Piątek 16.01.2015 09:10, RE: omezená česká ovce
stréc od piva napisał:
to když jde podle vás běžný člověk pro nové auto,tak ho zajímá v první řadě kufr?ale to,že to auto vůbec nepojede,bude celé skřípat...to už nezajem?


Můžeš uvést pár rozumných důvodů, proč to auto vůbec nepojede a bude celé skřípat?
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Piątek 16.01.2015 20:44, kufr?? !?!
ono stačí se na to podívat nezaujatýma očima.. co do designu musím říct, že je pěkné, ale tím to končí. Motory jsou dost trága (představte si prodejnost 10+letého TSI, resp. servisní náročnost). Odhlučnění je taky mizerné.
Dle mého je to auto tak pro někoho, kdo ví, že za 5 let stávající pošle do světa a koupí zas nové. A ikdyž kupuje nové auto, není náročný. Protože motor, odhlučnění, podvozek (komfort) je vzhledem k ceně podprůměr.
AŤ se zastánci koncernu VW staví třeba na hlavu, kdyby se svezli něčím jiným, zjistili by, že das auto je celkově propadák... s výborným PR.
Ostatně celý článek je pouze brilantní PR k průměrnému autu s cenovkou mimo realitu.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Sobota 17.01.2015 00:58, RE: omezená česká ovce
A4 napisał:
stréc od piva napisał:
to když jde podle vás běžný člověk pro nové auto,tak ho zajímá v první řadě kufr?ale to,že to auto vůbec nepojede,bude celé skřípat...to už nezajem?
Můžeš uvést pár rozumných důvodů, proč to auto vůbec nepojede a bude celé skřípat?


Těžko říct jaká bude kvalita 3. generace Fabie. Z benzínových motorů bych si těžko něco vybral. Měl jsem 14 dní půjčenou Fabii 1,2 HTP 2. generace před půl rokem na dovolené a jezdil s ní někam každý den. Motor byl děs (zvuk, výkon) to není třeba rozepisovat. Ale i celkový dojem z vnitřku auta jsem neměl moc pozitivní. Stejný názor měla i manželka :) Údajně Fabia 1. generace byla celkem kvalitní, nevím nejel jsem s ní. Na hodnocení kvality 3. generace je asi ještě brzy. Osobně bych radši před případným nákupem počkal na to jak se osvědčí v praxi.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Sobota 17.01.2015 08:36, fabia
Nedávno redaktoři Auto Tipu provedli srovnávací test vozů Citroen 1.2 Vti 82,Dacia 0.9Tce,Peugeot 1 .2 Vti,Renault 0,9 Tce,Seat 1.2 Tsi 77 kw a Fabie1.2 Tsi 66 kw.Tak motor Fabie společně s Peugotem vykázal na testovaném okruhu nejnižší spotřebu 5,7 l.A co se týká pružnosti a zrychlení ,tak si nevedl teké špatně.Lepší byl pouze Seat.A v hlučnosti byla Fabie nejlepší.Při to 100 km Fabia 66 Db,Citroen a Renault 67 Db,Seat a Peugeot 68 Db,Dacia 70 Db.Co se týká servisních nákladů,tak je jisté ,že budou vyšší než u motorů bez turba,ale zase to lépe jede při menší spotřebě.Ostatně Každý si zatím může vybrat dle toho co preferuje.Spíš je s podivem,že naprostá většina kritiků Fabie s ní ještě ani pořádně nejela,nepročetla si žádné testy a srovnání s jinými vozy dané kategorie,ale již ví,že je vše špatně.Ale to se ostatně týká všech modelů vozů škoda.
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Sobota 17.01.2015 10:55, Testy
Testy nějakého časopisu autotip nebo čehokoli jiného mají vypovídající hodnotu jako např. toaletní papír. Věřím pouze reálným zkušenostem, nejlépe svým vlastním. Proto udělat si obrázek o autě čtením nějakých článků, které se tváří odborně, je mylná představa, navíc silně zavádějicí..
