0
powrót
 

diskuze k tématu: Mondeo nebo Toledo? A s jakým motorem? (doplněno)

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, americká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 00:39, NEsrovnatelné vozy ..
tady porovnáváme. Tedy mondeo je JASNĚ lepším vozem a je také vozem "koncepčně/konstrukčně" o třídu výš - takže z tohoto pohledu NEní co řešit! Navíc na prvním místě zmiňuteje "pohodlí a jízdní komfort" - tam je mondeo JEDNOZNAČNĚ lepším vozem ...
Kladem vozu nižší stř. třídy toledo (jeho "soupeřem" NEní mondeo ale focus) je snad jen trochu nižší cena, motor V5 bych neváhala nazvat "omyl", oč byl motor 1.8 T "zajímavější" - o to byla "obyč" verze BEZ onoho "T" ... špatnou volbou (vyšší spotřeba + nižší výkon = NEzajímavá nabídka).
Já bych z této dvojice JEDNOZNAČNĚ vybrala Mondeo s dvoulitrovým benzínem ...
PS: NAPROSTO jednoznačně! ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 07:59, RE: NEsrovnatelné vozy ..
Kylie napisał:
tady porovnáváme. Tedy mondeo je JASNĚ lepším vozem a je také vozem "koncepčně/konstrukčně" o třídu výš - takže z tohoto pohledu NEní co řešit! Navíc na prvním místě zmiňuteje "pohodlí a jízdní komfort" - tam je mondeo JEDNOZNAČNĚ lepším vozem ...
Kladem vozu nižší stř. třídy toledo (jeho "soupeřem" NEní mondeo ale focus) je snad jen trochu nižší cena, motor V5 bych neváhala nazvat "omyl", oč byl motor 1.8 T "zajímavější" - o to byla "obyč" verze BEZ onoho "T" ... špatnou volbou (vyšší spotřeb...
Já bych jednoznačně vybral to, co více využiju. Mondeo je velké auto se z toho pramenícími výhodami i nevýhodami a naopak. Plácnout při srovnání dvou úplně odlišných aut že volba je jasná, je povětšinou nesmysl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 09:17, RE: NEsrovnatelné vozy ..
edmund napisał:
Já bych jednoznačně vybral to, co více využiju. Mondeo je velké auto se z toho pramenícími výhodami i nevýhodami a naopak. Plácnout při srovnání dvou úplně odlišných aut že volba je jasná, je povětšinou nesmysl.
edmund má pravdu... Tohle není srovnávací test motoristického magazínu, kdy je potřeba vedle sebe postavit vozy identických kategoriíí... prostě jsou to vozy, které se tazateli líbí nejvíce a že je mondeo vyšší třída než toledo ví i pětiletý dítě. Každý má svoje plusy a mínusy a pokud bych se chtěl "radovat z jízdy" tak bych u mě vyhrálo mondeo V6 ani by to nemuselo být ST,které je TOP ale taky už TOP papá, což se při rozumné jízdě o běžné V6 říct nedá. Toledo s 2,3 V5 by to u mě nevyhrálo jen díky absenci zadní víceprvkové nápravy, na jízdních vlastnostech je to bohužel hodně znát, oproti excelentním u mondea. To tady bohužel ale nezaznělo. Stejně tak tu mělo zaznít, že všechny benzínové verze tohoto mondea mají rozvody poháněny nenáročným řetězem, místo řemenem a to je milá redakce dost CHYBA, že takové informace nezveřejníte.... Jinak výběr mezi 1,8 a 2,0 u Mondea? Sáhnout po 2,0 pokud nejezdíte plně naloženi a po Německé dálnici 200 je zbytečné, nejede o tolik lépe, než 1,8 a je žíznivější o pojistce nemluvě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 09:53, Motory....
