David V napisał:
Já za rok najedu tak 12 tisíc a olej měním po roce. Stojí to pár korun a motoru to jen prospěje.
Jinak souhlasím s příspěvkem Pepeho, pokud auto jezdí dlouhý štreky a najede 30 tisíc třeba za 3/4 roku, tak proč ne, ale pokud se často startuje, tím hůře studený motor, tak bych interval zkrátil na polovičku a klidně ho nechal vyměnit u jakéhokoliv mechanika za 1/2 ceny, než to mnohdy udělá autorizovaný servis.
Dík. Pro mě je servis u aut. servisu i něco navíc - kontrola celýho auta, doporučení co by se mělo dělat, co mě čeká apod. Navíc dostanu auto "zdarma" k zapůjčení. S technikama se léta znám, a (ťuky ťuk), zatím nebyl žádný problém. Kupoval jsem u nich několik aut nových, aktuálně nechávám servisovat 3 auta... Jako strojař nemám problém vyměnit olej, výfuk, i destičky bych dal. Jenže při časovém vytížení, a vozovém parku 11 aut je jakákoli svépomoc spíš pakárna, než koníček. A u tazatele - TDI = vysoký nájezd = časová zaneprázdněnost = vyšší výdělěk. Proč nedám vydělat někomu jinému, a nedělám radši to, co umím líp?