S těma kritikama Fabie bych to poupravil. Když někdo kriizuje Fabii, tak většinou proto, že má reálné zkušenosti s jinými auty a ví že Fabie je tak trochu "mnoho povyku pro nic". Ten kdo Fabii vehementně obhajuje zpravidla nic jiného nepoznal. To jsem vysledoval ve svém okolí. Je to trochu úsměvné.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Sobota 17.01.2015 12:21, RE: fabia
Fanda napisał:
Nedávno redaktoři Auto Tipu provedli srovnávací test vozů Citroen 1.2 Vti 82,Dacia 0.9Tce,Peugeot 1 .2 Vti,Renault 0,9 Tce,Seat 1.2 Tsi 77 kw a Fabie1.2 Tsi 66 kw.Tak motor Fabie společně s Peugotem vykázal na testovaném okruhu nejnižší spotřebu 5,7 l.A co se týká pružnosti a zrychlení ,tak si nevedl teké špatně.Lepší byl pouze Seat.A v hlučnosti byla Fabie nejlepší.Při to 100 km Fabia 66 Db,Citroen a Renault 67 Db,Seat a Peugeot 68 Db,Dacia 70 Db.Co se týká servisních nákladů,tak je jisté ,že budou vyšší než u motorů bez turba,ale zase to lépe jede při menší spotřebě.Ostatně Každý si zatím může vybrat dle toho co preferuje.Spíš je s podivem,že naprostá většina kritiků Fabie s ní ještě ani pořádně nejela,nepročetla si žádné testy a srovnání s jinými vozy dané kategorie,ale již ví,že je vše špatně.Ale to se ostatně týká všech modelů vozů škoda.


Tak zrovna Auto tip je vzorem nestrannosti . Teď jsem tam četl srovnávací test nového mondea a passatu. Kde bylo mondeo nepatrně horší - zdůrazněno že je horší, kde byl horší passat - konstatováno, to ale nevadí, je to maličkost. Rozdíly byly nepatrné, dá se říci kosmetické, ale passat zvítězil na celé čáře. Prostě vzor objektivity.
Ale k tématu - pokud pokračuje trend škody, kdy každá následující generace je méně kvalitní a hůře postavená, tak potěš koště. Fabii 3 jsem zatím viděl pouze stacionárně a vypadá solidně. Bohužel Octavia 3 působí stejným dojmem a proti dvojce je výrobně ošizená až hrůza.
PS: kde jsi přišel na to, že turbomotor je v reálném provozu úspornější než atmosféra? Moje vlastní zkušenost z provozu říká, že spotřebuje stejně nebo více než srovnatelná atmosférická jednotka, jen má mnohem víc drahých dílů.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Sobota 17.01.2015 14:48, Fabie
S tím,že není nad vlastní zkušenosti plně souhlasím,právě proto mě udivuje,jak někteří zdejší rádobyodborníci dovedou daný vůz odsoudit aniž by se sním pořádně svezli,nebo si tom alespoň něco přečetli.Nechá se toho dohledat hodně a ne jenom ve Světě motorů a nebo Auto Tipu,včetně spotřeby motorů Tsi.Pozor neplést si se starou řadou,která byla hodně citlivá na jízdní styl.Například zavírák zde napíše,že nová fábie je mizerně odhlučněná,ale přitom ne jenom v AutoTipu je možné si přečíst,že odhlučnění interiéru je velmi dobré včetně naladění podvozku.Jsou tam i naměřené hodnoty při různých rychlostech.Pokud bych sám kupoval malé auto,tak se půjdu podívat na Kiu Rio,to je podle mě nedoceněný vůz,zrovna tak by mě zajímalo nové Clio a Corsa.Ale jenom,tak říct,že tamhle je to špatně a tohle,že je zase dobře neumím.Jo holt značka škoda působí na někoho,jak na býka červený hadr.Z masivního používání turba také nemám radost,ale je to pro mě osobně menší zlo,než přímý vstřik benzínu.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Sobota 17.01.2015 19:02, RE: Fabie
Fanda napisał:
Z masivního používání turba také nemám radost,ale je to pro mě osobně menší zlo,než přímý vstřik benzínu.


No vidíš, a oba tyto moderní zázraky TSI obsahuje . Ke spotřebě - s novou řadou 1,2 TSI jsem nejel, mám zkušenost s "řetězovou" variantou a 1,4 TSI 103kw. Obě spotřebovaly mnohem víc než deklaroval výrobce, prakticky stejně jako srovnatelná atmosférická 1,6 a 2,0.
reagować
ctverak
ilość wystąpień255
data registracji01.08.2007
Sobota 17.01.2015 22:31, RE: Fabie
Tak to že novou fabku musel koncern oproti dvojce nějak "vylevnit" je v dnešní době bohužel normální a dělají to snad všichni výrobci , takže minumul měkčených platů, jednodušší výplně dveří, atd, ale kvalitu montáže si umí v Boleslavi dobře pohlídat.