Podle toho co psal pan Daniel Dvorsky, toho o motorech v Mondeu moc nevi. V prvni rade jsou na vyber 2 verze benzinove 1,8ky. Prvni ma 81KW,coz je vzhledem k velikosti/vaze vozu malo, obzvlast, kdyz jej nekdy plne obsadite/nalozite, coz se da k velikosti auta/kufru ocekavat. Tento motor bych tedy nebral. Druha varianta 1,8ky ma 92KW, coz uz je jakz tak na slusnou jizdu. Jelikoz o teto generaci uvazuji take (nyni mam MK2 2,0i), tak bych Vam doporucil motor 2,0 se 107KW. Tento motor se pouziva/l i v Mazde 6,rozvody jsou pohanene retezem, o starost mene a co se spotreby tyce, da se jezdit v klidu do 10ti litru/100km. Jak pise dale pan Dvorsky, zadne Mondeo ST200 s 2,5 V6 v teto generaci neni! Pro Mk3/4 je bud "obycejny" 2,5 V6 se 170ti konmi, tento motor ma take rozvodovy retez, je pomerne odolny,byt uz je v nabidce od prvni generace mondea. Jako jediny minus bych videl vyssi spotrebu a pripadne povinne ruceni. Vyhodou je cena aut s temito motory, ktera byva oproti 2,0 znatelne nizsi. Ano i v Mondeu teto generace je motor ST, ale ST220 - 3,0 V6 - 226koni a aktualne se da sehnat jeden takovy kousek za 180 000,- coz vzhledem k vybave/vykonu vozu je cena vic nez zajimava, samozrejme naklady na provoz jsou uz jinde nez u 1,8ky, ovsem odmenou je super jizdni zazitek, ktery testoval mimo jine i automobilovy zavodnik Vaclav Pech a auto si pochvaloval :) Jinak MOndeo ST200 o kterem pise pan Dvorsky se vyrabelo jen v letech 99-2000 u prvni generace - Mk2. Tohle auto ma svagr, mel jsem tu cest s tim par set km najezdit a zazitek je to super, ovsem spotreba benzinu uz trosku prevysuje moji predstavu o "dobre spotrebe". Byt Vami beru dvoulitr
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 10:02, Vyvažuji diskusi
Omlouvám se (většině diskutujících to předpokládám vadit nebude), že prakticky nepřispívám, ale v kariérním žebříčku jsem od nového roku postopuil vzhůru a mám zkrátka méně času (a jsem méně u netu). Teď ale přispět musím, protože to je tady nevyvážené. Kdybych měl k výběru mezi těmito dvěma ojetými vozy, jednoznačně bych volil Toledo v TDi, protože to je brácha mého Das Auto Emoción. Během vánoc jsem hovořil s několika zkušenými mechaniky a ptal jsem se, co konkrétně je tak poruchové na Tdi-PD (jak tu na ně většina nadává). Dozvěděl jsem se, že konkrétně nic, že turbo je při dobrém zacházení nadprůměrně trvanlivé a vstřikovací čerpadýlka se dají v porovnání s řadovými vstřikovači sehnat za pakatel.
Tazatel se rozhoduje mezi benzíny a z nich z Toleda snad jen ten 1,6, no.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 10:22, Gratulace a dotaz
Muroňovi gratuluji k povýšení. Zajímá mě, jak je řešený 2,3 pětiválec do V? To jsou tři válce doprava a dva doleva? Nekulhá to? Díky za vysvětlení.-
A ještě něco. Měl jsem 1.8 20 V v octavii a ten motor se mi zas nezdál tak špatný. Jezdil jsem s ním za 8 litrů a ani s pružností to nebylo nijak tragické. Pravda, turbo 1.8 je o něčem jiném.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 10:23, Jednoznačně Toledo
Také tu přidám můj názor. Jednoznačně Toledo (pokud nevadí, že je to sedan - což asi tazateli nevadí, když je ve výběru ;)). Motorizace 1.6i 74kW je na auto tohoto formátu naprosto dostatečná. Pokud chce autor suveréna co se dynamiky týče, pak jednotnačně 1.8T. Ano, Mondeo bude větší, snad i pohodlnější. Ale při 60km/den (nebo 120 nevím jak bylo myšleno) naprosto stačí nižší střední třída. Nižší hmotnost, menší rozměry (lépe se parkuje - pro natvrdlé), nižší spotřeba. Naopak komfort a prostornost naprosto dostatečná.
