0
powrót
 

diskuze k tématu: Seat Cordoba: první postřehy uživatele

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.08.2008 08:18, Cože?
zase takové bludy po ránu?!Co to je za nesmysl...
Nevím co to je za auto,když se tam u 140tis mění ložiska?
Prostě koncern no.Takovou recenzi napíše někdo,kdo s žádným autem nikdy nejel a nepracuje v servisech.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.08.2008 09:35, RE: ted a koupit za 100k ???
anonym napisał:
kdejakému dvoulitru???? tak to si se vezl v nějaké koktě nebo VW ne? tam má 2.0 115 koní, já mám v Lancii 154 konÍ věř tomu, že by mi neuskočil ani náhodou
Musíš si ale voe uvědomit, při jakých otáčkách dosahuje tvoje Delta Integrale nejvyššího výkonu a při jakých tohle TDi. A taky kdy to má nejvyšší krouťák. Dynamika neni jen o počtu koní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.08.2008 09:38, RE: Tohle má podvozek...
anonym napisał:
Seat Cordoba = VW Polo Classic
Jo. První byla Cordoba a z ní udělali Classic. Ten má úroveň zpracování přeci jen o něco vyšší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.08.2008 10:57, RE: Alfa
anonym napisał:
Zajímalo by mě podle čeho se v redakci rozhodují jakou recenzi či zkušenosti čtenářů (řidičů) zveřejní. Sám jsem psal recenzi na své BMW před časem a neobjevila se. Nechci se nějak chválit, ale myslím že by patřila k těm lepším mezi zde uveřejněnými.
Taky nevim. Posílám jim recenzi každý den, píšu tam, jak mi tédéíčko krásně táhne vocpodu a jezdim za 5 a oni ne a ne to vyvěsit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.08.2008 11:30, Skvělá cordoba
Zase další skvělá kordoba a "sportovní" náčiní se 110 koňovim TDi. Prostě ideální GT
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.08.2008 12:52, RE: Kola
mufik.martin napisał:
Co maji spolecneho hlinikace 15 palcu a stabilita v zatackach? Podle me je jedno jestli mate plechace nebo ALu, spis zalezi na rozmeru a typu gum si myslim.
Samozřejmě pokud se mění profil pneu tak to bude mít velký vliv ale i pouhé vyměnění plecháčů za Alu (ve stejné velikosti) má částečný vliv protože se sníží hmotnost neodpružené hmoty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.08.2008 16:35, CO JE TO ZA SROUBARNU
BLATNIKU NA STRANE RIDICE?! To tam takhle ma byt?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 02.08.2008 03:07, RE: typická nafta i její majitel, njn GT
A4 napisał:
Hele Ráďo porzraď už konečně, co máš doma za žihadlo. 330 koní už je docela výkon! Ale kvůli tomu tady s tím nemusíš machrovat, někomu 110 koní prostě bohatě stačí...
Já nejsem předmětem diskuze, ale když ti to tak nedá spát tak co jiného než Medvěd S500lang, byť úplně nový samozřejmě nebyl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 02.08.2008 15:34, RE: Alfa
anonym napisał:
"Alfa byl velký sedan a měl i velký zavazadlový prostor,". Stopadesátšestka určitě není velký sedan s velkým kufrem. Velký sedan za podobné peníze je například 626, Galant/Sonata, i Primera P11 je větší.
No proti Ibize Alfa 156 je skoro paroloď. A i když jsou určitě větší, je to normální auto střední třídy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 02.08.2008 15:36, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Cordobu GT jsem taky kdysi mel a rozhodne to neni takovy zazrak jak tady popisuje autor recenze. A uz vubec neverim udavane spotrebe, protoze kdyz jsem na to opravdu slapl a chtel se je projet tak nebyl problem jet za 7-8l
Oslava desetiletýho TDi v Ibize? Nějak nevěím, že předtím jezdil s Alfou Romeo 156.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 02.08.2008 15:39, RE: ted a koupit za 100k ???
Muron napisał:
Musíš si ale voe uvědomit, při jakých otáčkách dosahuje tvoje Delta Integrale nejvyššího výkonu a při jakých tohle TDi. A taky kdy to má nejvyšší krouťák. Dynamika neni jen o počtu koní.
Nm a dynamika kamarádi jsou,
trochu chybkou u dieslu je ,
že po rychlém nástupu rychle odejdou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 02.08.2008 15:44, RE: Skvělá cordoba
Celicak napisał:
Zase další skvělá kordoba a "sportovní" náčiní se 110 koňovim TDi. Prostě ideální GT
Desetiletá Ibiza v dieslu je fakt Gran Tourismo jedna radost. Ach bože! To je snad sportovnější i ten stoletej Citroen ZX, co je tady o něm taky článek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 02.08.2008 17:06, RE: Skvělá cordoba
Celicak napisał:
Zase další skvělá kordoba a "sportovní" náčiní se 110 koňovim TDi. Prostě ideální GT
to napise asi nekdo kdo nikdy nejel s takhle ehkym autem a stim hle motorem ses pako co myslis ze by byo lepsi 2.0 benzin 85kw co jede mozna jeste hurs mozna novsi 16v 110 kw jede hodne podobne ae za o hodne vetsi spotrebu
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.