0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat auto pro denní používání i radost z jízdy?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, americká vozidla, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.12.2008 18:00, rada
Hrůza tady...nevím kam chodíte na ty WRX nebo Imprezy GT pořád...Jinak slova co napsal vasapasa bych nebral moc vážne...Z3 má samozřejmě silný motor, o tom nemůže být pochyb, ale je to jedno z nejnudnějších aut jaké kdy v Mnichově vymysleli (tohle však nemám z vlastní zkušenosti, ale pouze s doslechu). Z4 už hraje na jinou notu, ale to nechme stranou. Pokud tady někdo trvá na BMW tak E46 je spolehlivě zábavnější a praktičtější. Z3 je samozřejmě neokoukané auto asi taky z důvodu že se jich moc neprodalo. Auto nemusí být zábavný pouze s ultra mega silným motorem, který pohání zadní kola. Bývalá přítelkyně od kámoše dostala Citroen C2 VTS a neumíte si představit větší srandu... Nehledě na to, že autor který tady prosí o pomoc má 2 favority mezi kterými se rozhoduje a popř. chce znát další zábavné hatchbacky. Tedy vozy Civic apod. Ne žádný Imprezy, Z3, M3 atd... Člověk dneska nemůže probírat všechny vozy, protože jich je prostě moc a nelze si přesně vybrat. Každé auto má něco do sebe. Dokonalé auto totiž neexistuje... Mimochodem by mě zajímalo kolik z Vás už jelo ve WRX a M3 když je tady tak podporujete a doporučujete...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.12.2008 18:35, rada
Zkusil bych se porozhlédnout ve Švédských vodách takovej SAAB 9-5 2,3 T Aero, to je radost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.12.2008 19:28, rada
Focus ST není vůbec špatný a pokud nejste ten typ co jezdí rychle jenom po rovince tak vám nebude vadit ani ten menší zátah v nízkých otáčkách. Pokud totiž máte naplánováno jet rychle tak už motor víc točíte a máte po problému... Jestli ale preferujete zátah před vytáčením tak si vás motor 1.8 turbo určitě získá. V tom případě bych šel do O I RS. Určitě se na mě sesype kritika, ale to auto se povedlo. Stojí za to se s ním projet a při dobrém chování k turbu nehrozí žádná fatální závada. Pokud to ovšem s řízením myslíte vážně, tak za 250 000 seženete moc pěkné BMW 3 E46 jak už tady mnozí psali. A já se k nim přikláním a z vlastní zkušenosti doporučuji. Pohonu zadních kol se není třeba vůbec bát. První jízdu na sněhu pojedete vyklepaný, ale pak se budete těšit na každou zasněženou zatáčku. Opravdu stačí lehké kontra a někdy trochu ubrat plyn. Později zjistíte že stačí jenom kontra a naopak budete plyn přidávat a vychutnávat si pocity jezdce rally. O úžasném řízení nemluvě. Náklady na provoz jsou stejné nebo menší než u vámi vybraných vozů. Co odchází jsou př. ramena, ale už to není taková pálka jako kdysi a pokud nebudete vymetat kanály a díry tak máte po problému. S ničím jiným jsem se zatím nesetkal. Plná syntetika se lije do všech zmíněných aut a u BMW jsou rozvody řešeny řetězem takže pohodka. A ani největší šestiválec vás při běžné jízdě nesežere. Není problém jezdit v kombinaci za 9 litrů i s 330.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.12.2008 20:08, rada
OK, beru ze s Imprezou jsem mozna malicko pryc od "hothache" - nepocitam-li posledni verzi, nicmene urcite bych (alespon co se tyce zabavy) se nad ni nerozciloval. Pravda, do 250K to nove auticko nebude, tudiz by ojety sedan byl mnohem lepsi nez "kombi". Postavil jsem ji jako alternativu, protoze ve Focusu ST jsem nejel, ani v Toledu. Je-li zabavou pro autora pouze rychla jizda a cupr vzhled, jiste se Impreze vyhne. Je-li zabavou plne vychutnavani si jizdy "celym telem", urcite ji zvazi. A pravda, v novejsi WRX jsem nejel, starsi GT i atmosferu uz prubnutou mam. :) Znamy je treba uplne pryc z WV Golfa, bratranek neda dopustit na sveho Civica. At jej doporuci, ale proc zatracovat ostatni? Hezky den..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.12.2008 20:48, rada
clio sport :))2.0 16v
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.12.2008 21:58, rada
V podstatě můžu souhlasit s příspěvkem člověka, který si říká i. Pouze doplním obecně nkolik informací. Předně Toledo s motorem 1,8 T 20V je zástupcem druhé generace, nikoliv první, charakteristické svým haranatým profilem a značně dlouhými převisy kariosérie. Prelude s motorem H22 je vynikajícím vozem, avšak kombinace ATTS a 4WS nebyla nikdy nabízena. Buď může mít tento vůz jeden systém, nebo druhý. Oba dohromady ne. Jinak H22 (2,2 VTEC) je známej žrout oleje. Jeho častá kontrola a dolévání jsou pro další přežití motoru nezbytně nutné. Ještě k tomu toledu. To opravdu radost z jízdy příliš nenabízí. Motor 1,8 20V Turbo je vynikající, ale jeho předlouhé převody (na dvojku jede klidně tachometrových 120 km/h) se sportovní jízdou příliš nekorespondují a pak i podvozek, který je převzatý z Golfa IV také ne. Focus ST 170 je někde úplně jinde. Jeho motor se projevuje přesně opačně, než 1,8T toleda. Aby jel, musíte jej ždímat k čemuž pomáhají i krátké převody. Osobně bych volil nějakého japonce (Civic Type-R ta nabízí zábavy fakt kopec, nebo bych se pokusil sehnat skvostnou Integru Type-R, případně Prelude ikdyž má zmíněnou bolístku). Radost z jízdy však nabízí celá řada aut, bohužel mnohé z nich už jsou dnes hodně staré a tudíž i zvrakovatělé. Nebo co třeba nějaké BMW?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.12.2008 08:49, rada
Ja muzu vrele doporucit Saab 9-3 aero cabrio. Cesta z a do kolbenky je pokazde jina
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.12.2008 09:05, rada
Subaru Imprexa WRX,ale je nutne přidat ještě nějakou tisícovku.