Dále bych podotknul nepříliš lichotivý výsledek mondea v EuroNCAP. Od střední třídy bych očekával mnohem více. Ano, na hvězdičky to "nějak" vyšlo na 4, ale karoserie vypadá po nárazu všelijak, jen ne celistvě. Řidič by na tom asi také nebyl nejlépe.
Toledo bohužel testováno nebylo. Vodítkem může být výsledek Octavie/Golfu. Těžko porovnávat, nicméně Octavia dokázala nabídnout (byť o 3 body horší) min. srovnatelnou (v mých očích snad i lepší) bezpečnost, a to je o třídu níž (v NCAP však zařazena do Large Family Cars). U Toleda bych očekával podobný výsledek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 11:55, RE: Vyvažuji diskusi
Muroň napisał:
Omlouvám se (většině diskutujících to předpokládám vadit nebude), že prakticky nepřispívám, ale v kariérním žebříčku jsem od nového roku postopuil vzhůru a mám zkrátka méně času (a jsem méně u netu). Teď ale přispět musím, protože to je tady nevyvážené. Kdybych měl k výběru mezi těmito dvěma ojetými vozy, jednoznačně bych volil Toledo v TDi, protože to je brácha mého Das Auto Emoción. Během vánoc jsem hovořil s několika zkušenými mechaniky a ptal jsem se, co konkrétně je tak poruchové na Tdi-PD ...
jak říká Muroň, při nájezdu do práce 60 km, to dělá cca 18.000 za rok + víkendy, dovolená, cca 22.000 km za rok. Tam už jednoznačně TDi, nebo TDCi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 11:56, RE: NEsrovnatelné vozy ..
cruise napisał:
edmund má pravdu... Tohle není srovnávací test motoristického magazínu, kdy je potřeba vedle sebe postavit vozy identických kategoriíí... prostě jsou to vozy, které se tazateli líbí nejvíce a že je mondeo vyšší třída než toledo ví i pětiletý dítě. Každý má svoje plusy a mínusy a pokud bych se chtěl "radovat z jízdy" tak bych u mě vyhrálo mondeo V6 ani by to nemuselo být ST,které je TOP ale taky už TOP papá, což se při rozumné jízdě o běžné V6 říct nedá. Toledo s 2,3 V5 by to u mě nevyhrálo jen...
Naprosto souhlasím s příspěvkem cruise. Srovnávací recenze byla naprosto nedostatečná. Jinak jak píše cruise. Pokud jde o jízdní vlastnosti zde jasně vede Ford na Seatem. A je jedno jestli to bude Mondeo nebo Focus. Co se týče praktičnosti, tak Toledo je sedan s mrňavým deklem od kufru. Pokud budete chtít plně využít kapacitu kufru, tak to bude jako stavět plachtnici uvnitř lahve, přeju pevný nervy. Jediné čím Toledo může oslovit kupujícího je vzhled. A když se člověku holt něco líbí, tak to většinou koupí. Takže moje rada. Pokud se vám Toledo opravdu líbí a nemůžete si pomoci, tak si ho kupte, jinak bude vždy o trochu lepší volbou Mondeo, nebo ve stejné třídě Focus.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 12:18, RE: Gratulace a dotaz
donald napisał:
Muroňovi gratuluji k povýšení. Zajímá mě, jak je řešený 2,3 pětiválec do V? To jsou tři válce doprava a dva doleva? Nekulhá to? Díky za vysvětlení.-
A ještě něco. Měl jsem 1.8 20 V v octavii a ten motor se mi zas nezdál tak špatný. Jezdil jsem s ním za 8 litrů a ani s pružností to nebylo nijak tragické. Pravda, turbo 1.8 je o něčem jiném.
U motoru 2,3 V5 se nejedná o konstrukci do V - je to řadový pětiválec, jehož historie sahá až k počátku 80 -tých let, kdy byl dáván do Audi 100, obsah tehdy 2,2, později 2,3, různé výkony i vstřikování -podtlak, ekektronika. Označení 2,3 V5 použité autorem má znamenat 5 Válců...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 12:21, Ale pane Dvorský
i když v „doplňujícím“ článku upřesňujete, jak jste to myslel s tou ST200, tak i tak je to nesmysl, jelikož je to konstrukčně a hlavně vzhledově úplně jiný vůz, než o jaký má zájem tazatel. Jinak vlastním Mondeo 2002 s motorem 2.5V6, spotřeba dlouhodobá 9,8l.