Pak v čem jsou škodováci výžně dobří je naladění podvozku, už v době OI je jim nadprůměrně dobře podařilo vypořádat s nepoměrem mezi rozvorem a délkou auta.
Všichni tady na foru žehráte na turbomotory, jenže nad automobilkami sedí úředník v Bruselu a říká tytyty, emise CO2 misí být třeba 120g jinak budete paltit a objektivně turbo dokáže v měřícím cyklu srazit emise. Vždyť i Honda bude mít další generace motorů s tubnem, takový je prostě vývoj.
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Niedziela 18.01.2015 11:04, RE: fabia
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
Nedávno redaktoři Auto Tipu provedli srovnávací test vozů Citroen 1.2 Vti 82,Dacia 0.9Tce,Peugeot 1 .2 Vti,Renault 0,9 Tce,Seat 1.2 Tsi 77 kw a Fabie1.2 Tsi 66 kw.Tak motor Fabie společně s Peugotem vykázal na testovaném okruhu nejnižší spotřebu 5,7 l.A co se týká pružnosti a zrychlení ,tak si nevedl teké špatně.Lepší byl pouze Seat.A v hlučnosti byla Fabie nejlepší.Při to 100 km Fabia 66 Db,Citroen a Renault 67 Db,Seat a Peugeot 68 Db,Dacia 70 Db.Co se týká servisních nákladů,tak je jisté ,že budou vyšší než u motorů bez turba,ale zase to lépe jede při menší spotřebě.Ostatně Každý si zatím může vybrat dle toho co preferuje.Spíš je s podivem,že naprostá většina kritiků Fabie s ní ještě ani pořádně nejela,nepročetla si žádné testy a srovnání s jinými vozy dané kategorie,ale již ví,že je vše špatně.Ale to se ostatně týká všech modelů vozů škoda.
Tak zrovna Auto tip je vzorem nestrannosti . Teď jsem tam četl srovnávací test nového mondea a passatu. Kde bylo mondeo nepatrně horší - zdůrazněno že je horší, kde byl horší passat - konstatováno, to ale nevadí, je to maličkost. Rozdíly byly nepatrné, dá se říci kosmetické, ale passat zvítězil na celé čáře. Prostě vzor objektivity.Ale k tématu - pokud pokračuje trend škody, kdy každá následující generace je méně kvalitní a hůře postavená, tak potěš koště. Fabii 3 jsem zatím viděl pouze stacionárně a vypadá solidně. Bohužel Octavia 3 působí stejným dojmem a proti dvojce je výrobně ošizená až hrůza.PS: kde jsi přišel na to, že turbomotor je v reálném provozu úspornější než atmosféra? Moje vlastní zkušenost z provozu říká, že spotřebuje stejně nebo více než srovnatelná atmosférická jednotka, jen má mnohem víc drahých dílů.


JJ, s tím musím souhlasit -Autotip to je paráda Jezdil jsem firemní 1čkovou Fabii a tenkrát , tuším v roce 2001, to bylo fakt auto na úrovni ve své třídě - docela jsem s ní byl i spokojený v rámci možností daného auta, dokud mě nesestřelil borec ze zadu a zůstal mi skoro na zádech. Nicméně potom jsme přešli na Octávky I, Pak následně na OII, OI přežily mnohonásobně víc než dvojky a co do pocitu byly poctivěji udělané, v momentě kdy jsme měli 2ky v servisu, tak jsme měli od dealera půjčenou Fabii II a tam to šlo taky už vidět - prostě co generace, tak to šlo s kvalitou dolů. No a teď má soused OIII 4x4 má to na 16 zimách (léto 17")a to auto prostě na mě působí strašně divně. Je to dlouhé, uvnitř na šířku malé, podvozek je uskákaný, výplně dveří působí strašně levně, je to takové celé ojebané-plastové". To auto bych si nekoupil, takže i tady se potvrzuje, že to jde s kvalitou dolů. Fabia III z venku působí jak kopie Stila po faceliftu. Nicméně kombi se jim docela povedlo, to musím přiznat a jako celek je hezké. Z motorizací bych si opravdu ale nevybral. Pokud někdo řekne, že je TSI úsporné, tak prostě lže! úsporné je jen tehdy, když se řidič drží zpět a jede tzv ekorally. Při svižnější jízdě se spotřeba vzdaluje mnohonásobně od uvedených čísel výrobce. Ale v takovém autě už nikdy pořádný motor neuvidíme.

reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Niedziela 18.01.2015 18:08, RE: fabia
driver111 napisał:
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
Nedávno redaktoři Auto Tipu provedli srovnávací test vozů Citroen 1.2 Vti 82,Dacia 0.9Tce,Peugeot 1 .2 Vti,Renault 0,9 Tce,Seat 1.2 Tsi 77 kw a Fabie1.2 Tsi 66 kw.Tak motor Fabie společně s Peugotem vykázal na testovaném okruhu nejnižší spotřebu 5,7 l.A co se týká pružnosti a zrychlení ,tak si nevedl teké špatně.Lepší byl pouze Seat.A v hlučnosti byla Fabie nejlepší.Při to 100 km Fabia 66 Db,Citroen a Renault 67 Db,Seat a Peugeot 68 Db,Dacia 70 Db.Co se týká servisních nákladů,tak je jisté ,že budou vyšší než u motorů bez turba,ale zase to lépe jede při menší spotřebě.Ostatně Každý si zatím může vybrat dle toho co preferuje.Spíš je s podivem,že naprostá většina kritiků Fabie s ní ještě ani pořádně nejela,nepročetla si žádné testy a srovnání s jinými vozy dané kategorie,ale již ví,že je vše špatně.Ale to se ostatně týká všech modelů vozů škoda.
Tak zrovna Auto tip je vzorem nestrannosti . Teď jsem tam četl srovnávací test nového mondea a passatu. Kde bylo mondeo nepatrně horší - zdůrazněno že je horší, kde byl horší passat - konstatováno, to ale nevadí, je to maličkost. Rozdíly byly nepatrné, dá se říci kosmetické, ale passat zvítězil na celé čáře. Prostě vzor objektivity.Ale k tématu - pokud pokračuje trend škody, kdy každá následující generace je méně kvalitní a hůře postavená, tak potěš koště. Fabii 3 jsem zatím viděl pouze stacionárně a vypadá solidně. Bohužel Octavia 3 působí stejným dojmem a proti dvojce je výrobně ošizená až hrůza.PS: kde jsi přišel na to, že turbomotor je v reálném provozu úspornější než atmosféra? Moje vlastní zkušenost z provozu říká, že spotřebuje stejně nebo více než srovnatelná atmosférická jednotka, jen má mnohem víc drahých dílů.
JJ, s tím musím souhlasit -Autotip to je paráda Jezdil jsem firemní 1čkovou Fabii a tenkrát , tuším v roce 2001, to bylo fakt auto na úrovni ve své třídě - docela jsem s ní byl i spokojený v rámci možností daného auta, dokud mě nesestřelil borec ze zadu a zůstal mi skoro na zádech. Nicméně potom jsme přešli na Octávky I, Pak následně na OII, OI přežily mnohonásobně víc než dvojky a co do pocitu byly poctivěji udělané, v momentě kdy jsme měli 2ky v servisu, tak jsme měli od dealera půjčenou Fabii II a tam to šlo taky už vidět - prostě co generace, tak to šlo s kvalitou dolů. No a teď má soused OIII 4x4 má to na 16 zimách (léto 17")a to auto prostě na mě působí strašně divně. Je to dlouhé, uvnitř na šířku malé, podvozek je uskákaný, výplně dveří působí strašně levně, je to takové celé ojebané-plastové". To auto bych si nekoupil, takže i tady se potvrzuje, že to jde s kvalitou dolů. Fabia III z venku působí jak kopie Stila po faceliftu. Nicméně kombi se jim docela povedlo, to musím přiznat a jako celek je hezké. Z motorizací bych si opravdu ale nevybral. Pokud někdo řekne, že je TSI úsporné, tak prostě lže! úsporné je jen tehdy, když se řidič drží zpět a jede tzv ekorally. Při svižnější jízdě se spotřeba vzdaluje mnohonásobně od uvedených čísel výrobce. Ale v takovém autě už nikdy pořádný motor neuvidíme.