Nebo Toyota Corolla TS 1.8....nenápadné žihadlo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.12.2008 10:17, rada
Dobry den, mozna bych jeste zvazil Fiestu ST sice mensi ale velmi zabavna, potom nejake lehce olitane VW GTI V generace, to pri trose stesti za 500 -550 tis sezenete.
Jinak z vami vybranych vozu zalezi na tom co mate rad jestli rychlost v primce nebo zatacky na okrskach, v 1 propade je 1,8 T (za se za dobry peniz jeste bezpecne ocipovat), v 2. pripade Focus.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.12.2008 12:05, rada
Z některých "rad" mi skutečně zůstává rozum stát - Integra Type R je na každodenní ježděnní stejně nevhodná jako Clio V6 nebo EVO/STI.
Ale k věci. Z Vámi vybrané dvojice bych určitě volil Focus ST. Toledo je pouze rychlý sedan, s Focusem bude jistě o hodně víc srandy - je to Ford. Ovšem ačkoliv jsem sám majitelem Fordu rodokmenu RS, s klidným srdcem Focus ST I.generace doporučit nemohu, protože patří spíš k tomu horšímu, co sportovní divize Fordu poslala do světa.
Moje tipy - záleží na tom, kolik jste ochoten slevit z komfortu, osobně bych se přikláněl už ke zmiňovanému BMW 3 E46 s řadovým šestiválcem, které bude pro denní ježdění dobře použitelné a srandy nabídne určitě dost. Trochu purističtější volbou by mohlo být Clio Sport 2.0 16V - skutečně výtečný a ryzí hothatch, který umí prohnat daleko, daleko silnější auta. Za 250 tis. už půjde sehnat faceliftovaná verze a ještě zbydou peníze na servis - pokud jste ochoten slevit něco z prostornosti a parktičnosti, poohlížel bych se právě po tomto ďáblíkovi z Dieppe. No a poslední "tip" už je trošku víc ortodoxní, to už by skutečně záleželo v jakých podmínkách byste auto každý den používal - Impreza GT. To auto krom sériových brzd a příšerného plastového interiéru snad nemá žádnou slabinu, bude pekelně rychlé i zábavné, náhradní díly překvapivě nestojí majlant, konstrukce je robustní a odolná a spotřeba by se měla motat kolem 12-13l, což je prakticky to samé, co si vezme Focus ST. Za 250 tis. už by se nechal sehnat krásný kousek s posledních měsíců výroby.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.12.2008 12:10, rada
Ještě k Toyotě Corolle TS - stejný případ jako Toledo, k hothatchi má daleko jako zápasník sumo k baletu. Podovzek je měkký, řízení tupé... Motor použitelný s výhradami - od 6.000 ot. sice předvádí peklo, ale do té doby je velmi velmi vlažný -pokud jede člověk permanentně pilu, je jeho charakteristika fajn, v opačném případě se ovšem ukvedlá šaltr pákou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.12.2008 13:06, rada
Lexus IS 200
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.12.2008 18:14, rada
Mám fábku RS 1.9TDi s chipem (165Ps/385Nm), kde kdo řekne, že to nemá se sporťákem moc společného, ale pro mě je to optimální kompromis mezi autem do práce i pro radost. Výkon motoru naprosto dostačující (225km/h dle navigace, 0-100km/h za cca 8s), oproti běžné fábce nižší a tužší podvozek, kotouče vzadu, ... ale hlavně při běžné jízdě spotřeba 5.5l nafty na 100km, ... není nad to to na dálnici přišlápnout a ujíždět řidičům, kteří si myslí "zase nějaký HTPéčko", ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.12.2008 10:02, rada
Težká volba, ale několik faktů je zcela jasných, když si někdo koupí polo-sportovní auto tak určitě nebude jezdit pomalu tzn. dostávalo pěknej "kouř" a mnohdy jezdilo na přeraz, za druhý z 90% to auto bylo nabouraný (je už jedno jak moc), jasná souvislost s bodem jedna.