Jen tak pro zajímavostna závěr, dnešní výměna tyče stabilizátoru řízení (psí kost) 800 Kč s prací. Přeji hezký den.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 12:34, RE: Vyvažuji diskusi
Muroň napisał:
Omlouvám se (většině diskutujících to předpokládám vadit nebude), že prakticky nepřispívám, ale v kariérním žebříčku jsem od nového roku postopuil vzhůru a mám zkrátka méně času (a jsem méně u netu). Teď ale přispět musím, protože to je tady nevyvážené. Kdybych měl k výběru mezi těmito dvěma ojetými vozy, jednoznačně bych volil Toledo v TDi, protože to je brácha mého Das Auto Emoción. Během vánoc jsem hovořil s několika zkušenými mechaniky a ptal jsem se, co konkrétně je tak poruchové na Tdi-PD ...
Gratuluji k povýšení! Shodou okolností mne potkalo něco "podobného" - opravdu ,-)
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 13:28, RE: NEsrovnatelné vozy ..
Kačud napisał:
Naprosto souhlasím s příspěvkem cruise. Srovnávací recenze byla naprosto nedostatečná. Jinak jak píše cruise. Pokud jde o jízdní vlastnosti zde jasně vede Ford na Seatem. A je jedno jestli to bude Mondeo nebo Focus. Co se týče praktičnosti, tak Toledo je sedan s mrňavým deklem od kufru. Pokud budete chtít plně využít kapacitu kufru, tak to bude jako stavět plachtnici uvnitř lahve, přeju pevný nervy. Jediné čím Toledo může oslovit kupujícího je vzhled. A když se člověku holt něco líbí, tak to vět...
Ale viteco Kačůde, ono to s tím vlezem do kufru až takovej problém není. Samozřejmě tam nenarvete sporák nebo nesložený kočárek, ale když nejste nějaký nomád nebo pomocná stěhovací síla, ani to nevadí. Mám podobně velký vstup jako toledo a stalo se mi jen jednou, že by tím něco neprošlo. Dveřmi to prošlo, tak se to naložilo. Složené 1,7m dlouhé skříně problémem nebyly, sklopím si zadní sedadla. Focus bude lepší než Toledo v jízdních vlastnostech, kdyby pán vzhledem k nájezdu chtěl naftu, Toledo bude úspornější v dieselových motorech (nezlobte se na mě, ale TDCi a hlavně TDDi mají vyšší poruchovost a dražší díly než Tdi).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 14:11, RE: Motory....
_Tomas napisał:
Podle toho co psal pan Daniel Dvorsky, toho o motorech v Mondeu moc nevi. V prvni rade jsou na vyber 2 verze benzinove 1,8ky. Prvni ma 81KW,coz je vzhledem k velikosti/vaze vozu malo, obzvlast, kdyz jej nekdy plne obsadite/nalozite, coz se da k velikosti auta/kufru ocekavat. Tento motor bych tedy nebral. Druha varianta 1,8ky ma 92KW, coz uz je jakz tak na slusnou jizdu. Jelikoz o teto generaci uvazuji take (nyni mam MK2 2,0i), tak bych Vam doporucil motor 2,0 se 107KW. Tento motor se pouziva/l...
podle toho co píšeš ty tak o motorech Ford taky nevíš nic zvláštního.
Rozebíráš tady výkon 1,8 81kw vs 92kw.Ten není podstatný.
Když už tak za chybu považuji nezmínit se o 1,8sci 96kw ,s předchozími motory má společného asi jen to 1,8.Jedná se o přímovstřikový motor,ale hlavně je k dispozici s 6ti kvaltem.Jediný důvod se o něm nezmínit beru to,že jich je jako šafránu,čemuž odpovídá cena,navíc je k dispozici jen v nejvyšší výbavě ghia.
