Rover623 napisał:
Trochu mě zaráží, že majitel nedokáže opravit přihrádku před spolujezdcem, pokud se pouze rozpadlo to "péro", tak není problém koupit za pár korun nové a poměrně snadno ho vyměnit. Protikus v přístrojovce je kovový, takže ten se asi neulomil. Jinak tohle auto brzdí docela slušně (musí se na to víc šlapat), ale když na to dáte ty nejlevnější kotouče a destičky (brzdí to hlavně předkem, jako každé auto), tak se potom nedá moc divit, že se tomu nechce zastavit. Výhoda tohoto auta je, že s každou op...
Nejsem si jistý, ale myslí, že tahle 105 ještě neměla posilovač brzd, proto by se někomu mohlo zdát, že nebrzdí, ale jen to chce trochu síly.
Š kodovky mám rád (asi proto, že jsem v nich vyrostl a nakonec se na nich i naučil řídit), ale 33 kW a 8,5 l / 100 km je dost katastrofální. Teď mám pro radost eRko a těch 46 kW a horský převod je tak akorát pro příjemnou jízdu do kopce. No a spotřeba je mezi 7 a 8 l / 100 km podle stylu jízdy. Jinak 5500 ot/min. není problém a táhne to od 2500 do 6000 (6000 ale už považuju za zbytečné huntování auta).