Pokud někdo neumí jezdit s novou řadou motorů Tsi úsporně,tak musí mít místo chodidla betonovou tvárnici.U staré řady Tsi docházelo při svižné jízdě k obohacování směsi paliva,aby byl chlazen katalyzátor.Navíc chybělo proměnné časování ventilů.Nová řada motorů Tsi má výfukové svody chlazené v hlavě motoru,tudíž již nedochází k obohacování směsi paliva kvůli dohlazení katalyzátoru.Pouze motor 1.2 Tsi má proměnné časování pouze sacích ventilů,ostatní i výfukových.Navíc přibyly dva ventily na válec a i jiné úpravy,ale nechce se mi to vše vypisovat.I s motorem 2.0 Tsi se nechá bez problémů jezdit do osmi litrů.Například pokud u nové řady 1.2 tsi nastavíte na tempomatu na dálnici 135 km/h,tak se vejdete bez problémů se skutečnou spotřebou pod hranici 7 l/100 km. Motor 1,4 Tsi 103 kw v octavii 3 to umí ještě nepatrně úsporněji.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Niedziela 18.01.2015 18:15, RE: Fabie
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
Z masivního používání turba také nemám radost,ale je to pro mě osobně menší zlo,než přímý vstřik benzínu.
No vidíš, a oba tyto moderní zázraky TSI obsahuje . Ke spotřebě - s novou řadou 1,2 TSI jsem nejel, mám zkušenost s "řetězovou" variantou a 1,4 TSI 103kw. Obě spotřebovaly mnohem víc než deklaroval výrobce, prakticky stejně jako srovnatelná atmosférická 1,6 a 2,0.


Vím,že motory FSi a Tsi mají přímý vstřik benzínu,Pouze motor 2.o tsi 163 kw používá ,jak přímý,tak i nepřímý vstřik benzínu.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Niedziela 18.01.2015 18:20, RE: fabia
Fanda napisał:
driver111 napisał:
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
Nedávno redaktoři Auto Tipu provedli srovnávací test vozů Citroen 1.2 Vti 82,Dacia 0.9Tce,Peugeot 1 .2 Vti,Renault 0,9 Tce,Seat 1.2 Tsi 77 kw a Fabie1.2 Tsi 66 kw.Tak motor Fabie společně s Peugotem vykázal na testovaném okruhu nejnižší spotřebu 5,7 l.A co se týká pružnosti a zrychlení ,tak si nevedl teké špatně.Lepší byl pouze Seat.A v hlučnosti byla Fabie nejlepší.Při to 100 km Fabia 66 Db,Citroen a Renault 67 Db,Seat a Peugeot 68 Db,Dacia 70 Db.Co se týká servisních nákladů,tak je jisté ,že budou vyšší než u motorů bez turba,ale zase to lépe jede při menší spotřebě.Ostatně Každý si zatím může vybrat dle toho co preferuje.Spíš je s podivem,že naprostá většina kritiků Fabie s ní ještě ani pořádně nejela,nepročetla si žádné testy a srovnání s jinými vozy dané kategorie,ale již ví,že je vše špatně.Ale to se ostatně týká všech modelů vozů škoda.
Tak zrovna Auto tip je vzorem nestrannosti . Teď jsem tam četl srovnávací test nového mondea a passatu. Kde bylo mondeo nepatrně horší - zdůrazněno že je horší, kde byl horší passat - konstatováno, to ale nevadí, je to maličkost. Rozdíly byly nepatrné, dá se říci kosmetické, ale passat zvítězil na celé čáře. Prostě vzor objektivity.Ale k tématu - pokud pokračuje trend škody, kdy každá následující generace je méně kvalitní a hůře postavená, tak potěš koště. Fabii 3 jsem zatím viděl pouze stacionárně a vypadá solidně. Bohužel Octavia 3 působí stejným dojmem a proti dvojce je výrobně ošizená až hrůza.PS: kde jsi přišel na to, že turbomotor je v reálném provozu úspornější než atmosféra? Moje vlastní zkušenost z provozu říká, že spotřebuje stejně nebo více než srovnatelná atmosférická jednotka, jen má mnohem víc drahých dílů.