Osobně bych preferoval velkej V6 motor obsahu 2500cm, napřů Alfa 156 s 3,2, nebo opel astra OPC, VW golf RS apod.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.12.2008 10:27, rada
vážený pane,nevím co sem pletete Fábii RS???Ta je sportovní asi jako favorit!!!Stačí jen ta neuvěřitelná nedotáčivost!!!Naloží nad přední nápravu 2.metrákoví ingot a pak se diví,že se to hrne předkem ze zatáčky ven!!!A k tomu ten odporný rachot!!!No opravdu HNUS!!!na pobavení buď 330i,ten motor je EXCELENTNÍ!!!nebo ten focus má zase opravdu super podvozek!!!Kdo neumí jezdit se zadakolkou tak asi focus,i když ta bavča s DSC tak ji zvládne i babička!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.12.2008 11:03, rada
pokud pán řeší auta typu Toledo tak může rovnou koukat na Octavii 1 RS.Ten Focus je jednoznačně lepší volbou,ale pokud bych řešil hothatch tak se dívám po Civicu type R.Podvozek mají oba výborný,ale motor má lepší jednoznačně Honda.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.12.2008 11:10, rada
Myslím, že je škoda, že tu ještě nepadla zmínka o Peugeotech. Možná si říkáte co tady plácám za nesmysly, vždyť slovo Peugeot je pravým opakem slov sportovní a radost z jízdy. Pravda je ta, že Peugeot se poslední dobou vší silou snaží, aby nadšení řidiči zapoměli na to, že tato automobilka v 80. a 90.letech vypustila do světa skutečně zdařilá auta. Podobně jako to dnes dělá jiný francouz, Renault, například z nudného nesportovního auta jekým je Mégane vznikne Mégane R26 a to už je sakra jiné kafe, Peugeot dělal z již v základu zdařilých aut 106 a 306 jejich vyladěné verze označované S16, GTI nebo Rallye. Právě teď se dostáváme k tomu, co bych chtěl doporučit - Peugeot GTI-6 - šestka znamená šestikvalt, to ostatní znamená čtyřválcový zážehový dvoulitr, ochotný pracovat v červeném poli otáčkoměru, výborně nastavený podvozek, který navzdory tomu, že je 306 předokolka, umožňuje vykouzlit přetáčivý smyk v zatáčce pouze vhodným ubráním plynu. Zároveň si však podvozek zachoval dostatek vlastností slučujících se s každodení pohodlnou jízdou. Celé tohle auto je nenápadně zabaleno do i po letech nestárnoucího vzhledu třistašestky. Za méně něž 250 000 určitě naleznete auto v dobrém stavu, s nejvyšší pravděpodobností však v zahraničí, na prodej je jich opravdu málo, stávající majitelé totiž zpravidla vědí co mají doma. Toť moje slovo do pranice.
P.S. nějaké info je na: http://www.autoweb.cz/starsi-auta-recenze/peugeot-306-s16/137
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.12.2008 11:43, rada
Tak Toledo moc sportovní není.Focus ST170 je dobré auto.Pradva,v nižších otáčkách není kdo ví jaké,ale na atmosféru to myslím není tak strašné.Sportovní motor je od toho aby se točil a to tenhle umí dokonale,doporučuju.Pokud nekoupíš bourané tak s korozí žádný problém mít nebudeš.
MARFY128 : jak si se dostal na 243koní??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.12.2008 12:54, rada
306 S16 považuji za hodně podařené auto, ale myslím si, že v dnešní době se již dají za 250 tisíc sehnat lepší auta. Článek na který odkazujete jsem si četl již několik let zpět, je z roku 2004, takže ta cena 250 tisíc, co je tam uvedena je už trochu mimo. Dnes se toto auto u nás prakticky sehnat nedají a v Německu se nacházejí hezké kousky za 5-6 tisíc Euro, ale jak píši za 250 tisíc už jsou lepší auta.
Ještě by jsem se chtěl vrátit k Fabii RS, vím že to není sportovní auto a naftu mnoho lidí nesnese, ale špatné auto to určitě není a pokud chce člověk od auta i něco jiného než jen 100% sportovní jízdu, tak by jsem ji hned nezavrhoval. Viděl jsem už před několika lety test v Top gearu a nedopadla v něm zrovna nejhůř a taky to, že ji používalo nebo ještě používá hodně českých rallyových jezdců jako tréninkové vozidlo o něčem svědčí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.12.2008 16:36, rada
Ještě k té Fábii RS,by mě jenom zajímalo co by jste na ní doporučoval???Nevidím na ní opravdu nic pozitivního!!!To může nadchnout jenom ortodoxního škodovkáře!!!Měl jsem tu čest se v ní povozit,takže nemelu z hladu,ale to snad už radši focuse 1,6i 16V!!!Snad jen kopanec od 1800ot do 2500,pak už nic,jen randál!!!
reagować
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.