mufik.martin napisał:
On ten Wustenrot tak vyhodny zrovna neni. Pocital jsem napriklad na Punto 2000 1.2 8V 44kw, ktery ted prodavam, u Cesky platim 3800 bez bonusu jako novacek, u Wustenrotu bych platil 6720, to je sakra rozdil, ted spocitam na Starou Vectru A 1990 s 2.0 8V 85kw, 115 koní - Triglav 7500, Ceska 8500 a Wustenrot 12600, tak me ukazte, kde je tedy Wustenrot levnejsi kdyz prave oba tyto motory ktere jsem vybral jsou 8V takze maji dosti nizke vykony, takze v cem je tedy vyhoda nizkeho vykonu kdyz zaplatim...
Hi, Martin
Wustenrot výhodný může být. Akorát že Ty máš zcela zanedbatelný zdvihový objem, tak pro tebe ne. Ale ti co mají staré atmosférické diesely, třeba Mercedes W123 240D což má pár koníků, tak tam jo. Prostě záleží jak komu. Navíc jedna věc je konfigurátor, to jsem měl taky u ČSOB nejmíň, těsně pod desítku. Ale byla tam nějaká prázdninová akce (to konfigurátor neuměl) a hned to bylo v praxi ještě o cosi nižší. ...Stejne jsou to prachy zcela vyhozený do luftu ze kterých pouze čerpají podvodníci a ti co neumí řidit.