Je to motor pro fajnšmekry,kde lze jezdit "na spotřebu",což by tazatel uvítal a měl by to vědět.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 14:31, RE: NEsrovnatelné vozy ..
Muroň napisał:
Ale viteco Kačůde, ono to s tím vlezem do kufru až takovej problém není. Samozřejmě tam nenarvete sporák nebo nesložený kočárek, ale když nejste nějaký nomád nebo pomocná stěhovací síla, ani to nevadí. Mám podobně velký vstup jako toledo a stalo se mi jen jednou, že by tím něco neprošlo. Dveřmi to prošlo, tak se to naložilo. Složené 1,7m dlouhé skříně problémem nebyly, sklopím si zadní sedadla. Focus bude lepší než Toledo v jízdních vlastnostech, kdyby pán vzhledem k nájezdu chtěl naftu, Toledo ...
Neměl jsem ani TDDi ani TDCi a podle racenzí zde je paradoxně TDDi spolehlivější, i když hlučnější a má větší spotřebu. A s těmi levnějšími díly na TDi to taky nemusí být pravda, protože právě díky vyšší poruchovosti TDCi se na opravitelnosti dost zapracovalo a ceny šly dolů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 14:41, RE: NEsrovnatelné vozy ..
cruise napisał:
edmund má pravdu... Tohle není srovnávací test motoristického magazínu, kdy je potřeba vedle sebe postavit vozy identických kategoriíí... prostě jsou to vozy, které se tazateli líbí nejvíce a že je mondeo vyšší třída než toledo ví i pětiletý dítě. Každý má svoje plusy a mínusy a pokud bych se chtěl "radovat z jízdy" tak bych u mě vyhrálo mondeo V6 ani by to nemuselo být ST,které je TOP ale taky už TOP papá, což se při rozumné jízdě o běžné V6 říct nedá. Toledo s 2,3 V5 by to u mě nevyhrálo jen...
Já nemám dojem, že by měl být 2.0 žíznivější než 1.8. Mám ho ve svém vozidle a jezdím se spotřebou stejnou možná nižší, než mělo mé předchozí Mondeo 1.8 z roku 1993. Pro ilustraci - cesta Brno-Kyjov sám, zpátky s rodinou, 30% dálnice, 60% okresky, 10% město - výsledná spotřeba 7,2 litrů/100km.

Rozdíl povinného ručení mezi do 1850 a do 2500 ccm je 1450 kč. Kolik zaplatíte za benál za rok? Dvoulitr se hodí nejen při jízdách po německé dálnici, ale hlavně při každém předjíždění.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 14:45, RE: Motory....
Tomi napisał:
podle toho co píšeš ty tak o motorech Ford taky nevíš nic zvláštního.
Rozebíráš tady výkon 1,8 81kw vs 92kw.Ten není podstatný.
Když už tak za chybu považuji nezmínit se o 1,8sci 96kw ,s předchozími motory má společného asi jen to 1,8.Jedná se o přímovstřikový motor,ale hlavně je k dispozici s 6ti kvaltem.Jediný důvod se o něm nezmínit beru to,že jich je jako šafránu,čemuž odpovídá cena,navíc je k dispozici jen v nejvyšší výbavě ghia.
Je to motor pro fajnšmekry,kde lze jezdit "na spotřebu",což b...
A já bych dodal, že 1.8 SCi přišel až s faceliftem v roce 2003, proto se pod 200 tisíc ještě nedá sehnat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 14:47, RE: Vyvažuji diskusi
Kylie napisał:
Gratuluji k povýšení! Shodou okolností mne potkalo něco "podobného" - opravdu ,-)
Pěkný den
A já si kousavě dodám, že méně ale výrazně hodnotnějších příspěvků je rozhodně lépe.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 14:49, RE: Gratulace a dotaz
donald napisał:
Muroňovi gratuluji k povýšení. Zajímá mě, jak je řešený 2,3 pětiválec do V? To jsou tři válce doprava a dva doleva? Nekulhá to? Díky za vysvětlení.-
A ještě něco. Měl jsem 1.8 20 V v octavii a ten motor se mi zas nezdál tak špatný. Jezdil jsem s ním za 8 litrů a ani s pružností to nebylo nijak tragické. Pravda, turbo 1.8 je o něčem jiném.