JJ, s tím musím souhlasit -Autotip to je paráda Jezdil jsem firemní 1čkovou Fabii a tenkrát , tuším v roce 2001, to bylo fakt auto na úrovni ve své třídě - docela jsem s ní byl i spokojený v rámci možností daného auta, dokud mě nesestřelil borec ze zadu a zůstal mi skoro na zádech. Nicméně potom jsme přešli na Octávky I, Pak následně na OII, OI přežily mnohonásobně víc než dvojky a co do pocitu byly poctivěji udělané, v momentě kdy jsme měli 2ky v servisu, tak jsme měli od dealera půjčenou Fabii II a tam to šlo taky už vidět - prostě co generace, tak to šlo s kvalitou dolů. No a teď má soused OIII 4x4 má to na 16 zimách (léto 17")a to auto prostě na mě působí strašně divně. Je to dlouhé, uvnitř na šířku malé, podvozek je uskákaný, výplně dveří působí strašně levně, je to takové celé ojebané-plastové". To auto bych si nekoupil, takže i tady se potvrzuje, že to jde s kvalitou dolů. Fabia III z venku působí jak kopie Stila po faceliftu. Nicméně kombi se jim docela povedlo, to musím přiznat a jako celek je hezké. Z motorizací bych si opravdu ale nevybral. Pokud někdo řekne, že je TSI úsporné, tak prostě lže! úsporné je jen tehdy, když se řidič drží zpět a jede tzv ekorally. Při svižnější jízdě se spotřeba vzdaluje mnohonásobně od uvedených čísel výrobce. Ale v takovém autě už nikdy pořádný motor neuvidíme.
Pokud někdo neumí jezdit s novou řadou motorů Tsi úsporně,tak musí mít místo chodidla betonovou tvárnici.U staré řady Tsi docházelo při svižné jízdě k obohacování směsi paliva,aby byl chlazen katalyzátor.Navíc chybělo proměnné časování ventilů.Nová řada motorů Tsi má výfukové svody chlazené v hlavě motoru,tudíž již nedochází k obohacování směsi paliva kvůli dohlazení katalyzátoru.Pouze motor 1.2 Tsi má proměnné časování pouze sacích ventilů,ostatní i výfukových.Navíc přibyly dva ventily na válec a i jiné úpravy,ale nechce se mi to vše vypisovat.I s motorem 2.0 Tsi se nechá bez problémů jezdit do osmi litrů.Například pokud u nové řady 1.2 tsi nastavíte na tempomatu na dálnici 135 km/h,tak se vejdete bez problémů se skutečnou spotřebou pod hranici 7 l/100 km. Motor 1,4 Tsi 103 kw v octavii 3 to umí ještě nepatrně úsporněji.


Jestli motor žere o půl litru víc bych až tak neřešil. O TSi bych začal uvažovat až přestanou mít pořád dokola nějaké konstrukční závady. S autem potřebuju jezdit a ne aby mi stálo v servisu a já za to ještě po záruce platil desítky tisíc.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Niedziela 18.01.2015 18:49, RE: fabia
Petr S napisał:
Fanda napisał:
driver111 napisał:
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
Nedávno redaktoři Auto Tipu provedli srovnávací test vozů Citroen 1.2 Vti 82,Dacia 0.9Tce,Peugeot 1 .2 Vti,Renault 0,9 Tce,Seat 1.2 Tsi 77 kw a Fabie1.2 Tsi 66 kw.Tak motor Fabie společně s Peugotem vykázal na testovaném okruhu nejnižší spotřebu 5,7 l.A co se týká pružnosti a zrychlení ,tak si nevedl teké špatně.Lepší byl pouze Seat.A v hlučnosti byla Fabie nejlepší.Při to 100 km Fabia 66 Db,Citroen a Renault 67 Db,Seat a Peugeot 68 Db,Dacia 70 Db.Co se týká servisních nákladů,tak je jisté ,že budou vyšší než u motorů bez turba,ale zase to lépe jede při menší spotřebě.Ostatně Každý si zatím může vybrat dle toho co preferuje.Spíš je s podivem,že naprostá většina kritiků Fabie s ní ještě ani pořádně nejela,nepročetla si žádné testy a srovnání s jinými vozy dané kategorie,ale již ví,že je vše špatně.Ale to se ostatně týká všech modelů vozů škoda.