Verze 1.8 20V bez turba měla dvě provedení, to druhé se myslím lišilo proměnlivým sáním a bylo na tom se spotřebou a pružností citelně lépe.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 15:01, RE: Motory....
Tomi napisał:
podle toho co píšeš ty tak o motorech Ford taky nevíš nic zvláštního.
Rozebíráš tady výkon 1,8 81kw vs 92kw.Ten není podstatný.
Když už tak za chybu považuji nezmínit se o 1,8sci 96kw ,s předchozími motory má společného asi jen to 1,8.Jedná se o přímovstřikový motor,ale hlavně je k dispozici s 6ti kvaltem.Jediný důvod se o něm nezmínit beru to,že jich je jako šafránu,čemuž odpovídá cena,navíc je k dispozici jen v nejvyšší výbavě ghia.
Je to motor pro fajnšmekry,kde lze jezdit "na spotřebu",což b...
Ano, vim,ze je i verze 1,8 SCi s 96 KW, ale ta stoji vic nez 200tis Kc a jak pises, je jich jako safranu. Ja sem psal o motorech, ktere je mozne mit pro Mondeo na ktere se tazatel pta v dane cenove relaci. A co se tyce znalosti motoru Ford, tak si troufnu rict, ze nejsem rozhnde zadnej chytrolin co si precte KW a kroutak u motoru auta a dava "fundovany" rady. Byt jsem realtivne mladej, tak i diky otci, kterej mel prvni sierru v roce 91, kdy se tady prohaneli ziguly, 120tky atd...a kterou jsem mel jako nactilety moznost ridit -samozrejme na polnacce. Pod rukama/nohama mi prosla ona zminena sierra 2,0 karbec, nasledne Granada 2,3L, Sierra 2,0 OHC, 2,0 DOHC, a z Mondea motory 1,8 - 85KW, 2,0 - 96KW, 2,5 V6 - 125KW, 2,5V6 ST200 a z novyh pouze 1,8 - 81KW a 2,2TDCi - 114KW. A jelikoz jak jsem psal vyse, premyslim i ja o koupi tehle generace uz delsi dobu, tak sem precetl dost a dost clanku o motorech (benzinovych), ktere se do nej davali. At uz usmevnou recenzi prave na 1,8 - 81KW na D-Fensovi, tak i ruzne fundovanejsi clanky a at se na me nikdo nezlobi. Pokud si kupuju takovyhle auto - velikost/vaha a chci slusny jezdeni coz pise i autor (zminka o predjizdeni), tak je 81KW proste malo. A pro pana Dovrskeho, ST220 jsem zminil jen proto,ze Vy jste se v recenzi zminoval o ST200, coz je dle me mimo misu, jelikoz se zakaznik NEPTA na prechozi generaci, takze zminit jste se mel bud o obyc. 2,5 V6 - 125KW a nebo tedy o ST220. Ani ja jsem v mem komentari nepsal o ST220 jako navrh na motorizaci pro autora, ale jako narazku k Vasemu clanku a poznamce o motoru, kterej se do auta, na ktery se uzivatel pta NIKDY nedaval. Taktez vidim,ze uzivatel pise o cenova relaci do 200 000,- a ne 150 jak piseste Vy. Samozrejme chapu, ze "cim vic usetrim,tim lip" a vic zbyde na pripadne upravy. A k porovnavani rozidlu mezi 81 a 92kW - docela usmevna poznamka o stavu jednotlivych motoru...vychzael jsem ze stejnych stavu obou motoru a ne situace kdy 81kW je v lepsim stavu nez 92kW. Ano i to muze nastat, ale stejne tak i obracene a ten rozdil v takove sitauci bude opet o neco vyssi,takze tohle je trosku irelevantni. A zaverem ano, jsem priznivec modreho ovalu a mozna prave proto jsem si dovolil par poznamek (podle Vas "utoku") k Vasi "vycerpavajici" rade ohledne nabidky motoru u daneho auta. Aspon,ze jste se nechal "vyprovokovat" a dopsal neco navic :)
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.