Tak zrovna Auto tip je vzorem nestrannosti . Teď jsem tam četl srovnávací test nového mondea a passatu. Kde bylo mondeo nepatrně horší - zdůrazněno že je horší, kde byl horší passat - konstatováno, to ale nevadí, je to maličkost. Rozdíly byly nepatrné, dá se říci kosmetické, ale passat zvítězil na celé čáře. Prostě vzor objektivity.Ale k tématu - pokud pokračuje trend škody, kdy každá následující generace je méně kvalitní a hůře postavená, tak potěš koště. Fabii 3 jsem zatím viděl pouze stacionárně a vypadá solidně. Bohužel Octavia 3 působí stejným dojmem a proti dvojce je výrobně ošizená až hrůza.PS: kde jsi přišel na to, že turbomotor je v reálném provozu úspornější než atmosféra? Moje vlastní zkušenost z provozu říká, že spotřebuje stejně nebo více než srovnatelná atmosférická jednotka, jen má mnohem víc drahých dílů.
JJ, s tím musím souhlasit -Autotip to je paráda Jezdil jsem firemní 1čkovou Fabii a tenkrát , tuším v roce 2001, to bylo fakt auto na úrovni ve své třídě - docela jsem s ní byl i spokojený v rámci možností daného auta, dokud mě nesestřelil borec ze zadu a zůstal mi skoro na zádech. Nicméně potom jsme přešli na Octávky I, Pak následně na OII, OI přežily mnohonásobně víc než dvojky a co do pocitu byly poctivěji udělané, v momentě kdy jsme měli 2ky v servisu, tak jsme měli od dealera půjčenou Fabii II a tam to šlo taky už vidět - prostě co generace, tak to šlo s kvalitou dolů. No a teď má soused OIII 4x4 má to na 16 zimách (léto 17")a to auto prostě na mě působí strašně divně. Je to dlouhé, uvnitř na šířku malé, podvozek je uskákaný, výplně dveří působí strašně levně, je to takové celé ojebané-plastové". To auto bych si nekoupil, takže i tady se potvrzuje, že to jde s kvalitou dolů. Fabia III z venku působí jak kopie Stila po faceliftu. Nicméně kombi se jim docela povedlo, to musím přiznat a jako celek je hezké. Z motorizací bych si opravdu ale nevybral. Pokud někdo řekne, že je TSI úsporné, tak prostě lže! úsporné je jen tehdy, když se řidič drží zpět a jede tzv ekorally. Při svižnější jízdě se spotřeba vzdaluje mnohonásobně od uvedených čísel výrobce. Ale v takovém autě už nikdy pořádný motor neuvidíme.
Pokud někdo neumí jezdit s novou řadou motorů Tsi úsporně,tak musí mít místo chodidla betonovou tvárnici.U staré řady Tsi docházelo při svižné jízdě k obohacování směsi paliva,aby byl chlazen katalyzátor.Navíc chybělo proměnné časování ventilů.Nová řada motorů Tsi má výfukové svody chlazené v hlavě motoru,tudíž již nedochází k obohacování směsi paliva kvůli dohlazení katalyzátoru.Pouze motor 1.2 Tsi má proměnné časování pouze sacích ventilů,ostatní i výfukových.Navíc přibyly dva ventily na válec a i jiné úpravy,ale nechce se mi to vše vypisovat.I s motorem 2.0 Tsi se nechá bez problémů jezdit do osmi litrů.Například pokud u nové řady 1.2 tsi nastavíte na tempomatu na dálnici 135 km/h,tak se vejdete bez problémů se skutečnou spotřebou pod hranici 7 l/100 km. Motor 1,4 Tsi 103 kw v octavii 3 to umí ještě nepatrně úsporněji.
Jestli motor žere o půl litru víc bych až tak neřešil. O TSi bych začal uvažovat až přestanou mít pořád dokola nějaké konstrukční závady. S autem potřebuju jezdit a ne aby mi stálo v servisu a já za to ještě po záruce platil desítky tisíc.


Všechny motory Tsi se v dlouhodobém testu AutoBildu na 100 000 km umístily v první třetině testovaných vozů a nepotřebovaly odtahovou službu a neplánované návštěvy serfvisu,jako řada jiných vozů.
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Niedziela 18.01.2015 20:20, bože
Ty mě bavíš, zas nějakej Autobild... to je opravdu relevantní zdroj.. statistiky vycucaný z prstu.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.